maandag 4 mei 2015

Baker Girl

Zo verschijnt er amper iets op mijn blog en nu om de paar dagen.
Niet dat ik zo fanatiek aan de  freubel ben geweest, heel veel is al weken geleden gemaakt tijdens het tegenvallende weer en ik werk nu eenmaal graag vooruit want als iets MOET lijkt het wel of ik een blokkade heb. Komt dat jullie bekend voor of maken jullie dan juist de mooiste dingen??
 
Een van de nieuwe April-digis van Timefor Tea was deze enige "Baker Girl", ik vind dat tongetje zoooo leuk!!!!
Na wekenlang genoten te hebben van The Great British Bake Off zeg ik nu ook:
 
                                             .............ready...........set............BAKE!!!!!


Op witte cardstock heb ik een schort getekend en uitgeknipt.
Het DP met al die heerlijke cupcakes is uit een heel oud blok van de Action.
Een paar cupcakes en "yummy" heb ik nog een keer uitgeknipt en er extra opgeplakt wat op de foto helaas niet echt te zien is.
Aan de bovenkant een rozerood lint (meer oranjerood op de foto) door twee eyelets geslagen.
Op een kleine doily van Magnolia het leuke bakkertje, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en natuurlijk heb ik weer gekleurd met Promarkers.


Met Vintage Photo "Time 4 Tea " (Noor) en "cake" (zat bij een Engels blad) op de doily gestempeld die ook vol groene spetters zit.........zoooo fanatiek roert ze in haar beslagkom hihi!!
Die spetters zijn gemaakt met de spatten op een clearstamp van Eline's Words.


Ook de binnenkant is  een beetje aangekleed:
om de uiteinden van het lint weg te werken heb ik de Doily Lace van Martha Stewart uit Kraft geponst, aan de bovenkant met witte gelpen een stiksteekje getekend en in het midden een aardbeitje uit het DP geplakt.
Onderaan een uitgeknipte cupcake met nog wat aardbeitjes en met het Typeset Alphabet van Tim Holtz het woord BAKE  gestanst.
Van internet wat bakgerei uitgeprint en een pollepel en bakkwast met hetzelfde groene beslag als aan de voorkant aan de rechterkant geplakt.
De kaart heeft zaterdag al op het T4T-blog gestaan maar toen begon ook de Don&Daisy Challenge dus ik loop bewust een beetje achter maar de 30% korting op de digis is vandaag nog steeds geldig, sla je slag zou ik zeggen!

Ik heb deze schortkaart opgestuurd aan een blogdin die aan "Heel Holland Bakt" heeft meegedaan en als ik hier naar kijk heb ik ineens onwijs veel zin in iets lekkers en dat terwijl ik zo graag wat kilootjes kwijt wil voor de zomer...........afzien hihi!!

Lieve groetjes,





Challenges:

DeEgel-mei/cijfers-letters                                                                   

40 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een geweldig leuke schortkaart Irene! Super leuk model en je hebt het zo lekker ... uhm ... mooi gedecoreerd! Ik krijg ook zin in iets lekkers hihi ;) Als ik moet dan komt er niets uit mijn handen :( Ik houd absoluut niet van knutselen onder druk. Ik krijg een idee en dat werk ik dan uit, maar als er druk op zit dan gaat echt alles mis bij mij hihi
Groetjes Chantal

Je@net zei

Wat een super gave kaart heb je gemaakt, Irene. Leuk dat schortmodel en alles past zo mooi bij elkaar.
Nee, wat mijn hobby betreft hou ik niet meer van druk en deadlines. Nou jarenlang designer voor Scrapmagazine en Cards Only (later Cards & Scrap) geweest te zijn, doe ik nu alleen nog maar waar en wanneer ik er zin in heb :o)

Richtsje zei

Je weet van mij Irene vast wel dat ik bij pieken en dalen knutsel en frutsel en momenteel moet ik ook weer zoeken om inspiratie....gisteren toch weer wat begin gemaakt en morgen vrij dus wie weet als het weer niet mee zit om naar buiten dat dan de hobbykamer een goed alternatief is! Maar hier zie ik tot mijn schrik dat ik toch wel veel gemist heb hoor....dus of het nou in het voor of eerder gemaakt is, het ziet er leuk en vrolijk uit! En ik zou zo even met haar uit die beslagkom willen snoepen.... Prachtig geheel Irene!

Groetjes Richtje

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Irene,

Ik denk dat we allemaal weleens een periode hebben met minder inspiratie. Ik heb natuurlijk regelmatig workshops en soms op het laatste moment komt er dan wat uitrollen. Neem weleens een kijkje op Pinterest, maar meestal wordt het toch eigen ontwerp.
Ik vind dit kaartje super leuk. Vrolijk en mooi ingekleurd. Zeker een goede bestemming waar je deze naar toe gestuurd hebt.
Gezellige groetjes Lida

corryskaart zei

hoi irene
ja dat gevoel ken ik ook maar nu effe niet omdat ik blij word als ik kan bloggen en de boel niet stil valt,hihi
maar het ziet er geweldig leuk en vrolijk uit en zeker voor iemand die van bakken houd vind het reuze geslaagd!!
groetjes corry

Anoniem zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Lia zei

Wat ontzettend vrolijk, ja bloggen staat hier zeker op een laag pitje, huis moeders leeg, blijft in verpleeghuis wonen, jongste zoon een huisje, etc. etc. Maar je creatie is een toppertje hoor,
groetjes Lia

Jacqueline Presentje zei

Mmmm wat een heerlijke kaart/schort.

Groetjes, Jacqueline

Trijntje zei

Ik vind je schort geweldig Irene top. Ja als je iets moet dan lukt het minder goed! Dat is herkenbaar. Maar dit is een plaatje super. GroetenTrijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
voor mij is moeten ook geen optie, dan komt er niks uit mijn handen..Jij hebt gelukkig je tijd genomen en lekker op je gemak deze schort aangekleed met een gave digi..mooi papier..kortom weer super..
liefs Ans

Magali Meiresonne zei

Heel leuk die 'schort'kaart. Het is eens iets anders dan de standaardkaarten. Het afdrukje van het meisje is ook heel leuk. Het is een lekkere kaart geworden.
Groetjes, Magali.

Christine zei

Superleuk Irene!! En ja ik ken dat, ik maak met periodes heel veel en dan weer bijna niets, zo heb ik wel altijd iets om te posten op mijn blogje.
Liefs
Christine

Louise zei

Ohhh, wat geweldig leuk gemaakt Irene, wat een geweldige digi is dit!. Pfff, bij mij komt er ook echt niets uit mijn handen op het ogenblik!


gr.LOuise

Misseke zei

Superleuke kaart heb je ervan gemaakt Irene - prachtig!
Ook voor mij geen moetjes want dan komt er toch niets van.
Groetjes,
Misseke

Jantine zei

Wat een leuk kaartje! Het stempel is inderdaad een schatje. Al met al weer een smakelijk kaartje, waar de ontvangster vast blij mee was!
Groetjes
Jantine

Renate zei

Ohw, kijk nou toch wat een leukerd. Alleen al door het tongetje kan ik helemaal verliefd worden op een stempeltje.
Het woord 'moeten' is niet bepaald mijn favoriete woord. Zelf werk ik ook graag wel vooruit.

-xies- Renate.

Anoniem zei

Dat is een heel vrolijk en fris geheel Irene. De verjaardag kan beginnen zou ik zo denken.
groetjes Joke

Angela zei

Schitterende kaart Irene.... erg leuk designpapier (ook al is het een oudje). Lief stempeltje!!
Ik hou ook niet van druk op de ketel, maar soms ontkom je er niet aan ;)
xxAngela

Scraptastisch zei

Hoi Irene,
Het is weer een dot van een schort met een gave digi erop! en aan alle kanten te bewonderen! Freubelen uit vrije wil, blijft ook voor mij het leukste hoor! Heb ook het liefst opdrachten op tijd af! Ik ga morgen een lekkere appelcke bakken, want woensdag ochtend komen de knutseldames alweer!
Liefs van Gerie

Christa zei

owwwwSuperrr leuk zeg, ziet er gezellig uit xxChrista

Wilma de Korte zei

Wat een leukerd!!
Heel gaaf gedaan!
En moeten....ja tot nu toe lukt het dan altijd heel goed ;)
Liefs, Wilma

Ans zei

WoW, wat een superieur kaartje!!!!

Liefs Ans

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Irene, mooie vorm en een schitternde digi en papier. De kleuren stralen. En bij mij gaat moeten altijd voor.....eerst de opdrachten en dan pas lekker voor mezelf. Maarrrr van allebei kan ik wel genieten hoor, en blokkeren daar heb ook ik wel eens last van, hihi!!!
xx Wilma

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schitterende kaart, leuk model en een super leuke digi erbij.
Fijne dag! groetjes Anita

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze 'Letters/cijfers' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}

Diny zei

Schitterend Irene.....wat heb je dat schortje leuk gemaakt!
Ook binnenkant ben je niet vergeten....gaaf hoor!
Groetjes Diny

Rosina zei

Een schitterend schortje Irene....wat een schattig stempeltje heb je bebruikt en ook zooooo mooi ingekleurd....KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Mieke'S zei

Geweldig idee om een schort-kaart te maken van dat cupcake papier.
Die stempeltjes zijn ook heel mooi!
Inderdaad, je zou er lekkere trek van krijgen.
Fijne dag nog.
Groetjes Mieke'S

Hanny zei

Wauwwww Irene wat leuk gemaakt en wat een grappig stempeltje.

Groetjes Hanny.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ziet dat er weer lekker...euh leuk uit Irene ;p Ik krijg meteen zin om een vinger in die kom te steken...hoewel groen?? Wat gaat het worden... Je hebt de schort, zonder naald en draad, super afgewerkt ook aan de binnenkant. Leuk idee om bakgerei van internet uit te printen en te gebruiken.
Leuk dat je met deze schort meedoet met onze cijfers en / of letters-challenge.
Lieve groetjes Miranda(dt de Egel)

Stella zei

Je snpat natuurlijk wle dat ik er ownijz blij mee ben; die staat hier nog wel even te pronken. Haha ik heb je fuzzy cutting al meerdere malen bewonderd. De kaart is zooooooooooo gaaf! Nogmaals hartstikke bedankt!

Ging het gisteren goed bij de tandarts?
XX

Stella zei

snapt en onwijs; mijn denken en typen lopen niet altijd synchroon Ha! XX

Sylvia zei

Mooie schortkaart,Irene.Heel leuk stempeltje en mooi ingekleurd.Ik vind hem top.

Groetjes,Sylvia.

Adriana zei

Wat een geweldig mooie en toepasselijke kaart! Super met die groene spetters!

Bernadet zei

Ooooh dit is echt te gek zeg!

De hobbydroom zei

Hmmm ik geloof dat ik ook zin krijg in een heerlijke muffin of een stukje taart! Echt Irene wat heb je dit toch super mooi gemaakt! Zo toepasselijk het schortje! Bakkertjelief is ook prachtig ingekleurd zeg! Petje af hoor!

Lieve groetjes, Mandy

Unknown zei

Erg leuk gemaakt dit schort en zo mooi ook!
Leuk ook dat je de binnenkant hebt meegenomen in het geheel.
Ik maak het beste kaarten op m'n gemak en niet als het moet. Het wil dan gewoon niet lukken op de een of andere manier.

Liefs, Joke

GerJanne zei

ha die Irene,
wat heb je dit weer ontzettend leuk bedacht! Het afdrukje is inderdaad erg leuk met dat tongetje!
De aankleding van de binnenkant makt het echt af!
groetjes,
GerJanne

Kreatief met Maria zei

Dit is een super mooie schort Irene. Zo leuke gemaakt ! De digi is idd erg leuk.
Groetjes Maria

Jacqueline (Sjakkie) zei

Heel leuk kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline