donderdag 30 januari 2014

Snow Day

Het wil wel lukken met de kerstkaartjes, hier is de volgende die ook weer mee doet bij Yvonne.
Deze week maakt ze er een echte challenge van want rood en groen zijn verboden!!! Nou dat kwam wel heel goed uit want dit kaartje is net gisteren gemaakt.  
 

De basis is gele glanzende cardstock van de Action. Daar heb ik de randen van bewerkt met Gesso zodat het ietsje minder intensief geel is en een beetje winters over komt. Het DP is van Bo Bunny "Snow Day Collection" alle randen lekker bewerkt met de schaar. Ik moest wel even wennen aan deze paperpad want hoewel het echt een kerstblokje is en er ook schitterende blauwe velletjes bij zitten..........geel?????? Maar soms is een uitdaging juist leuk dus vandaar bewust het geel er uit gekozen en dus ook een gele basiskaart er onder.
Het stempeltje is weer een Bella van Stamping Bella en wel "Snowabella".
Ik heb ze al jaren en vraag me af waarom ik ze nu pas ga gebruiken want ik vind ze echt leuk.  Als vanouds weer ingekleurd met Promarkers en ook wat Stickles gebruikt.
De houten sneeuwsterren heb ik geel gekleurd met een Promarker en er daarna Glossy Accents op gedaan. De stempel is van Fiskars en is gehalveerd.

Groetjes vanuit een BRRRRR Groningen!
 
 
 
Challenges:
 

40 opmerkingen:

Lia zei

Superrrr... kaart Irene. Heerlijk weer toch om te knutselen: lekker bij de verwarming in de hobbyhoek!
(maar van mij mag het lente worden!!)
Lia xx

jolanda zei

mooie kaart, de sneeuwsterren heb ik nog nooit bij xenos gezien

Je@net zei

Wat een leukerd, Irene!
Ja, ja, goed voorbeeld doet goed volgen...ik heb deze week ook voor het eerst mee gedaan, bij Yvonne :o)

Tinie zei

Wat een leuke kaart, Irene!! Ik ga er vandaag ook eens voor zitten:)
Brr ik ben heel niet jaloers op jullie weer!
Groetjes Tinie

Wil Frutsel zei

Hoi Irene, schitterend kaartje weer, leuke digi en mooie houten ornamentjes, liefs Wilma

Ingrid Reyners zei

Een leuke winterse kaart Irene, in niet alledaagse winterse kleuren, maar jij voldoet helemaal aan de uitdaging! Is het bij jullie zo koud?? Ik moet zeggen hier in het zuiden is het nog steeds zonnig, en zacht. We hebben nog geen sneeuw of wat dan ook gezien! Raar he? Fijn dat je in de flow zit om iedere week een kerstkaartje te maken, dan maak je ook eens andere soorten en ga je ook eens goed rommelen tussen je papiertjes! Fijn de verwarming hoog, en misschien nog aan de knutsel vandaag? Groetjes, Ingrid.

Mariëtte zei

Knap gemaakt met kleuren die ik niet snel zou kiezen voor een kerstkaart. Groetjes mariëtte

Thea zei

Inderdaad niet de gebruikelijke kleuren voor een kerstkaart, maar het doet wel heel winters aan. Grappige stempeltjes zijn dit! Gelukkig schijnt het zonnetje nog een beetje maakt het iets aangenamer.

Liefs Thea
xx

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Moest lachen om je halve stempels, ik heb halve doily's..Leuke kaart, mooi papier,ik vind de stempel ook super..en al weer eentje klaar, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat is die superleuk je kaart Irene, past wel bij het weer nu buiten, brrr het is maar koud. Ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Scraptastische hobby zei

Had jij even geluk dat je al de goede kerstkaart kleuren had gemaakt!!! Een grappige stempel Irene, mooi met de stickles en de kleuren echt wel een uitdaging, maar daar hou jij wel van! Een leukerd en hup weer op de stapel!!
Lieve groetjes van Gerie

Misseke zei

Schitterend kerstkaartje Irene - supermooi gekleurd leuk stempeltje en ik herken het papierblokje ;) - leuk gedaan met de tekststempel - ik vind het een plaatje.
Ik zag je staan bij Yvonne ;)

Groetjes,
Misseke

Aleida zei

Het is inderdaad koud met een snijdende wind. Het zonnetje is regelmatig zoek. En we komen maar niet van die sneeuw-troep af.
Je kaartje is geweldig. Ik vond die stempeltjes ook zo leuk,ze stralen zoveel vrolijkheid uit.
groetjes,

Mieke'S zei

Schitterend kaartje.
De kleuren doen het goed.
Fijne dag nog.
Groetjes Mieke'S

Wybrich zei

Wow.....wat een mooie kaart met een leuk stempeltje!
Ja, het was hier vandaag ook erg koud met de oostenwind!

Unknown zei

Dat is inderdaad wel een uitdaging. Geen rood en groen. Ik ben niet zo van geel, maar toch vind ik je kaartje erg leuk geworden. Bij jullie daar dus echt winter nu, hier in 't midden valt het reuze mee, al vond ik het wel fris vandaag het is geen winter te noemen.
Liefs Angelique

Stella zei

Niet traditioneel en daarom vind ik hem zo leuk. Ook lekker winters!

Ja het is hartstikke koud; vooral die wind. Je vernikkelt in no time als je buiten bent. Maar het is dit weekend alweer gedaan. Het mag van mij voorjaar worden!
XX Stella

GerJanne zei

Hoi Irene,
hij is echt super zeg! En grappig dat je er al een klaar had. Het stempeltje is inderdaad heel erg leuk!
En je papier is ook mooi.
Is de sneeuw allemaal weg? En ja, koud hoort erbij hè? Ik hoorde dat het weekend weer warmer wordt...dus je wens wordt vervuld: minder koud.
GerJanne

Colinda zei

Wat een leukerd, kan ook prima als winterkaart!
Groetjes Colinda

Karin zei

Wat is je kaart weer leuk geworden, Irene! Ik vind het heel herkenbaar dat je soms spullen hebt, waarvan je niet meer wist dat je ze had. Je komt ze dan weer eens tegen en vraagt je af waarom je ze niet eerder hebt gebruikt! Of hebben we misschien teveel spullen :)
Groetjes, Karin

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Moie kerstkaart en wat leuk in deze kleurencombinatie. Dat zie je niet snel hé :-)

En goed zwoegen op de fitness morgen en inderdaad hopelijk minder harig :-)

Groetjes, Jaimie

Lenie zei

wat een prachtige kaart.
groeten Lenie

Marianne zei

Ziet er weer beeldschoon uit.
Liefs, Marianne

Home sweet home zei

Hi Irene

Your card is wonderful, lovely colours and design:D:D

Your cards below are fabulous too,wonderful work:D:D

Wish you a lovely weekend:D

Merethe

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat heb je een leuke stempel/digi gebruikt. Heel erg leuk met deze kleuren. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Sarah - Crea S zei

O Irene, wat 'n leukerd! En ja geen groen/rood kan een echte uitdaging zijn. Heel leuk om te zien hoe kersterig geel kan zijn! Echt een prachtig kaartje! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Pop's Cards zei

Morning sweetie,t his is absolutely gorgeous, hugs Pops x

Anoniem zei

Prachtige kaart! Lekkere frisse kleurtjes!
Liefs, San

CreaSjouk zei

Leuke kaarten heb je de afgelopen tijd weer gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Aartje zei

Hallo Irene, wat een beauty heb je ervan gemaakt. Mooi in deze niet alledaagse kleuren. Grappig dat je een stempel al lang kan hebben liggen en ineens de charme en de mogelijkheden er van ziet.
Groeten, Aartje

Henriëtte zei

Wat een leukerdje Irene, knap hoor dat je nog kerstkaarten aan het maken bent.

groetjes Henriëtte

Adriana zei

Wat een superleuke kaart! Dat geel maakt em wel heel origineel! Prachtig met het gele jasje gedaan en het is echt een leuke stempel!
Groetjes Adriana

Antoinette Voorn zei

Zoooo dit is zo leukgemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaart...Top!

LAURA KANT zei

Een pracht van een winterse kaart, Irene! Een hele leuke stempel en schitterende kleuren heb je gebruikt! Vandaag 10 graden C hier in het oosten van Ned. en sneeuwvrij, in Chicago en omgeving een heel ander verhaal. No snow day for us here!

Hugs, Laura

LAURA KANT zei

Een pracht van een winterse kaart, Irene! Een hele leuke stempel en schitterende kleuren heb je gebruikt! Vandaag 10 graden C hier in het oosten van Ned. en sneeuwvrij, in Chicago en omgeving een heel ander verhaal. No snow day for us here!

Hugs, Laura

Wendy ten Hove zei

Owh, deze is leuk! Wat een grappige stempel is dat, die muts vind ik super zo, hi hi. En met jouw mooie kleuren en bijpassende kaart is hij helemaal top!!
Groetjes, Wendy

Alina zei

mooooooooi, Irene, het papier past zo goed bij die stempel, vind ik! trouwens, weer een super leuke Bella stempel!!!

Hazel zei

Thanks for sharing your beautiful card for CCAYR January anything goes challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een gave kaart Irene!! Mooi zo in de niet-kerst-kleuren!! En een leuke, mooi ingekleurde afbeelding! Dankjewel voor het meedoen met mijn challenge! Kerst-groetjes, Yvonne

Marianne Schut zei

Jee Irene, ik ben even niet in blogland geweest en zie dat ik bij jou weer veel gemist heb! Bij dit kaartje moest ik toch echt ook nog even een reactie geven hoor, helemaal leuk! Super hoor deze kleurencombi, goed geslaagd! Liefs Marianne