woensdag 21 maart 2012

Spring

Het is bijna niet bij te houden zo veel jarigen als er in maart zijn.
Kennelijk zijn het niet alleen de vogeltjes die in het voorjaar druk
zijn met hun nestjes/gezinnetjes.
Het lijkt er nu echt op dat de lente is begonnen dus deze
voorjaarsachtige kaart heb ik voor de jarige Esther gemaakt die
er ook nog een leuke candy  aan heeft verbonden die tot
30 maart loopt.


De basis is een glanskaart in lichtaqua en daar op stipjespapier
"Sprinkles" van Doodlebug Design, de randjes bewerkt met
goudgele inkt.
In het midden heb ik 3 kleuren cardstock op elkaar geplakt en
als laatste een bloemenpapiertje van Bo Bunny waar weer alle
kleuren in terug komen.
Daarop Tilda with 3 flowers, gemasked op het hekje van Magnolia,
uitgestanst met een SB Large Oval en daarna de randjes bewerkt
met aqua inkt. Er achter uit het zachtgele cardstock de SB Scallop
Oval. Alles is ingekleurd met Promarkers en ook hier komen de 3
kleuren terug.
Links 3 lintjes geplakt en rechts een toef met bloemen op
een zacht roze mashlint, er onder een Swirl van Cheery Lynn en
takjes van Crealies en nog een paar meeldraadjes waar van ik de
kopjes met de fuchsia pink Promarker heb gekleurd.
Links nog 2 vlindertjes op elkaar met een lijfje van Perlenpen
No. 501.

Geniet van het heerlijke weer allemaal, lieve groetjes



Challenges:

Dutch Magnolia Lovers-28/spring
Simply Magnolia/anything goes
Dutch Magnolia Chickies-19/spring
The Ribbon Reel-24/pretty as posey
Paper Sundaes-112/photo inspiration
Bearly Mine-27/dots
Totally Gorjuss-123/spring
Kreative Stempelfreunde-47/Fruehling
HobbyVision-2/voorjaar met geel

75 opmerkingen:

miriam zei

wat een mooie fleurige kleurrijke kaart
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Marianne Reijgersberg zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Heerlijke voorjaarskleuren. Die komen ook wel heel leuk uit met dat papier. En ik vind je lintjes heel leuk gedaan.
Groetjes Marianne

Sonja zei

Leuke kaart en mooie kleuren combinatie gebruikt. Vind het apart !

lentegroetjes,
Sonja

Miranda zei

Wat een zonnig, mooi kaartje Irene !!!!
Groetjes, Miranda

Lenie zei

een erg mooi en fleurig kaartje met die lente kleuren.
Je kaart komt er aan hoor.
groeten Lenie

GerJanne zei

Hoi Irene,

leuk zo in drie kleuren. En helemaal lente-achtig ook! Grappig met die drie lintjes, heb ik al vaker gezien en elke keer denk ik: ga ik ook eens doen, maar tot nog toe steeds vergeten.
Ik heb een heleboel inspiratie gehad de laatste tijd en dan ging het karten maken supersnel. Ik heb een voorraadje dat ik nog moet laten zien en vooruit plaatsen vind ik niet altijd leuk, omdat ik soms wil reageren op iets.
Maar voorlopig kan ik genieten van het weer en toch kaartjes/creaties plaatsen.....
Groetjes,

GerJanne

Tinie zei

Wat heb je geweldige kleuren gebruikt, het ziet er super mooi uit!!!

Groetjes Tinie

cheryl zei

oh wow Hun just love this to bits,those colours are just gorgeous and love how you have used,that ribbon,hugs Cherylxx

marion zei

Wat een superleuk en vrolijk kaartje Irene. liefs, Marion

Danielle zei

wow irene wa is hij leuk geworden

en het kleuren met de promarkers gaat je echt goed af prachtig ingekleurd

groetjes Danielle

Wendy ten Hove zei

Hoi Irene,

Wat is deze superleuk en vrolijk! Die drie lintjes staan ook erg leuk zo en je hebt hem prachtig gekleurd, ik word er helemaal happy van! Past perfect bij dit zonnige weer!!!

Groetjes en fijne middag,
Wendy

Ans zei

Een heerlijke vrolijke voorjaarskaart.
Mooi al die zachte kleurtjes en het inkleuren super.

Liefs Ans

Elly zei

Ik vind het een erg mooie kaart,prachtige kleuren en mooi bijpassend ingekleurd...leuk versierd,een topppertje!

Groetjes Elly

Hanny zei

Wat een fleurige kaart Irene!! En wat een leuk bloemen boeketje.

Groetjes Hanny.

Wilma zei

Hallo Irene,
Wat een HEERLIJK VROLIJK en FLEURIG voorjaarskaartje heb jij gemaakt voor Esther. Werkelijk heel MOOI zoals alle kleuren overal steeds weer terug komen.....SUPER.
Liefs Wilma

Magda zei

Irene, je hebt een hele leuke kaart gemaakt. Met al die vrolijke kleuren is het net lente. Je brengt dat lentegevoel heel goed over.
Hier is het stralende zon , ik hoop bij jou ook en geniet er van !
Veel succes met de challenges en fijn dat je meedoet met DMCC
Een fijne dag
Magda

Annemarie en Merit zei

geweldig vrolijk en prachtig kaartje Irene,
en inderdaad wij zijn niet de enige die jarig zijn in maart ik geloof dat ik inmiddels 12 verjaardagskaartjes heb gemaakt en dan ben ik nog niet klaar!!

liefs Annemariee n Merit

Annemarie en Merit zei

geweldig vrolijk en prachtig kaartje Irene,
en inderdaad wij zijn niet de enige die jarig zijn in maart ik geloof dat ik inmiddels 12 verjaardagskaartjes heb gemaakt en dan ben ik nog niet klaar!!

liefs Annemariee n Merit

Lia zei

Irene, wat een schatje!
Op en top lente en daar wordt je blij van.

Groetjes,
Lia

hennie zei

Dank voor je gezellige mail Irene.
Dat geeft toch weer extra glans aan de dag.
Je kaart is bijzonder leuk, net als het weer hier in Korendijk.
Vanmorgen in het zonnetje achter het glas heb ik wat naaiklusjes voor mijn zussen zitten doen, echt fijn om je nuttig te maken.
Ben is mijn moesje halen, allemaal vrede hier.
Liefs hennnie.

Pauline zei

This is beautiful irene, so pretty! Thanks for joining us at The ribbon reel this week1

Marijke zei

Oooh Irene wat een heerlijk vrolijk lente kaartje is dit! Hier wordt je toch helemaal blij van!!

Liefs, Marijke en Chantal

CreaSjouk zei

Genieten van het weer doe ik zeker, lekker in het zonnetje jouw dit bericht sturen!
Wat een vrolijkheid je kaartje, heel mooi!
Groetjes Sjoukje

Unknown zei

Hi Irene - its been too long since I been here - so glad to get the chance to visit! Loving this Spring card very, very nice! Great little ribbon tabs - I always love them.
Well I'm almost full term now - just 1 more week to go, so getting a bit fed up of being such a lump at the mo! I'm a really active person & have stayed active through the pregnancy, but am just starting to feel bogged down with the weight now, roll on labour!!!!

Take Care hun, I may well have another addition next time we speak!
Debs.xxxx

corryskaart zei

hoi irene
wat een mooie en vrolijke kaart als je naar je kaart kijkt dan word het gelijk zonniger ondanks dat de zon hier toch schijnt,echt een lieverd!
groetjes van corry

Mieke'S zei

Hij is weer prachtig Irene!
Hele mooie kleuren.
Fijne dag verder.
Groetjes Mieke'S

Jolanda zei

Complimenten voor je kleurwerk Irene:0) heel mooi! het is een super mooie kaart geworden en daar zal Esther zeker blij mee zijn!
Jouw kaart is trouwens onderweg...
grtz Jolanda

Alina zei

heel erg leuk kaartje, Irene!
groetjes, Alina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi voorjaarskaartje, mooie kleuren! En hier ook veel verjaardagen, dus veel kaartjes maken!
Groetjes van Jacqueline

Jopie zei

Wat een gezellige kaart weer Irene en wat heb je dat leuk gedaan met die lintjes zo dat moet ik onthouden. Je kaart is lekker vrolijk en voorjaarsachtig.
lieve groetjes jopie

Liberta zei

Wat een schattige kaart die lintjes onder de stempel vind ik helemala leuk.
Ja pfff wat een feestjes in maart bij ons ook al.
Wens je succes met de challenges,

Liefs, Lieb

Unknown zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje Irene lekker voorjaar en je hebt er weer wat moois van gemaakt

Liefs Nellie

Marianne zei

Wat een vrolijk kaartje is dit Irene.
liefs, Marianne

Christine zei

Prachtig kaartje zoals we van jouw gewend zijn! Leuke, vrolijke kleurtjes!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super mooi kaartje heb je gemaakt, mooie vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

groetjes jolande

Annette zei

Oooh Irene, hij is weer super leuk met van die gave kleurtjes. Zo heerlijk voorjaars. xoxo Annette

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Irene, zo'n lieve kleurtjes. Ook leuk die lintjes!!
Lieve groetjes, Berlinde

Aleida zei

Leuk dat je die kleuren steeds terug laat komen, op de meest onverwachte plaatsen. Een heel mooi kaartje.
groetjes,

Sieta zei

Prachtige kaart Irene, gemaakt in lekkere frisse kleuren.
Echt een voorjaarskaartje!

Liefs van Sieta

Mariëtte zei

Wat een vrolijk,fris voorjaarskaartje.
groetjes Mariëtte

Marlies zei

Wat een prachtige lente kaart Irene! Hele mooie kleuren en Tilda zit zo gezellig op het hekje! Mooie bloementoef en heel leuk gedaan met de gekleurde linten! groetjes, Marlies

Jolanda Cuper zei

Wow wat een snoesje echt een scheetje hoor!
het ziet er meer dan super uit!
Groetjes Jolanda.

little sweet things zei

Wij rennen ook van het ene slagroomtaartje naar het andere roomvlaaitje en dat gaat zo door tot eind juni en dan mag ik opzoek daar dat vervelende boek van Sonja B ben ik bang.
En dan is er ook nog ene Irene jarig (ken je haar);-)
Leuke kaart heb je voor Esther gemaakt!
Groetjes, Sas

Mina zei

wow what amazing colours Irene, I love them together...great design too, I love the ribbon tags
Mina xxx

Kat zei

This is really sweet. That Tilda is lovely and the flowers are really pretty. Lovely colours too. Thanks for joining us at TG this week.

Kat x

Tina zei

Guten Morgen liebe Irene,
was für eine schöne Karte. Ich bin begeistert von der Coloration. perfekt. Toll wie du die Blümchenfarben in den Bändern wiederholt hast. Klasse.
GLG Tina

debby4000 zei

Gorgeous, beautiful card.
luv
Debby

Anneke. zei

Wat een vrolijkheid spat er van je kaart af, Irene. Héél mooi. Leuke details heb je gebruikt, zoals de gekleurde lintjes.
Geniet maar lekker van deze mooie dagen,doe ik ook. Ben lekker met Joyce naar het bos geweest en ga vandaag weer.
Groetjes Anneke.

Anneke. zei

Vergeten, bedankt voor je deelname bij DMCC.
Groetjes Anneke.

Joukje zei

Een prachtig kaartje weer Irene!
Ik ga deze dagen ook lekker genieten van het mooie weer.
Groetjes Joukje

jolanda zei

erg mooie voorjaarskaart.
leuke kleuren

LAURA KANT zei

Wat een super fleurig kaartje! Prachtig gedaan! Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog!

Hugs, Laura@USA ;0)

Margo zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, de jarige zal er vast heel erg blij mee zijn !
Liefs
Margo

Kaatje zei

superleuke en vrolijke kaart!!

groetjes,
Annika

Lenie Hempen zei

Wat weer een schatje Irene.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Thea zei

Hoi Irene!
Wat een heerlijke voorjaarskaart heb je gemaakt en zo leuk met de lintjes. Hier gebeurt echt helemaal, maar dan ook helemaal niks. Geen zin, geen inspiratie en met dit heerlijke weer ben ik liever buiten als ik vrij ben. Komt wel weer en je verjaardag vergeet ik echt niet hoor.
Geniet ook maar lekker van dit prachtige weer.

Liefs en alvast een fijn weekend!
Thea

Wybrich zei

prachtige kaart! en Doodlebug papier.....schitterende kleurtjes en...mooi ingekleurd!

downrightcrafty zei

what a gorgeous creation just love it
hugs Kate xx

Karin zei

Wat een mooi kaartje, heerlijke kleurtjes. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

Jenine zei

Wat een super leuk kaartje Irene!!

Leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge!!

Groetjes Jenine

Nicole zei

Wat een schatje weer, Irene!! Prachtige frisse kleuren. Leuk die drie lintjes en die bloementoef, schitterend!! En Tilda is sooo sweet zo op het hekje!! Geweldig ingekleurd. Daar zal de jarige Esther wel blij mee zijn ;-)). Liefs, Nicole

Aartje zei

Hallo Irene, wat een heerlijke voorjaarskaart. Grappig dat we een zelfde idee hadden met die dubbel gevouwen lintjes.
Groeten,
aartje

Anoniem zei

Delightful card ,thanks so much for joining in at Paper Sundaes this week
Hugs Julie P

Angela zei

Wat een vrolijke kaart.... heerlijke kleuren. Details zijn helemaal toppie!!! Een dikke tien!!!
grt Angela

greet zei

Wat een heerlijke lente kaart! Zo fleurig!
Ik wens je morgen een hele fijne en gezellige dag toe en..... van harte gefeliciteerd met je 60 verjaardag!

Groetjes Greet

Fienny :) zei

HARTELIJK GEFELICITEERD
met jouw VERJAARDAG!!!!!!

HEEL VEEL GEZONDE EN
GELUKKIGE JAREN ERBIJ.

GENIET VAN ALLES EN
IEDEREEN OM JOUW HEEN.

HEEL-VEEL-LIEFS Fienny :)

Donna zei

What a gorgeous spring card Irene, I love the cheerful colors, and your coloring is fab. Thanks for joining us this week at BMC.
hugs
Donna xx

Liesbeth zei

Wat een mooie kaart Irene, had ik door al de drukte hier gewoon gemist, wat ik nu niet heb gemist is je verjaardag......
Hartelijk Gefeliciteerd, en ik wens je nog heel veel jaren in goede gezondheid met veel knutselplezier (hebben wij ook plezier van hier, dus een beetje ook eigen belang hihi). Fijne dag gewenst.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes van Inge

CreaSjouk zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een hele fijne dag toegewenst!
Liefs Sjoukje

little sweet things zei

Er is er een jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is zij, dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij, zij leven lang hoera hoera, zij leven lang hoera, hoera enz, enz haha
Irene van harte met je verjaardag en nog vele gezonde jaren erbij toe gewenst.
Hoop dat de kaart heel bij je aan gekomen is.
Dikke verjaardags zoen,
Sas

Jolanda Cuper zei

Hiep Hiep Hoera!!!!
Hartelijk Gefeliciteerd! Als het goed is heb je mijn kaart vandaag ontvangen!
Laat je heerlijk verwennen en geniet!
Groetjes Jolanda.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een prachtige kleuren op dit mooie kaartje Irene! Ik las dat je jarig bent (geweest), dus nog van harte gefeliciteerd!! Lieve groetjes, Yvonne

Natascha zei

Great card! Lovely layout and papers. Thank you so much for joining us at Bearly Mine "dots" Challenge this week. Good luck!

Hugs, Natascha

Marga zei

Leuk dat je meedoet met de Hobbyvision challenge Irene, een super kaartje hoor.

Groetjes Marga