dinsdag 22 november 2011

Kerst allerlei

Allereerst wil ik weer een paar nieuwe volgers welkom
heten. Leuk dat jullie het de moeite waard vinden om mijn
blog te volgen.

Omdat de Kerst zo schrikbarend snel op ons af komt en
er zo veel kaarten gemaakt moeten worden heb ik mijn
toevlucht gezocht tot iets dat bijna "vloeken in de kerk" is
voor de echte scrappers onder ons.....3D-plaatjes knippen!!
Net na de operatie kon ik echt niets en toen het weer een beetje
beter ging was dit een heerlijk ontspannen werkje. Zo links
en rechts een eigen frutseltje en wat glitter aangebracht en al
met al ben ik helemaal niet ontevreden over de oogst waar ik
jullie nu twee kaartjes van laat zien.



Lila kaart met prachtig papier van Daisy & Dandelion,
daar zitten ook die leuke kleine randjes bij. Een tekststempel
van MD, een roosje uit de voorraad, een charm aan een klein
lintje en lekker veel Stickles aan de randen, op het plaatje en
de roos.


Weer mijn rode basiskaart, gedistressed papier van het Kruidvat,
ticket van Tim Holtz met inkt bewerkt, Nellie Snellen frame met
lintje er door, tekst weer van het grote vel vol teksten, de hartjes
en sneeuwsterren zijn van Xenos (dankjewel Mieke!!).

Kunnen jullie hier ook mee leven of is het ....FOEI ?????


47 opmerkingen:

Margo zei

Ik vind het echt schatjes hoor en geen oordeel hier van mijn kant want ik heb er eenvoudig het geduld niet voor om die uit te knippen maar vind het resultaat echt heel leuk !
Liefs
Margo

miriam zei

wat een leuke kaartjes
Af en toe knip ik toch ook nog steeds graag 3d plaatjes
gr miriam

Alle mooie dingen zei

ik vind het helemaal niet FOEI! af en toe vind ik sommige plaatjes zelf heel erg leuk en heb ook de neiging om te gaan knippen... (ik heb me nog kunnen beheersen...) gewoon doorgaan als je ze leuk vindt... ik vind ze ook leuk!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Gea zei

Dat is toch het mooie aan creatief knutselen, dat alles kan en mag?!
Plaatjes knippen is leuk werk (al knip ik zelf dan liever piramides, da's niet zo'n gedoe, haha!)
groetjes gea

GerJanne zei

Hoi Irene,

ach 'vloeken in de kerk' lijkt soms misschien zo voor scrappers, maar ik hoor ook vaak dat mensen het gewoon niet kunnen, zo precies knippen. Ik vind je karten erg mooi. Je hebt mooie kleuren gebruikt. Ik ben fan van de tweede kaart! De sneeuwman bij de kerstboom...hopelijk staat hij buiten, hihihihi.
En lekker toch dat je tijd en geduld had tijdens je herstel om toch wat te doen??

Groetjes,

GerJanne

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaartjes.

Groetjes Sylvia.

Tinie zei

Wat zijn ze leuk!!! De bovenste vind ik qua kleur helemaal prchtig!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

ha die Irene,
ik vind de kaartjes heel mooi en het is weer eens wat anders:0) Ik heb het zelf in een ver verleden eens gemaakt, maar het is niks voor mij...knap gedaan hoor!
grtz Jolanda

Nicole zei

Hey, ik zie dat je ook bij Xenos langs bent geweest, houten sneeuwsterren en hartjes... Geweldig zijn ze he?! Net als je kaartjes. Leuke uitgeknipte tafereeltjes ;-), haha!!
Liefs, Nicole

Rachel zei

Hoi Irene,
Ik vind ze hartstikke leuk!!! Maar gaat het hier eigenlijk niet om wat jij mooi vind...? Af en toe pak ik ook 3d-plaatjes omdat er daar ook zó veel leuke van zijn...en omdat ik soms geen zin heb om te kleuren... dat lijkt dan soms idd wat makkelijker en sneller (haha of dat knippen zo snel en eenvoudig is!)
Ga maar lekker door hoor, ik kijk altijd graag naar jouw kaarten (allemaal)
Groetjes Rachel

Ingrid zei

nou ik vind dat het prima kan hoor 3d plaatjes. ik doe het ook wel eens als ik geen passende stempel heb. en met scrappen is toch alles toegestaan als je het zelf maar leuk vind.
ik vind je kaatjes in ieder geval heel mooi geworden. je had inderdaad de link goed gelegd met de dame met de roze kerstboom.
groetjes ingrid

Anneke. zei

Dit zijn weer prachtige kerstkaarten, Irene. Weer twee bij de verzameling. Ik moet nog steeds beginnen ;lol)
Groetjes Anneke.

stempelfreaks zei

Je kaartjes zijn hartstikke mooi geworden. Toch fijn dat je dat heerlijk kon doen zo na het ziekenhuis. ik heb vroeger ook wat afgeknipt. Ha ha.
Groetjes Astrid & Larissa

Sieta zei

Hallo Irene,
Wat is er verkeerd aan 3D plaatjes? en dan ook nog van die leuke plaatjes.
Niets hoor, ik vind je kaarten prachtig geworden en het is weer eens wat anders dan tempelkaarten.
Ik zelf gebruik af en toe ook graag een 3D plaatje, het knippen alleen al is heerlijk rustgevend vind ik.

Lieve groetjes Sieta

Wilma zei

Hallo Irene,
☺☺☺ Laat mijn volgende kaartje nou ook een 3d-plaatje hebben.....en hoe kom je op het idee.....dat iets wat je kunt, creatief bezig zijn....vloeken in de kerk is.
Je hebt 2 hele MOOIE kaartjes gemaakt en mijn voorkeur gaat uit naar het eerste kaartje.....heel lief plaatje.
Liefs Wilma

corryskaart zei

hoi irene
vind je kaarten meer dan mooi en leuk! ze zijn geweldig en ik ben wel wat jaloers want ik kan zeer moeilijk knippen met een oog(diepte) dus is het een feest om naar te kijken!
gr corry

Aletta zei

Ze zijn beide erg mooi.
M'n kerststapel is nog erugg klein.
Groetjes Aletta

Marijke zei

Ze zijn leuk hoor je 3D kerstkaartjes!! Het gaat er toch om dat je creatief bezig bent en dan maakt het toch niet uit of je daar 3D plaatjes voorgebruikt! En afwisseling is ook leuk! Vind vooral de onderste erg mooi, mooi plaatje en gave kleurtjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Noriko zei

Hoi Irene,

Dat is nu het mooi van onze hobby, niemand zegt hoe iets moet.
Wat kan en niet kan.
Ik knip zo nu en dan ook nog steeds.
En vind het nog leuk ook.
Zo blijft er afwisseling in je hobby.
Mooie kaartjes zijn het.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Elly zei

Je jaagt ons de stuipen op het lijf door zwart op wit te zetten dat de kerst er in hoog tempo aan komt!Ik heb er nog maar een paar liggen en heb toch nog maar voor de zekerheid een paar kant en klare dozen met kaarten gekocht.
Dus nog erger dan jou knipvellen.
Het zijn mooie kaarten geworden,vooral de blauwe is erg mooi!
En er fijntjes knippen is ook een kunst!

Groetjes Elly

Unknown zei

Ik vind het echt schatjes en 3D vond ik nog heel leuk zou zo weer gaan knippen


Liefs Nellie

Ans zei

Kerst al dichtbij, ojee en ik ben nog lang niet ver met mijn kaartjes.

3d plaatjes kunnen echt wel en deze is zo mooi. Het onderste plaattje is zo lief. Weer 2 peachtige creaties.

Liefs Ans

Christine zei

Hier heb ik bewondering voor want ik heb hier geen geduld voor en ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik het ook niet graag doe. Maar ik vind de kaartjes met de 3D-plaatjes wel heel leuk en mooi om te zien! Dus ik ga hier zeker niet aan dood gaan Irène, ik kan er goed mee leven hoor!! :-)
Liefs x
Christine

Louise zei

Nee hoor niets foei, beide kaarten zijn prachtig en wat is heerlijker om lekker ontsnappen te knippen, ik vond het altijd heerlijk om te doen.

gr.Louise

Lenie Hempen zei

Hoi Irene

Wat een prachtige kaarten.
Echt super lief en schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn ze mooi Irene, ook 3D kan mooi zijn, dat laat jij zien, ik heb er geen zin meer in, maar vind het wel heel mooi, zeker met zulke mooi plaatjes zoals jij hebt gebruikt.

groetjes jolande

Marlies zei

Allebei je kaarten zijn super mooi Irene! Wat 3D knippen betreft, je maakt er toch een scrapkaart mee dus waarom zou het niet kunnen! Er hoeft toch niet perse een stempel op, dat is in ieder geval mijn mening. Het zijn trouwens ook hele leuke schattige plaatjes! groetjes, Marlies

arjette zei

Ik vind ze superleuk hoor Irene, helemaal niet 'foei'!! Juist leuk om te zien hoe je met die mooie plaatjes ook hele leuke scrapkaarten kan maken!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Niks mis mee hoor Irene, 3D kan best. Helemaal als je ze zo gebruikt als jij! Mijn voorkeur gaat uit naar kaart nummer 1, maar dat komt dan vooral door de kleur.
Groetjes Mieke

Wybrich zei

niks mis mee hoor met je plaatjes, ik gebruik ze ook wel
soms alleen het basisplaatje als ik geen zin heb in dat gepriegel met kleine stukjes en dat gepruts met foamblokjes die altijd anders willen dan ik wil!
in een ver verleden maakten we toch alleen maar kaarten met 3d plaatjes?
ze zijn leuk hoor je kaarten!!

Ans S. zei

Er is niks mis met 3D plaatjes, ik vind dat je twee mooie kaarten hebt gemaakt.

Groetjes Ans

cheryl zei

oh hun these are simply stunning oh just love blue but my fav,is the second one if I really had too choose,that is one super image and the layout is just brilliant love hugs cherylxxxxxxxx

Het zonnetje in huis zei

Hallo Irene,

Oh 3D, zo heb ik ook nog een doos vol 3D-knipvellen liggen, maar ik neem er zelden nog naar merk ik, maar dat neemt niet weg, dat ook zo een kaarten héél mooi zijn hoor ! Zo ook de deze dus :-))

Groetjes, Jaimie

Christa zei

hoi irene, ik vind je kaarten heel mooi, dat 3d knippen is nix voor mij heb het jaren gedaan kan nu gewoon het geduld er niet voor opbrengen hahahaha ,ik vind het altijd super om te zien al die knipkunst xx christa

Sonja zei

Ze zijn voor de normen van de scrappers toegelaten en het wordt je vergeven dat je 3D gebruikt hebt wegens je situatie ;)

zand erover,
Sonja

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Irene,leuk die plaatjes,mooi papier.
Meis waarom vloeken in de kerk,ik ben ook bezig met 3d plaatjes hoor,gaat iets sneller.
Vind ze echt geweldig.

Liefs Riet.

Anette zei

Ha, ha, er zijn nog zat dames die 3D plaatjes uitknippen hoor!! ik zelf heb er net een stapel weggesodemietert. Maar je kaartjes zijn nog heus leuk geworden. Heb er een nieuwe computerverslaving bij.......webfeud.....scrabbelen op het web....zo leuk!!! Wordt alleen steeds ingemaakt.....

Nathaly zei

Irene, ik vind je kaartjes geweldig leuk! Je gebruikt maar lekker waar je zelf zin in hebt. Het gaat erom dat je lekker bezig bent met wat je leuk vindt. En zeker als het resultaat zo mooi is. Nathaly

Cynthia zei

Ik kan hier heel goed mee leven hoor Irene! Af en toe wil je ook wel eens wat anders en ze zijn echt prachtig geworden.

Groetjes,

Cynthia

danielle zei

Hoi Irene,

Bedankt voor je reactie daarnet op de sileconematjes, leuk om te weten hoe jij het hebt opgelost.
Ik vindt je kaarten FOEI mooi, beter dan dat zelfs, ik blijf ook de 3D effect erg leuk vinden, ik vindt verschillende methodes toepassen juist aangenaam voor de afwisseling.

Ook weltrusten voor zo.

Groetjes, Danielle

Annette zei

Geweldige kaartjes zijn het geworden. Ik vind 3D nog steeds leuk hoor.
xoxo Annette

Tamara Morton zei

Hi Irene, gorgeous card I love the 3D effect.
Have a great Day
Hugs
Tamara

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind je kaartjes super mooi Irene en af en toe een 3D kaartje moet toch kunnen? Ik vind het knippen van de plaatjes ook heel ontspannend. Ik wens je nog veel sterkte met je herstel.
Liefs van Jacqueline

Lia zei

Wat is er mis met 3D-plaatjes??? Helemaal niets dus, want je maakt er prachtige kaarten mee!
Ik heb ook nog 5 (!!) multomappen vol knipvellen maar gebruik meestal alleen de basisplaatjes. Vaak heb ik geen tijd en geduls om veel te knippen of om stempels in te kleuren dus ik vind het een uitkomst!
Groetjes, Lia

Hanneke zei

Hoi, Irene
Wat een leuke kaarten zeg! En de rode basiskaart stoort niet hoor, ik vind ze altijd erg mooi staan bij kerstkaarten. Ik ben trouwens inderdaad echt een Dutchie. Toen ik in blogwereld terecht kwam zag ik dat er veel Engelse blogs waren, dus ik besloot dit ook te doen, zodat meer mensen het kunnen lezen (en het is wel een goede oefening voor mijn Engels :p). Bloemen haken voor op kaarten is idd erg leuk! Ik heb er al een aantal, maar moet nog een keer op zoek naar leuke knoopjes (ik heb voornamelijk witte knopen en das toch een beetje saai soms). Groetjes, Hanneke

Wendy ten Hove zei

Hoi Irene,

Ha ha, natuurlijk kunnen we hier 'mee leven'! Maar net waar je zin in hebt, toch?! En afwisselen is al helemaal leuk! Ik vind het heel gezellige plaatjes en vrolijke kleurtjes , leuk gedaan!

Groetjes, Wendy

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene,

Ik vind het voordeel van 3D dat je dat heerlijk op je gemak voor de tv kan gaan zitten knippen. Wel naast een goede leeslamp. Maar het werk eraan is toch ook behoorlijk.
Ik vind ze allebei lief en goed gelukt, maar de voorkeur gaat uit naar de onderste. Zo gezellig en sfeervol. Meestal kies ik voor blauw, maar nu dus even niet.
Fijn dat je weer helemaal aanwezig bent op je blog en dat manlief Ben weer minder kookt en zuigt??
Gezellig weekend en lieve groetjes Lida