donderdag 14 mei 2015

Vintage Christmas

Hier is dan eindelijk weer iets van mij op de donderdagse-kerstkaartdag bij 52 WTC. De teller staat nu op een magere 7 kaartjes! Met het slechte weer van vorige week zaterdag is daar wel verandering in gekomen maar dat laat ik volgende week zien.

 
De basis is een langwerpig kaartje uit glanzend goudgroene cardstock (Action).
Het DP is van Bo Bunnny "Silver&Gold" en de randen zijn met goudkleurige inkt bewerkt.
Het plaatje met Santa is uit een ontvangen kerstkaart van afgelopen december geknipt. De bloemetjes, besjes, het metalen hoekje en het lint zijn allemaal uit de voorraad.
Voor wat bling heb ik op het lint sequins in kerstkleuren geplakt en op de witte bloem wat goudkleurige Stickles gedaan.

Fijne dag, 
 



Challenges:

CCAYR-May/vintage

38 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart, Irene. En met de teller op 7 heb je toch alvast een mooi begin. Alle kleine beetjes helpen en dat scheelt aan het eind van het jaar toch weer mooi!

Trijntje zei

Hoi Irene Wat een leukerd dexze kerstkaart echt vrolijk. Mooi gemaakt. Jammer he dat het weer maar zo,zo is. Hopelijk valt het nog mee de komende dagen. Goeie dagen. groeten Trijntje

Plony zei

Misschien niet helemaal op schema Irene maar elke kerstkaart die je hebt is er vast 1 toch? Een hele mooie kaart is het geworden...een échte traditionele kerstkaart...prachtig.
Fijne dag, xxx Plony

Diana zei

Hij is weer helemaal leuk Irene. Zou willen dat ik er al 7 had maar helaas, bij mij blijft de teller steken op 2 :)
Liefs, Diana

Colinda zei

Ik vind het knap, mijn teller staat nog op nul hoor :)
Maar daar hoop ik vanmiddag verandering in te krijgen, hihihi.
Eerst nog even wat soppen en onkruid wieden en dan mag ik freubelen.
Een fijne dag,

Colinda

Epie zei

Leuke kaart Irene , mooi hoekje

Fijne dag Epie

corryskaart zei

hoi irene
een gave kerstkaart met dat mooie randje onderaan en schrale troost zelf ben ik ook erg langzaam met de kerstkaarten
groetjes corry

Helen zei

Dat zijn er al 7 meer dan bij mij :-)
Wat een prachtig kaartje.
groetjes Helen

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart, schattig bloementoefje (vind ik altijd supermoeilijk!) en prachtig kantrandje!
groetjes, Nancy

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Irene!
Groetjes Suzan

Sylvia zei

Hoi Irene,

Prachtige traditionele kerstkaart.Mooi afgewerkt met het hoekje en het kant.

Groetjes,Sylvia.

Anoniem zei

Helemaal op en top kerst Irene! Wat een leuk stuk kant heb je erbij gebruikt :)
Groetjes Chantal

Bep zei

Hoi Irene,

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt en je plaatje is ook een leukerd en dan je lint erop geweldig, bedankt dat je weer meedoet.

Gr...Bep DT 52WTC

Misseke zei

Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Irene - helemaal super gedaan en op naar de volgende ;).

Groetjes,
Misseke

marian zei

Prachtig kaartje hoor.
Groetjes van Marian

Wybrich zei

Jij 7 kaarten maar je hebt een begin! Ik ben er ook nog niet hoor, we hebben nog een aantal weken...
Je kaart met de kerstman is mooi, leuke details ook!

GerJanne zei

Hoi Irene,
vintage zien we niet vaak bij jou! Ik houd wel van dit soort vintage kaartjes!
Alle aandacht gaat zo naar het mooie plaatje!
Groetjes,
GerJanne

Marlies zei

Een mooie chique vintage kerstkaart, heel sfeervol! Jij hebt al 7 kerstkaarten meer dan ik haha, ik heb er nog geen zin in om eraan te beginnen. groetjes, Marlies

Rosina zei

Heel leuk is dit vintage kerstkaartje Irene....en och nog meer dan een half jaar te gaan voodat het kerst is toch??

groetjes Rosina

Stella zei

Mooi Irene; maar voor jou doen toch aardig "leeg". Maar met zo;n moooie afbeelding heb je ook niet veel nodig. Komt het mooi tot zijn recht! XX

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart in een rustige Vintagestijl, het plaatje is prachtig..leuk detail het kantje met de sequins
liefs Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Elke kerstkaart scheelt weer aan het eind van het jaar toch? Het is een mooie warme kerstkaart geworden en een leuk idee om een kaart te recyclen want er zitten vaak hele mooie plaatjes bij.
Lieve groetjes Miranda xx

Mieke'S zei

Heel lief kerst kaartje.
Ook een heel mooi kantje.
Toch mooi dat zo'n plaatje nog een keer gebruikt kan worden.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

Scraptastisch zei

Mijn teller staat op nul....whahaha
Ik kan me er echt niet toe bewegen om me hier mee bezig te houden en doe wel een inhaalslag hihi. Jij hebt er weer ééntje bij en volgende week 10?????
Fijn weekend en liefs van Gerie

Danoesja zei

Hoi Irene
Wat een prachtige nostalgische kerstkaart en ik ga ook eens kijken of ik nog wat kan hergebruiken van de kerstkaarten van vorig jaar, goed idee van je.
Liefs, Danoesja

Wil Frutsel zei

Hoi Irene, wat een prachtige kaart. Mooi bloenetoefje en heel mooi en apart vind ik de pailletjes op het kantje, ook een mooi nostalgisch plaatje!!
xx Wilma

Nelleke zei

Wat een leukerd zeg, mooie opbouw, meer niet nodig. Fijn dat je deze week weer een kerstkaart geplaatst hebt. Groetjes, Nelleke DT

Antoinette Voorn zei

Een geweldige nostalgische kerstkaart met dat mooie randje onderaan !

Tina zei

Hallo liebe Irene,
nach Weihnachten ist mir zwar noch nicht aber ich finde die Karte super schön. Ich mag die nostalgischen Motive.
Ich wünsche Dir einen schönen Freitag.
Liebe Grüße Tina

Henriëtte zei

Mooie kaart weer Irene.

groetjes Henriëtte

LAURA KANT zei

Een hele mooie sfeervolle kerstkaart, Irene! Als ik dit zo zie, krijg ik gewoon zin om ook aan de kerstkaarten te beginnen!

Hugs, Laura

Nicole zei

Een echte traditionele kerstkaart. Niet echt mijn ding maar dat hoeft ook niet hahah!! Hij ziet er top uit Irene!!
Ben benieuwd naar je productie van vorige week zaterdag.
Fijn weekend. Liefs, Nicole

Kreatief met Maria zei

Mooi kerstkaartje Irene.
Groetjes Maria

Karin zei

Mooi sfeervol kerstkaartje! Ik gebruik ook al eens stukjes van oude kerstkaartjes en mijn aantal kerstkaartjes: 5! Nog héél veel te gaan dus!
Groetjes, Karin

Karin zei

Mooi sfeervol kerstkaartje! Ik gebruik ook al eens stukjes van oude kerstkaartjes en mijn aantal kerstkaartjes: 5! Nog héél veel te gaan dus!
Groetjes, Karin

Marianne Schut zei

Hai Irene, goed bezig hoor, toch weer een kerstkaartje erbij! Een super sfeervol kaartje, brrr krijg het er koud van! Hopelijk krijgen we toch eerst nog een echte zomer hoor! Liefs Marianne

Sarah - Crea S zei

Hele mooie en stijlvolle kerstkaart! Liefs, Sarah,
http://littlecreass.blogspot.be/

Sarah zei

What a fabulous vintage inspired Christmas card. Love that Father Christmas and the gold trimming looks amazing. Thank you for joining us at CCAYR and Good Luck!! Sarah :0)