zaterdag 9 juli 2016

Soooo Sorry..................

Van een aantal blogdinnen kregen Ben en ik zulke lieve en leuke post, dat doet écht goed dus voor een blogdinnetje dat behoorlijk aan de sukkel is heb ik een tijd geleden dit kaartje gemaakt en ik hoop dat óók zij er een beetje van opvrolijkt ook al biggelen de traantjes over de wangen van mijn girafje! 
Dat doen ze helaas ook bij mij want het is amper te geloven maar Ben ligt al wéér in het ziekenhuis .....pffffffffff.......wat is 2016 tot nu toe een flutjaar in Huize de Mars! 
Ik ben heel blij dat mijn DT-maatjes zo lief zijn dat ze al mijn "taken" onder elkaar hebben verdeeld  en het nu vakantie is op beide blogs zodat er even niets van me wordt verwacht (er lopen nog wel leuke challenges bij Scr@pCards en CraftAddiction dus doe vooral gezellig mee!!).

Maar nu mijn kaartje van 10x17 cm uit roomkleurige cardstock.
Er op een stukje DP uit Pretty Papers BlocPK9076 "Indian Summer", de randen bewerkt met Vintage Photo Distress Ink en met foampads verhoogd opgeplakt.
Uit een eveneens verhoogd opgeplakte strook van het roomkleurige cardstock heb ik 2 openingen gestanst met de stitched circles van Crealies.
Er achter zit de schattige MD giraf die ik een hele tijd geleden heb gewonnen bij Margo, eindelijk is hij nu gebruikt!
 
 
De giraf is gestanst uit lichtgele cardstock en zoals jullie zien is de nek nét als in het echt lekker lang!! Alle vlekken en de pootjes zijn gestanst uit donkere Kraft en het snoetje uit lichte Kraft.
Met een bruine Promarker heb ik de oogjes en het neusje donkerder gemaakt en er wimpertjes bij getekend. Met een roze Promarker heb ik wangetjes gekleurd en de traantjes zijn gemaakt met de  Nellie's Choise Pearlmaker kristalhelder.  
De tekst is gestanst uit COL1397 charming alfabet. De ovaaltjes die overblijven als je de 0 stanst heb ik in de oortjes geplakt en er ook een mondje mee gemaakt. Op de horens zitten 2 hotfixsteentjes.
De houten hartjes en bloemetjes zijn van Xenos en de fotohoekjes van de Hema.
De gelinkte artikelen zijn van webshop CraftAddiction.

De 3e week van deze maand kom ik nog een keer langs met een reminder maar daarna is het echt  "over en uit" van mijn kant. Des te meer waardeer ik het dat er toch nog wat trouwe volgers zijn die blijven langskomen en reageren of zo maar een mailtje sturen om te vragen hoe het gaat, lief!!





Blankina tipte me laatst dat dit label voor Monique een topplekje heeft gekregen bij Sugar Nellie, blij met zo'n opstekertje!!






Lieve groetjes, geniet van het mooie weer dit weekend!





36 opmerkingen:

Je@net zei

Het zit jullie niet mee, Irene. Hopelijk komen er snel betere tijden!
Je kaart is in elk geval erg leuk geworden. Wat een schattige giraf.
En natuurlijk ook gefeliciteerd met je topkaartje!

Margot zei

Sterkte Irene en veel beterschap voor Ben! Je kaart is enig, gaaf zo die lange nek!

Ans Gilbert zei

och nee Irene,
het houdt echt niet op bij jullie, wat naar dan Ben nu weer in 't ziekenhuis ligt, ik dacht die is lekker aan 't aansterken..maar dus niet..
Je hebt een keileuke kaart voor je blogvriendin..de giraf heeft inderdaad een hééééééle lange nek..en wat super dat je in de prijzen viel met je kaartje..
Heel veel beterschap gewenst,
lieve groetjes Ans x

Joanne kramer zei

ach....wat naar zeg! Heel veel sterkte!
Je kaart is heel mooi en lief. groetjes Joanne

Colinda zei

He bah, wat vervelend dat Ben weer in het ziekenhuis ligt. Beterschap en probeer ook een beetje aan jezelf te denken.
Lief kaartje!
Groetjes Colinda

Nicolette zei

Heel veel beterschap voor je man en veel sterkte hoor.
Je kaart is echt heel leuk.
Groetjes Nicolette

Marja zei

Het zit jullie echt niet mee...heel veel sterkte voor jou en je man.
maar je kaartje is heel leuk geworden.
Groetjes Marja.

Thea zei

Ik wens je man heel veel beterschap
en heel veel sterkte hoor .
mooie kaart is het geworden.
Groetjes Thea.

Neline zei

Heel veel beterschap en sterkte voor je man en jou Irene!
Je kaart is prachtig!
groetjes
Neline

Caroline zei

Ach wat naar van je man. Hopelijk mag je hem weer snel thuis hebben. Heel veel sterkte en beterschap hoor.
Je kaart is superleuk!
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

Oei da's helemaal geen goed nieuws. Hoop dat het snel toch weer goed komt met je Ben.
Vanmiddag flitste je nog door mijn gedachten. Ben aan het fietsen in Friesland en was me aan het afvragen welke blogsters in deze regio wonen. Dacht dat jij ook van het noorden bent?
Je kaart vind ik erg tof, leuk hoe de nek zo nog langer wordt...
Veel liefs, dikke knuffel en het allerbeste voor jullie!
Nancy

Sarah zei

Lieve Irene, ik wens je veel moed en kracht. Fijn dat je met het gewonnen girafje nog een kaartje hebt gemaakt.
Veel liefs xxx

Sabine zei

Wat een narigheid allemaal weer Irene. Ik hoop dat Ben snel weer opknapt en dan weer lekker naar huis mag. Je kaartje is echt geweldig Liefs Sabine

Trijntje zei

Hoi Irene . Wat een narigheid! Vervelend dat het nog steeds niet ophoud. Jammer dat je man weer in het ziekenhuis is terecht gekomen. Ik kan me voorstellen dat je geen puf aan de kaarten hebt. Je hebt wel andere dingen te doen en ook begrijpelijk dat je hoofd totaal niet naar de kaarten staat. IK wil jullie daar alle goeds toe wensen. Veel sterkte en beterschap. Groeten Trijntje

Joke zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt ondanks de moeilijke tijd die jullie doormaken. Heel veel sterkte en doe vooral even heel rustig aan.
Groetjes Joke

http://cheryl-cherylscreativeatcscards.blogspot.co.uk/ zei

Oh Irene this is a brilliant image so so cute and a really fabulous card love it to bits hugs cheryl xx

GerJanne zei

Ach nee toch Irene! Ben weer in het ziekenhuis! Tegenvaller zeker! Wat een pech dit jaar zeg. Hopelijk knapt hij snel op en kunnen jullie genieten van de zomer samen. Je kaartje is heel gaaf. Leuk om de nek te verlengen op deze manier.
Ik wens jou en Ben heel veel sterkte toe.
Hou je taai!
Liefs,
GerJanne

Jolanda's Hobby Kaarten Studio zei

Hoi wat een leukerd is dit kaartje. Fijn dat je toch nog wat fut hebt om te freubelen. Wens Ben en jou toch veel sterkte. Groetjes Jolanda

Jolanda's Hobby Kaarten Studio zei

Hoi wat een leukerd is dit kaartje. Fijn dat je toch nog wat fut hebt om te freubelen. Wens Ben en jou toch veel sterkte. Groetjes Jolanda

Corrie zei

Ik ben nog niet zolang je volger Irene, maar ik begrijp uit je bericht dat het een naar jaar is voor jullie, laten we hopen dat je mannetje weer snel opknapt en hij is in goede handen moet je maar denken.
De kaart met de giraffe is wel een héle leuke kaart, wat een lange nek, die heeft hij ekker uitgestoken, nu denk ik dat je vriendin hier wel super blij mee is, je heebt de kaart prachtig gemaakt.
Veel beterschap voor Ben en hou je goed.
Lieve groetjes,Corrie

Dora zei

Sterkte met alles! Wat erg dat je man weer naar het ziekenhuis moet.

Je kaart is wel mooi gemaakt en ook grappig met de extra lange nek.
Beeld goed je gevoelens uit.
Groetjes dora

Scraptastisch zei

Zo'n aandoenlijk kaartje Irene en zo prachtig gemaakt en zo mooi bedacht met de extra lange nek! Dit moet het dinnetje wel heel goed doen!!!
We hebben mailverkeer met elkaar dus hou het hierbij Irene.
Dikke knuf! xx Gerie

Sylvia zei

Wat vervelend steeds,Irene.Heel veel sterkte.Leuk dat je label een topplekje heeft behaald.Superleuke kaart met die grappige giraf.

Groetjes,Sylvia.

Stella zei

Wat is dit voor jullie een belabberd jaar. Gatver; het houdt maar niet op. Heel veel sterkte!!!!! Deze giraffe vind ik zo aandoenlijk; echt een gaaf kaartje!
XX

Mieke'S zei

Wat triest, dat je man al weer in het ziekenhuis ligt.
'k Wens jullie samen veel sterkte!
En je mag gerust een traantje laten vallen, is toch begrijpelijk!
Je kaartje is heel mooi gemaakt.
Het volgende kaartje misschien met een vrolijk gezicht!
Groetjes Mieke'S

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach jee Irene, wat een tegenvaller weer maar zolang er niets aan de oorzaak gedaan wordt blijft het natuurlijk dweilen met de kraan open. Wat vind ik het vervelend voor jullie en natuurlijk ook voor de dames in Engeland, die voelen zich natuurlijk ook machteloos. Spaar je energie, die kaarten en bloggen komt wel weer, hoewel deze giraffe wel een leukerd is maar hij heeft ook al verdriet... Een virtuele knuffel en heel veel liefs Miranda xxx

ADA zei

Mooie kaart en leuk die gewonnen prijs, maar veel sterkte gewenst en beterschap voor je man.
GROETJES ADA

Angela zei

Och hemel Irene wat lees ik nu?!?! En ik maar denken dat Ben lekker aan het aansterken is. Hopelijk is deze opname van korte duur en mag Ben snel weer huiswaarts.
Voor allebei heel veel sterkte en hopelijk breken snel betere tijden aan voor jullie!
Dikke knuffel
Angela

Petra Swart zei

Ag, nee, ek is soooooo jammer om te hooe dat Ben weer in die hospitaal is, Irene!!! Baie sterkte aan julle altwee en beterskapwense vir Ben - hopelik is hy gou beter en kan weer huis toe kom!!!!! Ek dink aan jou en hoop dat dit gou baie beter sal gaan!!!!
Jou kaartjie is so oulik - wat 'n fraaie kameelperd (giraffe) en ek hou van die hout blommetjies en hartjies!!! Die agtergrond papier is so mooi!!!! Baie goed gedoen!!!!
Groete, Petra XX

Jantine zei

Och, Irene, wat een vervelend bericht nu toch weer! Sterkte voor jou en voor Ben!
Lief dat je dan voor iemand in de put toch een kaartje maakt. Het is een pracht-exemplaar geworden!
Lieve groet,
Jantine

Anita van Merode zei

Lieve Irene,
het zit niet mee en erg rot allemaal.
Toch een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt. Ik zie de traantjes. Ja zeer toepasselijk.
Ik wens je heel veel sterkte voor jou en Ben.
Gr Anita

Danoesja zei

Hoi Irene
Wat een lieve kaart voor iemand die het even nodig heeft, en wat leuk om die giraf zo wat langer te maken.
Liefs, Danoesja

Creaellenknutselsite zei

wat balen zeg hoop dat ben weer snel opknapt sterkte hoor!!
je kaartje is super geworden
groetjes ellen

Bernadet zei

Wat is dit waanzinnig mooi Irene!!

Linda zei

Hihi súper leuk dat je de nek van de giraf hebt verlengd :)
Leuk gedaan.
Liefs, Linda

Monique zei

Hoi Irene,

ik ben er een poosje tussenuit geweest en las van jullie perikelen. Ik hoop nu toch echt dat het de goede kant op gaat en dat jullie nog lekker van de zomer kunnen genieten!
Wat ik dan weer leuk vind om te lezen, dat jouw prachtige label voor mij, bij SugarNellie een topplekje heeft gekregen. Welverdiend! Een mooie opsteker.
Ik wens jullie nog een fijne zomer!
Liefs, Monique