zaterdag 2 juli 2011

The winner takes it all !!!!

Vanmorgen startte ik de pc op en direct zag ik al 2
felicitatiemailtjes, dus ik als een speer de
leeslijst langs en................... ik heb weer een candy
gewonnen, jippie!!!!!!!!
Ik zou me bijna schamen, maar dat doe ik lekker niet
want het is veel te leuk maar er lijkt inderdaad geen eind
aan mijn "bofbipsentijd" te komen!
Ik heb de eerste prijs bij de blogcandy van Kreja Teja en
mag 3 Magnolia stempels uitkiezen!



Deze maand krijgt Thea al weer een nieuwe serie binnen en
die heet "The winner takes it all" (zo voel ik me dus echt een
beetje!). Daar wacht ik dus even op voor ik een keuze ga
maken. Zodra ik ze binnen heb zal ik ze op mijn blog laten
zien.

Het weer laat ons behoorlijk in de steek maar mijn weekend
kan niet meer stuk!!!

Lieve groetjes,


39 opmerkingen:

Anneke. zei

Ohw, wat ben je een bofkont, zeg. Ik ben helemaal niet jaloers, hoor...... En ik vind Magoliastempels ook helemaal niet leuk ;lol))
Gefeliciteerd, Irene, ik gun jou het van harte!
Groetjes Anneke.

Christine zei

Wat leuk Irene! En ja iedereen mag wel eens boffen hé en groot gelijk heb je dat je wacht op de nieuwe reeks!
Liefs
Christine

Annemarie en Merit zei

Hoi Irene,

Meid van harte wat leuk zeg enm wat een mooie prijs.
Als de nieuwe serie uitkomt ga jij lekker je stempels uitkiezen, het vooruitzicht alleen is al een prijs!!!
Het is je van harte gegund.

lieve groetjes Annemarie en merit

Aartje zei

Hallo Irene van harte gefeliciteerd zeg. Wat een gave prijs zeg.
Groeten Aartje

Cynthia zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd het is je gegunt!

Groetjes,

Cynthia

GerJanne zei

Hoi Irene,

ik zag het al op het blog van Thea. Van harte gefeliciteerd! Het lijkt me erg leuk om een candy te winnen.
Dankjewel voor je leuke bericht op mijn blog. Het is inderdaad waar: soms heb je veel volgers, maar niet iedereen is trouw in het reageren. dat zie je ook op blogs van mensen met meer dan 500 volgers....Ik hoor altijd graag bij de harde kern ;-)) dus mij zul je wel vaker horen/zien.

Geniet van je geluksgevoel en tot een volgende keer!

GerJanne

Danielle zei

van harte gefeliciteerd en je nergens voor schamen hahaha er lekker van genieten zou ik zeggen

groetjes Danielle

*mieke* zei

BOFBIPS VAN HET NOORDEN...dat ben je! Hihi, maar het is je van harte gegund. Misschien is het tijd om een staatslot te kopen...LOL!
Groetjes Mieke

Elly zei

Ik blijf je aan het feliciteren,blaas ook een beetje geluk deze kant op:-),maar het is je van harte gegund,ben benieuwd welke het worden!

Groetjes Elly

Sieta zei

Bofbips of niet, gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Ik ben benieuwd welke stempels je uitzoekt.
Lieve groetjes Sieta

Wilma zei

Hallo Irene,
Wat heb jij het liefst.....mooi weer of de eerste prijs bij Kreja Teja? Misschien heb jij nog meer geluk en komt het mooie weer straks ook om de hoek kijken.....hihihi. Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en je weet er ongetwijfeld iets moois mee te maken......over een tijdje dan ☺☺☺
Nog een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Son Ja zei

Ganz herzlichen Glückwunsch zu Deinem Gewinn. Das ist ja ein toller Preis und ich freu mich für Dich. Magnolias zu gewinnen ist doch so toll.
Schönes Wochenende
Sonja

Angela zei

Nou die 'bofbipsentijd' is je van harte gegund Irene....tjonge wat een schitterende candy!!! Ben zéér benieuwd naar je nieuwe Magnoliastempels...
Gefeliciteerd... ik proost op je geluk (heb net een heerlijk glaasje rode wijn ingeschonken *lol*).
xxAngela

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Irene! Veel plezier met je stempeltjes.
Groetjes van JAcqueline

Aletta zei

Ohhh bofkont, gefeliciteerd
Super 3 Magnoliaatjes uitzoeken,
Het is je van harte gegund,
veel plezier ermee.
Groetjes Aletta

cheryl zei

oh hun more inspiring work just so beautiful love it love hugs cheryl x

Alle mooie dingen zei

ja ik zag het vanmorgen.. wat een ongelooflijk bofkont.. maar ik mag ook niet mopperen vandaag kreeg ik de stempels/candy van nicole binnen en die zijn ook wel heel erg mooi hoor
veel plezier van je prijs ik ben benieuwd welke je gaat uitzoeken
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Anoniem zei

Wat gaaf! Gefeliciteerd Irene! Ben heel benieuwd welke stempels het gaan worden!
Fijn weekend!
Liefs, Sandra

stempelfreaks zei

Wauh wat gaag!! Gefeliciteerd. Wij zijn heel benieuwd. We zien uit naar de kaartjes met de gekozen Magnolia's
Groetjes Astrid &Larissa

Tina zei

Guten Morgen liebe Irene,
ich freue mich für Dich. Ist doch toll zu gewinnen. Ich wünsche Dir viel Spass mit Deinen Gewinnen.
Ganz liebe Grüße
Tina

Miranda zei

wat gaaf !!! Gefeliciteerd
het is je gegunt, maar wel mooie kaaarten mee laten zien hoor !!
gr, miranda

Ingrid zei

en maar weer gefeliciteerd met je prijs, het gaat maar door. maar ik gun het je. ik zie de mooie kaarten met je digistempels binnenkort wel weer langs komen.
groetjes ingrid

Het zonnetje in huis zei

Hallo Irene,

Proficiat en geniet van je candy hoor!

Groetjes, Jaimie

hennie zei

Van mij ook een "Dikke Proficiat" Irene!
Ik zie dat je 51 reacties hebt gekregen op je deurhanger, geweldig zeg, dat doe ik jou niet na Irene.
Vandaag ga ik heerlijk knutselen, daar is het lekker weer voor.
Liefs hennie.

Marijke zei

Jij bent ook een mazzelbips!! Gefeliciteerd Irene en geniet lekker van je gewonnen spulletjes!
groetjes, Marijke en Chantal

Joukje zei

Hé Irene.. gefeliciteerd met je mooie prijs!!
Het is je van harte gegund.
Ik ga zo lekker aan de freubel, daar is het echt weer voor.

Groetjes Joukje

Gea zei

Gefeliciteerd!!!
Veel plezier met het uitzoeken en gebruiken van je stempels!
groetjes Gea

Marlies zei

Gefeliciteerd! Super leuk voor je!
groetjes, Marlies

marion zei

Hahaha...jij bofkont LOL ! Geniet lekker van je prijsje ! Liefs, Marion

Jolanda Cuper zei

Niet schamen hoor, gewoon van genieten! Voordat je het weet stopt het weer!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

HAHA, ik zou niet meer op een andere stoel gaan zitten, deze brengt je bofbips wel erg veel geluk!
Gefeliciteerd!
groetjes,

Alina zei

gefeliciteerd en veel pelzier met je mooie eerste prijs, Irene! en bedankt voor de leuke reactie!
groetjes, Alina

uhooi zei

Uhooi,,
Wow,, Het is een mooie, lieve en mooi,,,

Uhooi.blogspot.com

Wil zei

Gefeliciteerd hoor, wat zal jij genieten van al die mooie stempels. Ik denk dat je straks gewoon niet weet welke je moet kiezen.

Groetjes Wil

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Je hebt gelijk met je reactie op mijn blog over de collage van MaXX. Ik was zo gesteld op deze hond. Heb zelf altijd een hond willen hebben. Toen ik op de lagere school zat en een poos erg ziek was, beloofde mijn ouders mijn een hond. Ik werd net op tijd beter ! Potver! Twee jaar geleden lag ik in een jaar 3x in het ziekenhuis en beloofde Theo mij een hond! Toen ik weer thuis was, kreeg hij er slapeloze nachten van en dat wilde ik ook weer niet. Was zo lief van hem.
Dus vandaar een plaatje van Maxx zijn bazinnetje.
Dat was even een korte uitleg.
En jij ..... bofkont die bent. Wat leuk weer een prijs en het is je van harte gegund. Ga er maar mooie kaarten mee maken en we zien ze wel verschijnen op je blog. Van harte gegund meissie.
Doeg Lieve groetjes Lida

manuela zei

Van harte gefeliciteerd hoor!!! Geniet er maar goed van!!

groetjes Manuela

Christa zei

superrr toch, gefeliciteerd met je prijsjes ,wel showen he hihi xx christa

Antoinette zei

Dank je wel Irene schatje...LOL! I really appreciate your lovely comments hun! I always appreciate it when people leave comments :)

Mooi prizen ook :)

Hugs Annie xXx

greet zei

Super Irene1 Wat een geweldige prijs.\
En nu........ aan de knutsel.

Groetjes Greet