zaterdag 16 mei 2015

SU vervolg

Hier weer wat SU-kaartjes, deze keer met de Painted Petals.
Ik ben nog steeds aan het proberen en er is al heel veel rechtstreeks de prullenbak ingegaan maar deze kunnen er wel mee door (hoop ik).
 
  
De basis is een standaard blauw glanskaartje van 13x13 uit de voorraad.
Er op weer dat glanzende SU-papier dat je met inkt moet bewerken zodat de witte bloemetjes zichtbaar worden. Ik heb hier een paar inktkleuren door elkaar gebruikt die ook weer in de bloemetjes en blaadjes terug komen.
De stippen die in blauw en groen rond de bloemetjes staan zitten ook bij de stempels.
"Fijne Dag" is van een Eline clearstamp.
Twee bloemetjes heb ik los geknipt en er onder geplakt en verder hier en daar wat strasssteentjes. 
 
 
Dit is een klein kaartje van 10x12 cm uit witte cardstock.
Daar op oranje cardstock, dan een stukje zachtgroen en tot slot het kaartje met weer 2 andere bloemen uit de serie. De strepen er onder zitten er ook bij en net als de bloem heb ik ze uit 2 kleuren oranje/terra gestempeld. Een kleine tag van Cuttlebug aan een organzastrikje verhoogd opgeplakt en for you is van een heel oud stempeltje waar ik het merk niet meer van weet.
 
Het weer is totaal omgeslagen en het Noorden zat toch al niet in de goede hoek de afgelopen week, lekker om te wandelen en te tuinieren maar zitten in de zon....neen dat kon maar heel zelden helaas. Nu is het nat en grijs en ik heb zwaar de p.......... in! Niet vanwege het weer maar vanwege freubels (kaart en zelfgemaakt doosje met bonbons er in als bedankje voor een lieve blogdin die me een groot plezier heeft gedaan) die IN DE CONTAINER ZIJN BELAND!!!!!
Hoe dat zo kan: nou haar zusje woont in de buurt en gaat er morgen heen dus ik had het in een schattig roze tasje klaar gezet in de garage (lekker koel) om vandaag te gaan brengen. Maar de grijze bak moest op straat en manlief dacht "oh dat moet zeker ook weg" .........uuuuuuuuh NIET dus, hij wordt bedankt!!!!
Ik kan dus opnieuw beginnen maar bonbons met de post dat zie ik niet zitten dus ik moet iets anders bedenken en eerlijk gezegd staat mijn hoofd nu absoluut niet naar gezellig freubelen...ik ben boos *lol*!!!!

Hopelijk is jullie weekend beter begonnen, liefs
 

36 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Ik snap dat je even razend bent hoor Irene! Er zit immers veel tijd in ons freubelwerk! Maar ik zie ook op je blog Keep Calm and.....hihi. Later kun je hier om lachen hoor! Tja...deze kaartjes zijn ook hartstikke mooi, dus...een doosje chocola erbij en een mooi verhaal en whala...opgelost!
Ik zal eens op you-tube deze techniek gaan bekijken, ziet er erg super uit!!!
Goed weekend! Liefs Gerie

marion zei

Wat een supermooie kaartjes, heel lief, liefs, Marion

Je@net zei

Oeps.....ik kan me je reactie helemaal voorstellen. Succes met het verzinnen en maken van iets anders. Komt vast goed!
De kaartjes die je vandaag laat zien zijn weer helemaal leuk. Erg goed gelukt, Irene. Vind vooral de tweede super gaaf!

Anoniem zei

Hoi Irene je kaarten zijn echt prachtig! Shipies wat erg!!! In de vuilnis ... OH NO! Ik begrijp heel goed dat jij er de P in hebt! Dat zou ik ook hebben! Hopelijk lukt het jou om iets anders moois te maken :)
Groetjes Chantal

Sarah zei

Oo , wat een pech ! Maar je kaartje is wel SU per mooi !! Liefs ☆ Sarah ☆

Mieke'S zei

Schitterende kaarten!
Ja, dat is echt Pe'n.
Maar komt goed!
Gewoon opnieuw beginnen.
Na een ochtendje regen, schijnt nu de zon.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

GerJanne zei

OOOOOOOHHH, crisis in huize de Mars! Wat erg Irene!! Hoe gaat Ben dat goed maken??
Je kaartjes zijn allebei wel erg mooi. Knap hoe je aan het stempelen bent. Je hebt het toch al aardig in de vingers hoor, ook al zeg je dat er veel linea recta de prullenbak in kon wat jou betrof
Gisteren heb ik heerlijk buiten gezeten met een boek na 16.00 uur en we hebben zelfs buiten gegeten, maar nu is het koud en druilerig. Lekker binnen met Lego en knutselspullen...
Liefs,
GerJanne

corryskaart zei

gossiepossie irene kan begrijpen dat je boos bent had ik ook geweest haha maar je kaarten zien er heel erg vrolijk uit dus nu er veel naar kijken dan waait je boze bui over en vind je zeker een oplossing:-))
groetjes corry

Alina zei

oh, neeeeee, wat erg, wat jammer!!! :(
leuke kaartjes, vooral de tweede, ik vind de kleuren heel mooi!
hugs!

Marianne Schut zei

Hai Irene, eerst je kaartjes maar! :) Ik vind ze helemaal geweldig, leuk ook met de stippen en de strepen! Ik vind deze stijl erg mooi hoor!Kijk al weer uit naar je volgende SU creatie. Tja en dan je mooie tasje dat in de grijscontainer is beland....ohhhh wat zonde! En ook heel jammer, ben wel heel benieuwd hoe die er uit zag! Heb je er nog wel een foto van gemaakt, hihi!
Je zult wel een flinke wandeling hebbben gemaakt om stoom af te blazen! hihi! Arme Ben, die zal het wel flink moeten bezuren vanavond, hij kookt zeker! Heb jij dat ook...ik zit me nu te bedenken hoe dat prachtige tasje van jou geplet ligt tussen al dat vuilnis...zonde van dat heerlijks ook! hihi! Maar ik weet zeker dat je weer iets anders moois gaat maken als de ergste boosheid over is! Liefs ook voor Ben...hihi wat zal hij zich ook rot voelen. hihi Marianne

Misseke zei

Oh jee wat jammer en wat sneu voor je , al dat werk voor noppes - mannen!
Je kaartjes zijn super hoor.
Groetjes,
Misseke

Kreatief met Maria zei

Wat jammer Irene, wat een pech.
Je kaartjes zijn in ieder geval heel goed gelukt. Lekker vrolijk en heel mooi. Groetjes Maria

Colinda zei

Das zonde, vervelend van al dat werk wat je erin hebt gestoken en ook van die vast heerlijke bonbons.
Twee mooie kaartjes trouwens!
Een gezellig weekend toch maar,

Colinda

P.s. hihihi moest ik toch om dit bericht te plaatsen plaatjes met een pizza erop aanvinken, nog nooit gehad, kan alleen de cijfertjes na typen!!

Wilma de Korte zei

Wat een toestand zeg!
Je kaartjes zijn prachtig, vind vooral de 2e SU-per!
Liefs, Wilma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oefff...kwam de stoom uit je oren Irene?
Ik snap dat je p erin had, nu weer opnieuw iets verzinnen dus. Deze twee SU kaarten zien er top uit. Ik vind vooral de oranje versie lekker vrolijk. Vrolijkt deze sombere dag wat op.
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Hallo Irene, ik hoop dat de boze bui weer een beetje opgetrokken is inmiddels. Wat een verhaal, ik zou ook enorm nijdig zijn. Maar hij deed het vast niet expres.
Ik vind je kaarten heel erg leuk. Vooral de onderste.
De kaarten van SU lijken altijd heel simpel, maar om ze zelf te maken valt inderdaad niet altijd mee.
Groeten, Aartje

Sylvia zei

Hallo Irene,

Je kaartjes zijn mooi geworden,hoor.Leuke techniek.Tja, zo zijn mannen.Onbegrijpelijk dat je niet even in het tasje kijkt voor je het weggooit.

Tot nog een fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

ik begrijp dat je even een beetje boos en hopeloos moest zijn geweest....mannen houden nu eenmaal van opruimen....hier ook hoor...
Je kaartjes zijn geweldig leuk... heel mooi gestempeld...

groetjes Rosina

Sarah - Crea S zei

Typisch, denken ze dat ze eens iets goed doen... Niet dus... Hoop dat je niet al te lang boos bent/blijft op manlief Irene!
Je twee kaartjes zijn wel erg leuk! De oranje is zo vrolijk van kleur, super! Liefs, Sarah,
http://littlecreass.blogspot.be/

Wil Frutsel zei

Mooie rustige kaarten met een prachtige techniek. En o jee, ik denkook dat ik wel boos zou zijn, maar het komt vast goed!!
xx Wilma

Angelique zei

Poeh, dat is zeker niet leuk, zou ook even stoom af moeten blazen. Hoop dat het je lukt om nog iets nieuws te maken maar dat zal vast wel. Ik vind je stempelwerk anders goed gelukt, zeker de tweede vind ik mooi. Trouwens je kerstkaart was ook heel mooi.
Lieve groetjes Angelique

Alma zei

Liebe Irene, das sind zwei ganz tolle Kreationen in diesen zarten Farben, traumhaft. Liebe Grüße von Alma

Durvina zei

tjonge..., die behulpzame Ben met zij goede ideeën, die pakten helaas deze keer niet zo goed uit!!
Je kaartjes zijn erg gaaf, dit is ook zo'n ontzettend gaaf set!!

liefs, Durvina

martine zei

Hoi Irene,
wat zijn ze prachtig je kaartje
ook je andere creaties heb ik bewonderd die ik al gemist had heel mooi !
fijne avond liefs van martine

Stella zei

Fijn zo;n opgeruimde man; niet dus....:) Balen!

Je kaartjes zijn geweldig; ik ben helemaal wég van de eerste. Ja blauw.....:)
Fijne avond!
XX

Henriëtte zei

Oh, wat erg dat je kado in de container is beland, ik zou ook laaiend zijn hoor, zit je dan hard aan te werken. Pffft.
Deze kaarten zien er prachtig uit, ik zou zeggen, doos bonbons en hier een kaart van erbij.

groetjes Henriëtte

Trijntje zei

Hoi Irene, mannen...... Ze bedoelen het goed maar doen het soms net fout. Ik kan me voorstellen dat je even flink baalde. Marja het was al gebeurd... Je kaarten zijn leuk geworden. Dan maar even improviseren. Goed gelukt. Goed opletten en maar zeggen tegen je man als je weer iets in de garage zet wat je wil houden. Groeten Trijntje

Marjan zei

O jee.... is je man alweer in genade aangenomen?? Wat een dompie!! Balen hoor, kon je helemaal opnieuw beginnen.
Je PP kaartjes zijn supermooi, vooral die zalmkleurige vind ik een topper!!

Neline zei

o jeee...mannen!!! Wat ze op moeten ruimen doen ze niet.....Balen dat je weer overnieuw moet beginnen!!
Deze kaarten zijn prachtig, mooi gestempeld!
groetjes
Neline

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Ik was zo beduusd van je verhaal, dat ik tegn mijn man zei: "moet je horen, wat de man van Irene heeft gedaan"en toen vergat te reageren..Wat erg..ik zou ook spinnijdig zijn ..stond het tasje op de container dan ??
Echt heel erg..
Je SU kaarten zijn heel mooi, ook ik vind de zalmkleurige heel erg mooi,
liefs Ans x

Diny zei

Hoi Irene,
Even een antwoord op je vraag.....
Mijn man en ik zijn nog maar net gestart met het Pieterpad en zijn tot Rolde gekomen. We gaan over een tijdje weer een aantal dagen....het is heel erg leuk om te doen.
Je kaartjes zijn prachtig....wat heb je dat leuk gedaan.....schitterend!
Groetjes Diny

Diny zei

Zie net pas van je pech.....ach Irene....ik geloof best dat je een beetje boos bent...hopelijk kom je nog op een leuk idee.....en je man zal voortaan wel twee keer kijken voordat hij weer iets in de container gooit!
Liefs van Diny

Unknown zei

Wat is dat toch met die kerels.... ik kan jou reactie heel goed voorstellen.
Je kaartjes zijn erg leuk en vooral de oranje vind ik erg leuk geworden. Ik hou wel van die frisse kleurtjes.

lieve groetjes, Joke

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, these are both so gorgeous, hugs Pops x

cheryl zei

oh Hun these are both gorgeous sweetie I just love the designs,and colours are awesome,hugs Cherylxxxxx

Nicole zei

Ooooohhhhhh Irene, kan me zooooooooo voorstellen dat je boos bent/was en er zwaar de p.. in hebt. Sjonge!!! Daar gaat je leuk idee en al je werk......Mannen.......pffffff soms .....wahahahah!!
Hopelijk is het inmiddels wel een beetje gezakt en heb je nog een oplossing kunnen bedenken.
Je twee kaarten zijn zeeeeer geslaagd hoor!! Mooi en vrolijk!!

Hang in there sweettie!!
Liefs, Nicole