donderdag 3 november 2011

Kerstkaart

Dit is mijn allereerste Magnoliaatje dat is ingekleurd met de
Promarkers. Natuurlijk lukte dat echt niet direct maar na een
aantal pogingen vond ik dit helemaal niet onaardig en nu ben ik
natuurlijk heeeeel erg benieuwd wat jullie er van vinden!!


De basis is een rode kaart.
Daar op papier van een schattig blokje van het Kruidvat, de
randen gedistressed en bewerkt met 2 kleuren groene inkt.
Uit Kraft de schitterende Tim Holtz klok, ook bewerkt met inkt.
In het midden papier van Dovecraft "Jolly Happy Christmas" en
in de randen roze cardstock waar ik hier en daar wat hulstblaadjes
heb geplakt die ik uit het dessinpapier heb geknipt.
De tekst en de rondjes komen uit grote vellen "Polar Express"
van Imaginisce van vorig jaar. Bij "wish" ook weer een klein
hulstblaadje en bij de candycane nog 2 canes uit het papier
geknipt en geplakt.
Een ticket van Tim Holtz, een swirl van Magnolia en een houten
kerstster maken de kaart af.

Zoals jullie zien: de patient gaat met sprongen vooruit en kan
eindeloos freubelen omdat ze verder NIETS om handen heeft. Ben
is bijna bang dat hij permanent voor de huishouding opdraait
omdat dit me zo wel heel goed bevalt, hahaha......don't worry!!!

Liefs,



Challenges:

Maggielovers no 1-brown-red/pink
Just Magnolia 130 - Christmas
Dutch Magnolia Chickies-10/favorite Magnolia
By the cute and girly-November/christmas girls
Paper Shelter-38/christmas fun

77 opmerkingen:

Miranda zei

Wat knap ingekleurd en dat voor een eerste keer !!
Papier is erg lief !
Bedankt voor de felicitaties !!
Gr, Miranda
Xxx

Thea zei

Hoi Irene,

Een heel mooi resultaat en dat voor de eerste keer! Leuke details zitten er op je kaart.

Groetjes Thea

cheryl zei

oh hun this is just gorgeous oh just love this super detail and just love the papers,you have used hugs cherylxxx

Nicole zei

Hoi Irene, jij gaat als een trein. Weer een schitterende creatie. Lieve groetjes, Nicole

Son Ja zei

ohh.. die ist wunderschön !. toll mit tilda in der Uhr. da passt alles super zusammen.
LG
Sonja

Wilma zei

Hallo Irene,
"NIETS" om handen en dan zo "IETS" MOOIS maken. Ik vind het GEWELDIG hoe je Tilda hier neerzet.....zou er zo van gaan blozen ☺☺☺
Enneh....het HH van huishouden loopt niet weg hoor, dus blijf maar lekker aan de HH van Heerlijke Hobby.
Liefs Wilma

Jolanda zei

ha die Irene,

Je kaart is helemaal te wauwie!! erg leuk gemaakt Irene en knap hoor voor de 1e keer al zo mooi ingekleurd met de promarkers!
Geniet en knutsel ze, zolang het nog kan :-))
grtz Jolanda

Annemarie en Merit zei

Wat knap gedaan Irene, voor de eerste keer "t is gewoon prachtig!!
Leuk gedaan met de klok, en prachtig papier heb je gebruikt.

Geniet van je KNUTSELTIME!!!!

Voor je het weet sta je weer achetr de potten en pannen.

groetjes annemarie en merit

Gea zei

wauw, dat heb je knap gekleurd! en dat voor je eerste keer?
Poe hee we hebben een nieuw talent in blogland!
Mooie kaart ook, leuke details!
groetjes gea

hennie zei

Geweldig Irene!!!
Mijn Ben wil graag achter de computer, ik houd het dus kort. Dan ga ik maar het huishouden doen.
Liefs hennie.

Esther zei

Ziet er prachtig uit hoor voor een eerste keer.
Ik doe het je niet na.
Hele leuke kaart geworden.

Groetjes Esther

Hanny zei

Wat een prachtige kaart Irene! Je hebt ook leuke details aangebracht.

Groetjes Hanny.

Angela zei

Quote:'na een aantal pogingen vond ik dit helemaal niet onaardig'.... mag ik dit kwalificeren als een understatement!!!! Deze kaart is verschrikkelijk 'aardig' *lol*....
Nee serieus Irene.... je hebt het écht geweldig mooi gekleurd; menigeen (waaronder ik) mocht willen dat het kleuren met copics c.q. promarkers zo mooi werd... Naast het schitterende kleurwerk is je kaart helemáál een juweeltje!!!
Blij te lezen dat je met sprongen vooruit gaat.... alleen niet té veel springen hè!?!?!
grt Angela

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schitterende kaart, leuk met de klok en de cirkel met tekst erachter, Tilda heb je prachtig ingekleurd.
wat fijn dat het zo goed met je gaat, kunnen wij genieten van je mooie creaties.
wen er maar niet te veel aan, ik geloof niet dat manlief altijd het huishouden blijft doen, maar voor nu gewoon ervan genieten en rustig aandoen, van dat springen wordt je ook zo moe, ha ha ha

groetjes jolande

Durvina zei

Zo je hebt echt verborgen talent!
Als dit de eerste keer er mee is....
Het ziet er echt supermooi uit, en nu je alle tijd hebt kun je er lekker mee stoeien.

liefs, Durvina

Alle mooie dingen zei

die klok die is echt geweldig die staat ook nog op mijn verlanglijstje.. misschien zondag op de kreadoe
Je kaart is weer super... maar blijf wel rustig aan doen hoor.... je kan nog lang genoeg het huishouden doen..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Joukje zei

Prachtig gekleurd Irene, knap hoor!
Héél fijn om te horen dat het goed met je gaat.
Enne laat Ben nog maar even de boel doen, je weken zijn nog niet om!
Groetjes Joukje

majo zei

Wat een prachtig mooie kaart Irene. En erg mooi ingekleurd. Super klok zeg. Gr Majo

Rachel zei

Mooi kaartje hoor en prachtig gekleurd zeg.... en die klok is erg mooi hè, heb ik gisteren ook gekocht!

Angela zei

Wouw Irene, wat een bjoetie van een kaart. En joh... oefening baart kuntst, maar het gaat je goed af.

XOXO Angela

manuela zei

wat een schitterende kaart, leuk met de klok en de cirkel met tekst erachter, Tilda heb je prachtig ingekleurd en dat voor de eerste keer met promakers knap hoor

Groetjes Manuela

Summer-design zei

Hallo Irene,

Wat een pracht van een kaart!
Knap dat je met de promarkers dit resultaat weet te bereiken, erg mooi!
Kijk je man maar eens lief aan en wie weet haha, kaarten maken is ook werk, toch, alleen heel wat leuker dan huishouden.

Groetjes, Wietske

Sieta zei

Hoi Irene, blij te horen dat het de goede kant opgaat.
En je laat het ons ook nog zien hahaha.
Je kaart is prachtig geworden en het inkleuren met de promarkers gaat je zeer goed af.
We zullen vast nog veel meer kaarten van je zien, die zijn ingekleurd met deze stiften.

Lieve groetjes Sieta

Hetty zei

Wauuw wat een super mooi kaaftje en bedankt
voor het meedoen bij DMCC

gr hetty

Lia zei

Wat een leukerd zeg en succes bij de challenge,

groetjes Lia

Marijke zei

Irene, ik vind dat je Tilda al erg mooi ingekleurd hebt!! Knap hoor. Leuk ook hoe je de kaart verder aangekleed hebt, mooi met de grote klok. Geniet van je freubeltijd!
Groetjes, Marijke en Chantal

Elly zei

Ik vind dat je het super goed gedaan hebt,heel mooi egaal en leuke kleuren!Het kaartje is ook erg mooi,leuk hé,die stans...gebruikt ook zo gemakkelijk!

Groetjes Elly

corryskaart zei

hoi irene
schiet er meer dan schattig uit!
groetjes van corry

Noriko zei

Hoi Irene,

Ik vind hem super mooi gelukt.
Zowel je gekleurde afdrukje als de kaart zelf.
Hij is heel mooi!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Noriko zei

Hoi Irene,

Ik vind hem super mooi gelukt.
Zowel je gekleurde afdrukje als de kaart zelf.
Hij is heel mooi!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi Irene

Wat een prachtig mooi kaartje.
Het is echt een lieverdje.


Gr Leny Hempen

Sandra zei

ja hoor irene die platvoeten van gisteren die had ik er zeker voor over maar ik vind je nieuwe kaart ook helemaal toppie hoor
gr sandra

Marlies zei

Fijn dat he weer een heel stuk beter met je gaat Irene! Geniet nog maar even van de 'luxe'van niets doen, ik bedoel eigenlijk, doe nog rustig aan en loop niet te hard van stapel, pas goed op jezelf! Je kaart is schitterend! heel leuk met de klok en leuk met alle tekstje en de schattige afbeelding heb je geweldig gekleurd!!
groetjes, Marlies

stempelfreaks zei

Heerlijk dat je weer lekker kunt freubelen. Je kaartje is echt een plaatje.
Groetjes Astrid & Larissa

Ans zei

Schitterend Irene, mooi ingekleurd met je promarkers.
Heel veel te zien met een kaart om vaak naar te kijken.
Geniet nog maar even en laat je nog lekker verwennen.

Liefs ANS

Tamara Morton zei

Stunning Irene, I have just received my clock die and can't wait to use it!
Fabbie job love Tilda's Checks
Hugs
Tamara

arjette zei

Je kaartje is prachtig Irene!!!!! Wat knap ingekleurd zeg, mooi hoor, goed gelukt voor de eerste keer!!
Fijn om te lezen dat het beter met je gaat, geniet maar lekker van je gefreubel!!!

gr. arjette.

Aletta zei

Hoi Irene,

Wat een prachtige kaart en zo lekker vrolijk ingekleurd.

Fijn dat om te lezen dat het beter met je gaat.

Groetjes Aletta

Inge zei

Nou...echt heel mooi ingekleurd Irene!!! Erg leuk kaartje, de combi magnolia en tim holtz bevalt jou ook, zie ik :-)

Christine zei

Heel mooi ingekleurd hoor! Leuk kaartje en geniet nog van je lange freubelmomenten!
Liefs
Christine

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene,
Ik was al eens wezen kijken op je blog, maar zag nog niks nieuws. Dacht ik ga je maar eens mailen hoe het gaat en wat zie ik... een reactie van jou op mijn blog..leuk .. en weer heel wat nieuwe kaartjes. Ben blij ze weer te zien. Een teken dat het goed gaat met je. Al kan je nog niet heel de huishouding doen!! Grinnik.
Je kerstkaartje vind ik echt heel leuk geworden. Die klok heb ik ook van Tim Holtz. Momenteel kom ik er helemaal niet aan om te freubelen. Ik zit sinds 4 maanden op een popkoor en moet alle liedjes uit mijn hoofd leren. We hebben 14 november een optreden. Spannend.
Wat leuk dat je een kaart voor mijn mannetje wilt maken.
Morgen ga ik naar de Kreadoe beurs en ga dan voor iemand die een kaartje maakt wat leuks kopen. Ik weet nog niet wat.
Succes met het herstel.
Gezellige groetjes Lida

Christa zei

wat een gave kaart zeg, super mooi gekleurd hoor , zie wel dat je het kan !! ;) xx christa

Unknown zei

Hallo Irene

ohhhhh wat een prachtkaart en zo mooi ingekleurd als dit de eertse keer is dat word nog wat met jou hhahahah schitterend hoor

Liefs Nellie

Riet zei

Schitterende kaart Irene,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Geweldig papier,super die klok.

Liefs Riet.

marion zei

Wat een bjoetie Irene. liefs, Marion

hennie zei

Hoi Irene dank voor je berichtje. De woorden maak je gewoon zelf. Het zijn losse letters die je in een speciale houder stopt, het is echt van cuttlebug en heet All-in One systeem.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
liefs hennie.

GerJanne zei

Hoi Irene,

wat een enig kaartje heb je gemaakt en wat fijn dat je weer lang achter elkaar wat kunt doen. Kan me voorstellen dat Ben wat huiverig wordt.....hahaha. Zo lang je nog niet zoveel kan en mag zou ik er maar lekker van genieten dat je kunt gaan zitten knutselen.
De kaart is heel erg mooi geworden! leuk met die klok en dat roze er achter....
Ik stuur je nog een mailtje...

Groetjes,

GerJanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Irene, prachtig papier en heel leuke details. Zolang Ben niet moppert gewoon doorgaan met freubelen!!
Groetjes van Jacqueline

Tiets zei

jeetje joh wat mooi al ingekleurd... vind het kaartje ook schitterend!
Liefs tiets

Anoniem zei

Wow! Wat een prachtige kaart Irene! Leuk met die klok! Past perfect bij elkaar!

Liefs, San

Wendy ten Hove zei

Wauw, is dit echt je eerste keer kleuren? Dat is super indrukwekkend! Heel knap gedaan, ik vind de kousen zo leuk! En ook de klok erachter vind ik erg mooi! Leuke kaart!
Groetjes, Wendy

Annette zei

Heel erg mooi gedaan. Lief dat Magnoliaatje op het randje van de clock. Had ze nou van die gestreepte kousen of niet. Niet toch hè? Knap hoor.
xoxo Annette Ps. ik ben meteen je volger geworden.

Tineke's hobby zei

Hoi Irene
Ten eertse wil je toch een keer persoonlijk bedanken voor je leuke lieve berichtjes je bent er altijd en je schrijft zo leuk dankje hiervoor.
Wat fijn dat het beter gaat geniet nog even van je vrijheid als je eenmaal weer begint dan weet je het wel,moet je weer altijd haha
Je kaartje is erg mooi geworden mooie kleuren mooi ingekleurd en die klok vind ik ook erg mooi
Groetjes Tineke

Shari zei

Beuatiful card, you have done a fabulous job on your first Magnolia!! Thanks for playing with us at The Paper Shelter.

Bron zei

Such a pretty card. I love the big die that you have used and your blending of the colorus looks fantastic. Thanks for joining us at Maggie Lovers Challenges. Hugs from Bron xo

Tina zei

Hallo liebe Irene,
ein bezauberndes Werk ist das wieder geworden. Die Coloration ist super und auch die Gestaltung finde ich toll.
Ich wünsche Dir einen schönen Sonntag.
Ganz liebe Grüße
Tina

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Irene, Het maakt mij niet uit welk plaatje je plaatst op je blog. Ik vind het gewoon ontzettend leuk dat je meedoet voor Theo zijn 60 ste verjaardag.
Inderdaad heb je gelijk dat je blij moet zijn als je 60, 70 enz. haalt. Doe jouw manlief de groetjes en nog rustig aan hé.
Gezellige lieve groetjes Lida

Jolanda Cuper zei

Ik vind het prachtig ingekleurd!
Wat een lieve maar tegelijkertijd ook weer stoere kaart!
Prachtig!
Groetjes Jolanda.

Sandra's Kaarten zei

Supermooie kaart en heel mooi gekleurd. Die klok is ook gaaf trouwens! Wat fijn dat je weer kunt freubelen en dat poetsen zou ik ook niet missen hoor, haha.
Groetjes Sandra.

Alina zei

oh, heel mooi Irene, zo leuk afgewerkt! en wat fijn dat het goed met je gaat!
groetjes, Alina

Stempeltiger zei

Wie schön zu sehen, dass Du schon wieder so fleißig am Kartenwerkeln bist liebe Irene. Deine Weihnachtskarte ist total süss geworden. Die Tilda ist ja soooo niedlich mit ihrem Candy. Und Du hast sie toll coloriert mit den Promakers. Die Uhr finde ich auch immer wieder genial.
Wünsche Dir einen guten Start in die Woche und sende Dir ganz liebe Grüße
Swantje

PS: Das Lätzchen habe ich mit einer Tag-Stanze gemacht und für den Ausschnitt habe ich eine ovale Spellbinder-Stanze verwendet.

Caroline zei

Wat een schitterende kaart, Irene, dat gaat je goed af dat inkleuren, prachtige gedaan !

Anoniem zei

Een mooi kaartje en goed ingekleurd!

Groetjes van Inge

Yvonne Donders zei

Hoi Irene, hoop dat je een beetje opgeknapt bent ondertussen. Wat leuk dat je meedoet met onze Challenge bij DMCC met je hele mooie kaart! Leuk dat je de pro markers hebt gebruikt.

Tot gauw

Groetjes Yvonne

Geraldine zei

Hi. Your card is beautiful, so vintage looking and a great way to use that Clock die.
Thank you for sharing it with us at BTC&G's Christmas Girls challenge.
Geraldine

miriam zei

Prachtige kaart en mooi ingekleurd hoor
bedankt voor je deelname aan DMCC
groetjes miriam

Karin zei

Prachtig kaartje, en heel mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

Anneke. zei

Prachtige kaart geworden, Irene! Het inkleuren gaat je al heel goed af. Bedankt voor het mee doen aan de challenge van DMCC.
Groetjes Anneke.

Linda zei

This is simply gorgeoous!! Love it!!
Hugs, Linda

Anette zei

de promarkers zijn helemaal aan je besteed! Jammer dat je er dan weer een magnolia mee in kleurt.....maar voor uit!;o)
Fijn dat je lekker kunt freubelen en die Ben moet niet zeuren.....Je volledige herstel is het allerbelangrijkst....toch?? ( persoonlijk zou ik wachten met huishoudelijke beslommeringen tot ver na de kerst........)

greet zei

Je kaart is prachtig! Je kunt tevreden zijn hoor het inkleuren is heel mooi!
De klok is ook zo mooi, kan deze door de cuttelbug?

Groetjes Greet

Ingrid zei

wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
de klok vind ik ook zo`n mooie stans
het inkleuren is ook heel erg goed gelukt
groetjes ingrid

Nathaly zei

Heel gave kaart, Irene. Ga ik onthouden om eens te liften. Nathaly

Jopie zei

Lieve Irene,
Ik was al een tijdje niet op je4 blog geweest vanwege onze vakantie en behalve dat ik heel veel moois heb gezien wat je gemaakt hebt las ik ook dat je in het ziekenhuis had gelegen voor een buikoperatie. Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat en wens je heel veel sterkte en wat fijn dat je man het huishouden en het eten voor zijn rekening neemt geniet daar maar lekker van. Ook heb je die prachtige koffer gewonnen wat geweldig zeg nou meid gefeliciteerd hoor en de tilda op je laatste kaart is erg mooi ingekleurd, super goed gedaan.
Veel liefs Jopie

Wybrich zei

dat is een leuke kaart Irene! en wat mooi ingekleurd al!
ben benieuwd naar de volgende!

Tinie zei

Dit is heel verslavend:) ziet er super mooi uit en je kaart is helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

danielle zei

Wauw, zeker goed ingekleurd voor 1e keer, mij lukt het niet, ik kan beter overweg met de derwent potloden.

Groetjes, Danielle