zaterdag 30 juli 2016

Cuties

Die open CUT-IES-bloemen vond ik direct al zo leuk maar toch heeft het nog lang geduurd tot ik er iets mee ging doen en dit kleine kaartje van 13x10 cm dat al tijden op mijn bureau ligt is het resultaat!


De basis is gebroken witte cardstock, daar op donkere Kraft en dan lichte Kraft.
De omtrek van de stansjes heb ik nagetekend op donkere Kraft, er op de uit de lichte cardstock uitgestanste Cuties en het geheel met foampads verhoogd opgeplakt. 
De steeltjes en de blaadjes heb ik uit de losse hand geknipt. Op de blaadjes met witte gelpen wat streepjes gezet en daar zijn ook de rondjes op het lichte Kraft mee gemaakt.
Liefs is van Crealies en heb ik 2x uitgestanst voor wat meer volume.

De gelinkte artikelen zijn uit webshop CraftAddiction.

Simple and very cute wat mij betreft, wat vinden jullie er van??

Helaas ligt Ben al weer een week in het ziekenhuis en ipv beter lijkt het ondanks alle medicijnen alleen maar slechter te gaan. Zo langzamerhand beginnen we een beetje radeloos te worden, dit duurt nu al zó lang en ze kunnen de boosdoener die hem steeds zó ziek maakt maar niét vinden....pffffff...







33 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh nee Irene! Alweer een week in het ziekenhuis! Wat ontzettend naar! Ik snap dat je er radeloos van wordt zo langzamerhand.
Kan het niet iets tropisch zijn? Jullie zijn toch veel in het buitenland geweest? Ja, ik bedenk maar wat, maar soms hoor je dat er een bacterie jaren sluimert (soms wel 15 jaar).
Je kaartje is geweldig! Heel leuk idee....
Ga ik onthouden!
Liefs en sterkte,
GerJanne

Monique zei

Wat vind ik dat erg om te lezen. Het houdt maar niet op. De doktoren de oren van het hoofd zeuren hoor, net zo lang totdat ze het hebben gevonden. Heel veel sterkte!
Je kaartje is super geworden. Ik heb de bloemetjes weer weg gedaan. Ik kreeg ze er zo moeilijk uit.

Liefs, Monique

Scraptastisch zei

Heel gaaf Irene! Je kan goed zien dat de bloemen verhoogd zijn opgeplakt,
En kraft met wit is altijd een prachtige combi, een hele lieve kaart!
Dikke knuf van Gerie

Marja zei

Wat vervelend Irene ....geloof het dat je er radeloos van wordt. Heel veel sterkte.
Het is een leuk kaartje geworden! Ik heb die stans ook maar krijg ze er maar moeilijk uit dus gebruik hem niet vaak.
Groetjes Marja.

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Irene. Ik ben ook met die blommen bezig, vind ze zóóó leuk!
En wat vervelend dat Ben nu alweer in het ziekenhuis ligt. Kan me voorstellen dat jullie er moedeloos van worden. Veel sterkte gewenst!

!neke zei

Wat een naar bericht weer !
Begrijp dat jullie er moedeloos van worden !
Veel sterkte!
Je kaart is mooi!
Gro eten Ineke

Blankina zei

Wat een prachtige kaart Irene!
Wat vervelend dat ze niet ontdekken wat je man zo ziek maakt, sterkte met alles en blijf positief...Lieve groetjes Blankina

Joanne kramer zei

Pfff,wat naar zeg! Zeker ook omdat ze niet weten wat er aan de hand is. Je kaart is super mooi! Veel sterkte!! Groetjes Joanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje, wat naar dat er geen verbetering lijkt te komen. Ellendig voor jullie allemaal en ik snap dat jullie radeloos zijn en je machteloos voelen. En een ander ziekenhuis/andere dokter?
Je kaart is een dotje, ik heb die stansen ook maar nog niet gebruikt...bloos.
Sterkte met alles en probeer de moed erin te houden hoor.
Dikke knuffel Miranda

Aartje zei

Wat vevelend dat het met de gezondheid van Ben maar niet wil vlotten. Ik snap dat je daar radeloos van wordt.
Je kaartje is heel lief met dze mooie bloemen.
Sterkte en beterschap voor Ben.
Groetjes Aartje

Caroline zei

Heel leuk hoe je de cuties hebt gebruikt. Ik heb ze ook maar nog niet veel gebruikt. Erg leuk hoe je dit verwerkt hebt.
En wat naar van je man. Kan me voorstellen dat jullie radeloos wordt/bent.
Heel vel sterkte.

Groetjes Caroline

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een prachtig, heel stijlvol kaartje Irene. Leuk om de cutties zo gebruikten. De kleurtjes zijn ook super mooi !
Heel veel sterkte met je man hoor !
Groetjes, Odette.

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
oh nee..alweer ik begrijp dat jullie zo langzamerhand radeloos aan 't worden zijn, ik hoop dat er snel een oplossing komt en dat hij weer opknapt..
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de Cuties..
groetjes,
Ans x

Sylvia zei

Hallo Irene,

Jeetje...wat vervelend dat je man weer in het ziekenhuis ligt.Het is halen en brengen.Sterkte.Je kaart is heel mooi met die zelfgemaakte bloemen.

Groetjes,Sylvia.

Diny zei

Jeetje Irene....wat naar voor jullie dat je man weer in het ziekenhuis ligt!Hopelijk komen ze er nu eindelijk achter waar het allemaal vandaan komt.....heel veel sterkte samen!
Je kaartje vind ik prachtig....wat heb je leuk papier gebruikt en toevallig alles in mijn lievelingskleuren!
Lieve groetjes en nogmaals sterkte!
Diny

Petra Swart zei

Ag, nee, ek is so jammer om te hoor dat Ben alweer in die hospitaal is, Irene!!! Ek kan verstaan dat julle 'n bietjie moedeloos raak!!!! Baie sterkte en hopelik spoedige beterskap!!!!
Jou kaartjie is so pragtig met die lieflike blomme!!!! Die stingels en blaartjies wat jy self gedoen het lyk baie mooi en ek hou van die kringetjies wat jy met die gelpen gemaak het!!!! So 'n lieflike kaartjie!!!
Groete, Petra XX

martina's kaartjes zei

hopelijk snel beterschap ! sterkte
een leuke kaart heb je zo gemaakt... ik ken het ook wel, het lijkt zo leuk dat ene stempeltje of stansje, je koopt het en dan blijft het een beetje radeloos liggen, tot het 'aha' moment !
mooi
grtjs,martina
x

Sabine zei

He wat een rot nieuws, ik hoop toch dat ze er nu snel achter gaan komen.En dat hij opknapt en dan naar huis mag komen. Je kaartje is wel erg leuk geworden, ik hoop dat je toch af toe wat afleiding hebt van het kaartjes maken Liefs Sabine

Joke zei

Mooie kaart heb je gemaakt met die cuties. En ja ook ik vind kraft met wit een hele mooie combi. Heb er zelf vanmiddag ook twee afgemaakt.
Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop natuurlijk dat de artsen het probleem gaan vinden zodat er een goede behandeling gestart kan worden.
Groetjes Joke

Trijntje zei

Hoi Irene. Een heel mooi kaartje met deze leuke bloemen. Ze zijn enig. Wat een vervelende zaak met je man. Dat ze niet kunnen vinden wat er aan de hand is en waar hij zo ziek van wordt. Begrijpelijk dat jullie zo langzamerhand moedeloos worden van deze ellende.. Jammer dat hij tot nog toe niet reageerd op de behandelingen en alleen maar zieker wordt. ....... Ik wil jullie alle goeds wensen en veel sterkte . Hou je haaks! Groeten Trijntje

Stella zei

Ik mail je XX

Corrie zei

Hallo Irene.
Wat een ellende is het bij jullie, erg hoor dat ze de oorzaak maar niet kunnen vinden bj je man, best zorgelijk allemaal.
Je kaart is mooi in deze kleuren combinatie, de bloemen héél apart.
Het allerbeste en laten we hopen dat je mannetje snel de goede medicijnen krijgt, zodat hij snel opknapt.
Lieve groetjes,Corrie

Mieke'S zei

Wat een nare berichten.
En wat een machteloos gevoel moet je dan krijgen!
Wens jullie veel sterkte!
Heel fijn kaartje!
Groetjes Mieke'S

Sarah zei

Wat een prachtig kaartje!
Veel sterkte voor jullie!

Ilonka zei

Een schitterend kaartje

Groetjes Ilonka

http://cheryl-cherylscreativeatcscards.blogspot.co.uk/ zei

Oh Irene hun just love this what an amazing effective design hugs cheryl xxx

Jantine zei

Jeetje Irene, wat een akelig bericht over Ben. Veel sterkte weer!
Je kaartje is geweldig. Bij mij liggen ze ook op het bureau, dit is wel een leuk idee ermee!
Groetjes,
Jantine

Christa zei

Wat een leuk idee zeg, super leuke kaart xx christa

Alice zei

Super leuk kaartje Irene. Inderdaad een leuke mal. Ik wens je een rustig weekend, Alice

Alma zei

erneut eine ganz tolle Karte liebe Irene, ich sende dir einen lieben Gruß, deine Alma

Angela zei

Zie je kaart nu pas.... ben zelf ook niet zo actief op blogger op dit moment.

Ondanks al je zorgen heb je een schitterende kaart gemaakt Irene!
Ik hoop dat ze inmiddels meer weten over de oorzaak van het zó ziek zijn van Ben. Sterkte meissie.... denk aan je!

xxAngela

Karin zei

Hoi Irene, heb het nu pas gelezen over je man en leef met je mee, héél véél beterschap en sterkte toegewenst! Lief kaartje heb je gemaakt!
Groetjes, Karin

Ans zei

Dag Irene! Lees net je berichtje! Hoop dat het nu weer beter gaat!

Leuk kaartje!