zondag 31 mei 2015

CELEBRATE

Vandaag wordt kleinzoon Thijn van vriendin Hetty 3 jaar en daar heb ik met heel veel plezier dit kaartje voor gemaakt want muv Moritz heb ik geen kleine jongetjes om kaarten voor te maken en ik vind het zo leuk om te doen!!
Deze keer gaat alle aandacht uit naar de stempel, een feestje om in te kleuren!


De basis is een 15x15 kaart uit witte cardstock.
Het DP is van MME "Lime Twist".
De enige stempel is van LOTV "Celebrate" en op een kleine stempel van Marianne Design zat dus precies de goede tekst die ik hier op een bannertje heb gestempeld en verhoogd heb opgeplakt met 2 groene brads links en rechts. 
Hip Hooray en de vlaggenlijn zaten op dezelfde MD-stempel, de laatste heb ik extra gekleurd met een rode Promarker en er allemaal 3tjes op geschreven met een zwarte fineliner.
Omdat de stempel zo groot is heb ik het verder rustig gehouden, het papier is ook al bont genoeg met al die stippen.
  
Met de SU-kerstkrans ben ik een van de gelukkige winnaars bij Holly Jolly Christmas en mag digis uitzoeken, leuk!!





Om even op een paar reacties over deze krans terug te komen: van die lange borderstempel een ronde krans maken is idd onmogelijk. Het lukt wel als je een uiteinde op je clearblok plakt en de rest "laat hangen" en naar achteren slaat! Zo heb je een kort stukje dat beinkt wordt en daar ga je mee rond tot je krans vol is.
    
                                                            
Lieve groetjes,

31 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Wat een bjoetie van een kaart met een prachtig lief stempeltje. Het zwarte DP met de kleurrijke bolletjes geeft een prachtig contrast aan je kaartje. Heel heel heel mooi gedaan!!
xx Wilma

Blankina zei

Schattig LOTv kaartje, vrolijke kleurtjes, fijn ezondag Irene,
LG Blankina

Wilma de Korte zei

Wat een leukerd!
Heel gaaf ingekleurd, helemaal leuk voor een 3-jarige :)
Fijne zondag!

Anoniem zei

Oh wat een leuk verjaardagskaartje Irene! De dieren zijn al lekker begonnen met feesten :)
Groetjes Chantal

Margo zei

Wat een supermooie kaart Irene ! Erg mooi gemaakt ! De stempel is zo leuk ! Die verdient het inderdaad om het middelpunt van de kaart te zijn en je hebt hem prachtig ingekleurd !
Liefs
Margo

Mieke'S zei

Schitterende kaart!
En ja, het plaatje spreekt voor zich.....één en al feest!
Heel mooi!
Groetjes Mieke'S

Diny zei

Wat een schattig kaartje voor een 3 jarige Irene....wat heb je lek bolletjes papier gebruikt....prachtig!
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs...wat leuk voor j.

Groetjes Diny

Home sweet home zei

Hi

Your card is stunning,sweet image and lovely details and colours.

Have a nice sunday.

Merethe

corryskaart zei

hoi irene
wat een leuke vrolijke kaart voor die kleine jarige kerel met een geweldige stempel en je kerstkaart ziet er zeker heel erg gaaf uit en heel bijzonder hoe je de stempel hebt afgedrukt vandaar dat je in de prijs bent gevallen!!
groetjes corry

Henriëtte zei

Een schatje van een kaart Irene.

groetjes Henriëtte

Jantine zei

Wat een geweldig vrolijk kaartje! Heel erg leuk!
Daar zal de jarige blij mee zijn!
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wat een super leuk en feestelijk kaartje heb je gemaakt, Irene.
En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartje!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke verjaardagskaart en wat heb je dat plaatje mooi ingekleurd Irene..práchtig. Leuk al die 3-tjes op de vlaggen en het bolletjespapier maakt het extra feestelijk, het doet me aan confetti denken..;p
Gefeliciteerd dat je gewonnen hebt met je mooie kerstkrans en dank je wel voor het onthullen van het stempelgeheim...LOL...het ziet er gaaf uit.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel lief kaartje Irene...met een schattig en heel mooi ingekleurd stempeltje...ook het bolletjes papier erachter maakt het tot een schitterend geheel...
gefeliciteerd met je prijsje...het was ook dik verdiend....geniet er maar lekker van...


groetjes Rosina

Anoniem zei

Een echte kaart voor zo'n driejarige peuter. Helemaal leuk en in mooie frisse kleurtjes.
Groetjes Joke

Aartje zei

Wat een lekkere vrolijke kinderkaart. Helemaal leuk!
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een lief kaartje is dit. De stempel heb je heel mooi ingekleurd en je hebt helemaal gelijk dat de kaart dan niet veel meer nodig heeft door het vrolijke papier.
Dat zal vast in de smaak vallen!
Groetjes,
GerJanne

Scraptastische hobby zei

Moritz al weer 3 jaar! Een gaaf kaartje voor dit ventje!
Gefeliciteerd Irene met je kerstkrans kaartje!toppie en leuk!
Ik hoop dat jullie beter weer hebben als ons, want het is bedroevend hier...herfst! Veel fun daar hè!
liefs van Gerie

Jacqueline Presentje zei

Wat een lievie !

Groetjes, Jacqueline

Colinda zei

Een hele feestelijke kaart!
Een fijne week,
Colinda

Marjan zei

Wat een schattig en mooi kaartje, dat kleurwerk is natuurlijk ook top! Heel feestelijk! Van harte met je top plekje en prijs, terecht!

Sonja zei

Ik begrijp het dat het een uitdaging is om uit je comfortzone te komen en hiervan veel voldoening te hebben. Zeer leuke en fleurige kaart. Heb jij dat ook dat je stiekem regelmatig je creaties gaat bewonderen of doe ik dit alleen (ssst. niemand vertellen hoor) ?

groetjes,
Sonja

Unknown zei

wat een leuke en vrolijke verjaardagskaart heb je gemaakt.
Van hart met je prijs en succes met het uitzoeken.

groetjes, Joke

Stella zei

Superleuk en prachtig ingekleurd. Ik vind hem voor jouw doen wel redelijk leeg:) Niks mis mee hoor; ik vind het gaaf!
XX

Angelique zei

Wat een prachtige kinderkaart, helemaal super. Het stippeltjes dp is echt leuk en wat heb je de stempel prachtig ingekleurd. Meer heeft deze kaart inderdaad niet nodig.
Lieve groetjes Angelique

Helen zei

wat een ontzettend leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt; ik ben ook gek op deze stempels. Lieve groetjes Helen

Sylvia zei

Schattige kinderkaart,Irene.Enige stempelen heel mooi ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Angela zei

Wat een vrolijke kinderkaart Irene. Schattig stempeltje en super mooi ingekleurd.

Liesbeth zei

Wat een mooi schattig kaartje Irene, daar wordt je gelijk helemaal vrolijk van.\gr. Liesbeth

Thea zei

Lief en rustig kaartje Irene. Top!

Thea xx

Original handmade by Janneke zei

Oooh Irene, ik snap er niets van... Maar jou blog komt niet in mijn leeslijst waardoor ik heel veel van jou gemist hebt :-(
Onder het eten had één van de kids het over "Irene " en toen moest ik opeens aan jou denken en dat ik je al zo lang gemist had op blogger.
En nu zie ik dat jij echt niet stil hebt gezeten, tijdens onze radiostilte!!
Ik ga eerst eens uitgebreid al het moois bekijkenwat ik gemist hebt hoor.

Groetjes en een fijn weekend toegewenst, Janneke