maandag 26 februari 2018

BEHA-POES

Op deze ijskoude maandag is Margo jarig en omdat zij in de lingerie-branche werkt hoefde ik over mijn stempelkeuze niet lang na te denken!!!


Met Kerst kreeg ik van haar een kaart met paars en die kleur was nu ook mijn uitgangspunt. Normaliter begin ik met dp zoeken en ga daarna pas inkleuren maar nu had ik éérst de leuke "Uplifting" poes van Penny Black met Promarkers ingekleurd en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik eigenlijk amper paars designpapier heb.......pffff.....gelukkig toch nog wat gevonden!
De kleur van het paarse cardstock is op de foto totaal niet zoals in het echt en ik las op andere blogs ook al dat de camera en paars geen goede vriendjes zijn......jammer!
Het meeste is uitgestanst met stitched- dies, happy birthday is van Crealies en 2x gestanst voor wat volume, de kleine vlindertjes zijn gemaakt met een Mireille-ponsje en de knoopjes zijn uit de voorraad.

Fijne (warme) dag,





Challenges:

AnimalFriends/Streifen und/oder Punkte
DeEgel-52/3 of a kind (gestanste vlindertjes)
CreativeSketchyGirls-21/knopen en touw
Ally'sAngels-3/stitching real or faux
ILP-353/anythinggoes
PPCC-368/anythinggoes
Allsorts-456/B=BRA and Birthday
PBSC-17/anythinggoes-use scraps

42 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat is hij weer leuk geworden denk dat ze hem geweldig vind
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

schitterende persoonlijke kaart voor Margo! Tof dat je met deze kaart meedoet met onze challenge!
Nancy DT CSG

Je@net zei

Super leuke kaart heb je voor het jarig Jetje gemaakt, Irene!

aussie aNNie zei

FANTASTIC Irene, this is one stamp I want and never can find it. A truely fabulous card.xx[aNNie' blog]
 ❤️

Joanne kramer zei

aaahhh....zo'n super leuke kaart! groetjes Joanne

Marjan zei

Oh wat leuk die stempel!! ja, voor iemand in de lingeriebranche is dit natuurlijk super. Mooi gekleurd in paars/lila!

Ans Gilbert zei

Leuke stempel heb je gebruikt, je kaart is prachtig in deze kleuren,
Ans x

Caroline zei

Leuke kaart voor Margo!
Groetjes Caroline

Alina zei

wat leuk en grappig, Irene, :) !

Scraptastisch zei

Hahahaha geweldig is dit en volgens mij als ze een beha pakt in de winkel, dan denkt ze vast aan jouw kaartje! Hee leuk hoe de Fishtail stansen je afdrukje op zijn plek houdt (niet echt natuurlijk, maar zo lijkt het! Inderdaad zijn paars en camara geen vriendjes, hihi Jou kennende past die paarse cardstock wel goed bij het dessinpapier en weer een prachtig geheel Irene!!!
Liefs Gerie

Nicolette zei

Leuke digi en een mooie kaart Irene.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, die is superleuk dan voor Margo. Mooi ingekleurd Irene en ook de afwerking is weer top. Leuk die banners met kruissteekjes.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda xx

brenda zei

Such a bright and cheerful card and I think the bra is the fist for 'B' so far, well done, it's perfect for our 'I spy' theme at Allsorts, many thanks for joining in.

B x

Margo zei

Lieve Irene,
wat leuk dat je speciaal voor mij een toepasselijk kaart maakte ! Ik ben er echt zo blij mee ! Die poes blijf ik geweldig vinden ! Dankjewel voor je prachtige kaart ! Ze zorgde er mee voor dat ik vandaag een superleuke verjaardag heb !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Zo tof! Ideaal voor Margo! Xx

Dreja zei

Sehr schön gemacht.
Dankeschön für die Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

karien zei

Wat een leuke kaart
Groetjes Karien

Annerieke zei

Leuke kaart Irene, geweldig is deze digi, hihi, mooi ingekleurd! Leuk effect geven de stiched-dies toch hè, schattig zijn de vlindertjes en de knoopjes erbij.

Joke zei

Dat is wel heel erg leuk voor iemand die in de lingerie werkt. Prachtig ingekleurd en die stansjes met stiksteekjes zijn ook super leuk. Daar ga ik ook nogeens naar zoeken. Het geheel is weer erg mooi Irene.
groetjes Joke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline

Linda Mc Enery zei

This is one of my favourite stamps! Your card is stunning! Beautiful shades of purple and wonderful colouring. Wonderful stitch dies. Really super! Thanks for sharing it with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
Linda

Monique zei

Hij is echt leuk geworden. Ik heb hem ook ooit eens gebruikt op een kaart. Maar ben hem kwijt...Heel jammer. Margo zal er blij mee zijn!
Lieve groetjes, Monique

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart, en het grappige is : ik heb vorig jaar dezelfde stempel gebruikt voor een kaart voor de schoonzus van Margo, die een lingeriewinkel heeft !!! :o) Groetjes, Enny

Plony zei

Wat is ie leukkkkkkkkk......dit is zo'n schattig stempeltje en je hebt er een hele gave kaart mee gemaakt.Supers.
xxx Plony

Plony zei

Nog even terug....ik zie dat je meedoet aan onze challenge bij Ally's angels...fijn je daar te zien en succes.
xxx

Renate zei

Aaaahw, kijk dan toch wat een leukerd. Dit kaartje past perfect bij haar. Het afdrukje heb je prachtig gekleurd. En wat en geluk, dat je toch nog wat paars papier hebt gevonden.

-xies- Renate.

Ans S. zei

Geweldig leuke kaart, heel toepasselijk voor Margo.

Groetjes Ans

Sabine zei

Wat een leuke kaart! De digi is geweldig maar het papier past er super bij Liefs Sabine

Trijntje zei

Leuke kaart heb je voor Margot gemaakt Irene.leuke digi! Mooi paars papier bij elkaar gezocht. Dat is inderdaad een lastige kleur omdat er weinig dp is in die kleur. Maar het is je heel goed gelukt. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat tof Irene om zo'n toepasselijke kat op te sturen!! Je moet er maar op komen. En ik houd ook van paars, maar ik heb het de laatste tijd niet zoveel gebruikt. Maar gelukkig is de kleur in het echt veel mooier. Zoals ik het nu zie zou ik denk ik kraft hebben gebruikt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

ps. Ik heb de verwijzing gezien hoor!! Leuk!!

Jantine zei

Wat een geweldig kaartje, Irene. Wat geinig, die poes in de bh.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Hey Irene, mijn kaartje was voor de schoonzus van Margo, en nee, Margo werkt daar niet hoor. Misschien levert ze daar wel lingerie, dat weet ik niet. :) Groetjes, Enny

Colinda zei

Hihihi, zo grappig en toepasselijk!! Hij is weer prachtig!
Lieve groetjes,
Colinda

Sylvia zei

Wat een enige kaart met die poes,Irene.Prachtig ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Lia zei

Tja, deze had ik dus gemist en hij is nog wel zoooo leuk! Echt heel gaaf die afbeelding! Dit is weer een topper Irene.
Lia xx

susiestacey zei

Great card and love that PB stamp and you will probably be the only one with a Bra on your card - unique.
Thank you for sharing at Allsorts 'I Spy B' challenge this week and good luck x Susan x

Tracy zei

Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

GerJanne zei

Hoi Irene,
zo gaaf deze voor Margo! Heel toepasselijk natuurlijk!
Je hebt heel mooi gekleurd...
Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.

Blankina zei

Ha ha wat een leuk stempeltje!

Claudia's kaartjes zei

Mooi kaartje. Heel leuk gedaan. Tof dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
Great card; Nice Layout. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

XX
Claudia

DT Creative Sketchy Girls

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Sharon Noble zei

Wonderful Card love the colouring and elegance
Thank you for joining us at I Love Pro Markers Challenge Blog.
Hugs Sharon DT Member x

ILEANA ARTUFFO zei

Beautiful creation! I love choice of colours and funny image! Wonderful design!
Thanks for playing at I Love Promarkers Challenge.
Ileanaxx