zondag 9 september 2012

HO HO HO Santa Claus is coming

Een kerstkaart in opdracht van Krea2Day en deze
keer met het beeldige papier van Rosa Dotje
"Père Noël".


Ik heb een grote kaart uit Kraft gesneden en de
voorkant gehalveerd.
Daar heb ik eerst lichtblauw papier met witte
stippen op geplakt, boven aan de ijspegels van
Marianne Design en er onder een brad van het
Kruidvat met wat gelust jutetouw.
Het roodgeblokte papier heb ik met de tekst
"Santa Claus is coming to town" mee golvend
uitgeknipt en voorzien van wit bolletjesband.
De kerstbomen vond ik een beetje saai dus ik heb
ze met een zwarte glitterpen nagetrokken, wat
Stickles op de sterren gedaan en met een rode
glitterpen de rondjes gekleurd.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met Walnut
Stain en de houten letters  HO komen ook uit de shop
en gaan aan de binnenzijde verder want 3x is zeker voor
de kerstman scheepsrecht...HO HO HO!!!!!!


Op de binnenkant van de kaart heb ik verder niet veel
gedaan zodat het mooie papier met de afbeelding van Santa
met zijn halve brilletje op de neus helemaal tot zijn recht komt.

Als ik zo door ga heb ik al een leuk voorraadje en gaat het
heel wat beter dan vorig jaar toen ik medio november nog
aan alles moest beginnen.

Fijne zondag allemaal en tot de volgende kerstkaart,



Challenge:

Anything Goes-75/early Christmas

49 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Irene.
Heel mooi papier en details gebruikt.

Liefs Riet.

Wilma zei

Ho, ho, ho Irene,
Wat een MOOI kerstkaartje is dit met Santa en zijn halve brilletje ☺☺☺.
Fijne ☼-dag en liefs Wilma

Mieke'S zei

Schitterend kaartje Irene!
Mooie materialen ook.
Fijne dag nog.
Groetjes Mieke'S

Anoniem zei

Prachtige kaart Irene! Heel origineel!
Liefs, Sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi Irene, wie vroeg begint is op tijd klaar en dan heb je dat gestres straks niet, ik vind het een heel leuke kerstkaart geworden, leuke details en de houten letters vind ik er zo leuk bij, mooie binnenkant ook.

groetjes jolande

Thea zei

Whaaaaaa wat mooi! Echt een geweldig mooie kerstkaart Irene, ik had dit papier ook al in diverse webwinkels gezien maar het is echt mooi voor de kerst!

Fijne zondag!
Liefs Thea

Anke zei

Wat prachtig gemaakt Irene. Die letters HO Ho vind ik ook heel leuk.
Fijne zondag
liefs Tessa & Anke

Elly zei

Prachtig kaartje,een leuke originele model en een mooie achtergrond met een kerstman die nog net over het randje gluurt!
Zo slepen we onze materialen overal weg,Kruitvat,Ac-tion enz,mijn gepimte fotolijstje komt uit een zo'n restpartijen winkel in jou woonplaatst voor een prikje :-).

Groetjes Elly

Astrid zei

Wowww, alweer een schitterende kaart, prachtig ! Ook die houten letters vind ik super !

Liefs Astrid

Aletta zei

Geweldige mooie kaart, prachtige layout en details.

Groetjes Aletta

Aartje zei

Hallo Irene, wat is deze ook weer leuk zeg, mooi model en die houten letters passen mooi bij je bomen. Vind de kersman met zijn brilletje geweldig aan de binnenkant.

Is het zonnetje bij jullie inmiddels ook gaan schijnen?

Groetjes Aartje

jolanda zei

leuk gedaan.
Het is toch fijn als je niet meer hoeft te stressen voor de kerst.

marion zei

Wow wat prachtig Irene, prachtig die houten letters en je kleurengebruik, vind het echt prachtig. Liefs, Marion

Home sweet home zei

This christmas card is very beautiful and I love the design and you have so many wonderfully details.

Fabulous work.

Wish you a lovely day.

Hugs Merethe

Angela zei

Wouw zeg, wat een prachtige kaart is dat.

XOXO Angela

Nicole zei

HO HO HO Merry Christmas......Wat een schattige kaart Irene. Je bent al goed op dreef. Leuk model ook. Fijne zondag. Liefs, Nicole

Ans S. zei

Wat een schitterende kerstkaart met prachtige details en het papier is ook geweldig mooi.

Groetjes Ans

Kim zei

Je kerstkaart is helemaal super! Prachtig gedaan zo met die aparte voorkant. Schitterend!

Groetjes Kim

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtig kaartje Irene.
Echt schitterend mooi.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Liesbeth zei

Prachtig geheel Irene, ik vind je kerstbomen ook prachtig geworden.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart en wat een leuk model! Goed idee van je en prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

Ans zei

Het is weer een schitterend kaartje, leuk model zo met de halve ronde voorkant op de halve voorkant.

Liefs Ans

Berlinde zei

Een prachtige kerstkaart Irene, heel erg mooi papier! Leuk dat je al een voorraadje bij elkaar krijgt!
Lieve groetjes, Berlinde

Jolanda Cuper zei

Prachtig je bent al mooi op tijd begonnen. Ik heb totaal geen inspiratie met dit weer.
Groetjes Jolanda

Nathaly zei

Je zegt het al Irene, het papier is al mooi genoeg. Na een prachtige bewerking van jou is ie gewoon perfet. Ik moest zo lachen om je reactie op de metaalfolie. En toch is het je goed gelukt. Petje af! Ik zou het je niet nadoen. Nathaly

Wendy ten Hove zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!! Leuk met de halfronde vorm, met sneeuwrandje! Top!!
Groetjes, Wendy

Kaatje zei

Wat een leukerd!

groetjes,
Annika

Caroline zei

Wat een prachtige kaart, Irene !!!

arjette zei

Wat super leuk zeg!!!! Mooi papier!!!

gr. arjette.

LAURA KANT zei

Hoi Irene,
Ik begin nu toch wel zin in de Kersttijd te krijgen, na het zien van zo'n mooie x-mas card van jou! Prachtig papier heb je gebruikt en die houten letters zijn ook al zo leuk!

Hugs, Laura@USA

*mieke* zei

Ik kom even gluren om te kijken wat ik allemaal heb gemist de afgelopen tijd! Deze is erg leuk Irene...je bent vast goed bezig voor kerst. Ga ook nog even de rest bekijken!
Liefs Mieke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Irene,wat een creatieve kerstkaart,en die Santa aan de binnenkant zag ik eerst niet(had m'n brilletje niet goed staan;)).
Mooi hoor en dankjewel over het compliment over m'n koppie maar ik wil Lucky zo graag er nog bij hebben...misschien later,liefs Miranda

Unknown zei

Wat een pracht kaart Irene en een leuk model top hoor

Liefs Nellie

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk model kaart Irene, geweldig met dat boletjes lint erachter...

(heb je mail nog gelezen maar hier zit iets niet pluis met de mail(wordt aan gewerkt).

Met Merit gaat het goed in Goes alleen lange dagen van huis ze is 3 keer half 8 thuis maar daar gaan ze wat aan doen op school haar Teamleider vond dat te gek worden dus mischien mag ze binnen kort wat eerder weg..zodat ze half 7 thuis is (maar ja dan mis je weer wel wat les dus maar kijken of het gaat).....
Bedankt voor je altijd leuke en lieve belangstelling...

liefs Annemarie en merit

debby4000 zei

Oh what an absolutely gorgeous card Irene.
luv
Debby

Chantal zei

Goed bezig Irene! Dat gaat helemaal goedkomen met die kerstkaarten van je!
Groetjes,
Chantal

Vicky zei

Hi sweetie this is fabby, lush colour, a gorgeous creation, love the design.

Lotsa hugs Vicky xxx

Sandra's Kaarten zei

Leuke kaart! En die met dat metaalfolie vind ik ook superleuk!
En bedankt voor je felicitatie!
Groetjes Sandra.

Marijke zei

Wat een leuk model is dit, mooi de halfronde voorkant!! Als je zo doorgaat met kerstkaarten maken ben je eind september al klaar:))

Groetjes, Marijke en Chantal

Adriana zei

Wat leuk zo met die sneeuwberg.Heerlijk om al zo lekker met je kerstvoorraad bezig te zijn.
Groetjes Adriana

Danoesja zei

Hoi Irene

Wat een prachtig kerstkaartje, heel leuk gedaan met die halve voorkant.
Ik zie overal al kerstkaarten maar ik moet er nog aan beginnen......kom er maar niet aan toe.
Je vorige kaarten zijn ook heel mooi, vooral die rood/witte kaart.
Nog bedankt voor je lieve berichtje.

Lieve groetjes
Danoesja

Miranda zei

Wat een super gave kerst kaart en geweldig mooi papier... Ik heb er nog niet 1 gemaakt... moet er toch eens aan beginnen, maar ja soms heb je zoveel dingen die je wil doen en moet doen dat ik waarschijnlijk gek wordt van de kerstkaarten maken in okt. en nov. Hahaha
Liefs, Miranda

Margo zei

Wat een ontzettend leuke kaart Irene !
Het modelletje is erg tof !
Ik heb het moeilijk om aan de kerstkaarten te blijven, maar zou er toch stilaan moeten invliegen !
Liefs
Margo

Aleida zei

Een heel leuk kaartje! En Santa moet, net als wij, een leesbrilletje! Ik heb die letters ook, moet ze ook maar eens gaan gebruiken! En je gepimpte kerstbomen zijn erg feestelijk geworden.
groetjes,

GerJanne zei

Hoi Irene,

he ik elke keer mijn blogronde klaar en mis ik jou. Ik denk ik ga maar eens even spontaan op bezoek en jawel! Alweer een pracht van een kerstkaart !
Heb je het model zelf bedacht? Ik vind hem superleuk! Mooi dat je op deze manier een voorraadje kan aanleggen en zoals Durvina zegt: geen betere raad dan voorraad! Hihihi.

Liefs,
GerJanne

greet zei

Een hele mooie en originele kerstkaart!
Zo ben je zeker lekker op tijd klaar. Ik kan de zin nog niet vinden.

Groetjes Greet

Naomi zei

Hoi Irene,

prachtige creatie weer hoor!!!
Heel erg leuk papier
en zo leuk met die houten lettertjes erop!!!
Degene die deze gaat mogen ontvangen zal zeker heel erg blij zijn en een heel mooie kerst hebben :)

Veel Liefs
Naomi

Gaynor Greaves zei

This is great, love the design, thanks for joining our challenge at Anything goes, Gaynor x

Steph zei

What a pretty card! I love the contrasting papers and all the details! Thanks for joining us at Anything Goes this week, hope to see you again soon! x