woensdag 2 februari 2011

Hema correspondentiekaartjes

Al enige tijd ben ik zelf helemaal niet zo tevreden over het eindresultaat van mijn ingekleurde stempels op de Hema-kaartjes en al bloggend kwam ik vandaag onderstaand stukje tegen op de blog van Nicole Verkooijen en na overleg met haar mag ik het ook hier plaatsen zodat zoveel mogelijk mensen op de hoogte zijn.
Dankjewel Nicole en geweldig dat je dit hebt aangepakt!!!

"Wij willen u bedanken voor het (nogmaals) versturen van de correspondentiekaarten. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.Inmiddels hebben wij een terugkoppeling van de verantwoordelijke inkoopafdeling gehad en willen u hiervan op de hoogte brengen.Het was de verantwoordelijke inkoopafdeling niet bekend dat de HEMA correspondentiekaarten door een groot deel van de afnemers werd gebruikt om met copic markers kaarten te maken. Daarom zijn deze kaarten nauwkeurig getest op dikte en schrijfgemak – met allerlei soorten pennen, maar niet op het eventueel doorlopen van de copic markers. Wij zijn erg onder de indruk van deze klantengroep, de grootte daarvan en de kwaliteit van het eind resultaat van de copic kaarten. Daarom gaat de inkoopafdeling met deze klacht aan de slag. Zij zullen met de leverancier bekijken wat er tegen het doorlopen van de copic markers gedaan kan worden.Wij hopen u snel weer te kunnen berichten en danken u nogmaals voor de moeite die u heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te brengen.
Met vriendelijke groet,
(Brenda)Hema Consumentenservice".

1 opmerking:

chantal zei

ik zag het idd ook bji nicole op haar blog
zelf heb ik er nog geen last van want heb eent ijdje geleden een beeje erg veel ingekocht:$ hihi maar hoop zeker dta de kaartjes snel weer bij de hemas verkraagbaar is
liefs chantal