woensdag 4 juni 2014

50 jaar !!!!!!!!!!!!!!!!

                                                  
 
Sarah zien is altijd heel speciaal en ook ik heb graag gehoor gegeven aan het oproepje van Scrapmom Christa om haar een kaart voor haar 50e verjaardag te sturen.
 
De basis is gesneden uit ecru Papicolor. Daar op DP van Joy, Marianne Design en K&Company: een lekker allegaartje dus en alle randen heb ik met Memento-inkt zwart gemaakt.
Christa's foto heb ik van haar blog geplukt en ze zit in de twee kleine maten van de postzegelstans van MD en daar zijn ook de ballonnetjes van. De cijfers 50 zijn van Memorybox net als de filmstrip die ik heb "gevoerd" met het groene DP waarop haar naam is geplakt met die leuke houten lettertjes.
Het fototoestel en de tekstballonnetjes heb ik van internet. Op het fototoestel heb ik een groene cirkel geplakt met daar op een hartje dat weer is ingekleurd en waar lekker dik Glossy Accents op zit.
                                     
De stempel is Camera Birgitta van CC-Design en ze is ingekleurd met Promarkers en ook de witte gelpen is weer hier en daar gebruikt. Op haar brillenglazen en de camera zit Glossy Accents. De bloemetjes op haar pakje zijn bijna hetzelfde als die op het papier dus daar heb ik er een van uitgeknipt en onder in de hoek geplakt.

Gisteren waren we met straaalend weer een dagje naar Sneek. Wat een oergezellig stadje vol schitterende oude geveltjes en zo leuk met al die grachten met bruggen vol met schitterende bloembakken.
Heerlijke lunch aan het water en ook nog even bij DEVO wat freubelspulletjes gekocht dus helemaal happy maar goed moe van het slenteren in de zon weer terug naar Groningen. Voor een blogrondje had ik zo geen puf meer dus pak de draad vandaag in de loop van de dag weer op.
Lieve groetjes,
 
 
 
 
Challenge:

34 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hanny zei

Wat een super mooie kaart heb je voor Christa gemaakt, ja Snits is een heel mooi stadje met leuke winkeltjes.

Groetjes Hanny.

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart heb je voor Christa gemaakt!
Mooie foto van Sneek en fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

groetjes Henriëtte

Diana zei

wat een leuk kaartje Irene! Gaaf die foto van Christa op die postzegel, vind het een superidee!!
Heerlijk zo'n dagje, fijn dat je het naar je zin hebt gehad.
Liefs, Diana

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Wat een knappe kaart !!

Groetjes, Jaimie

Trijntje zei

Hoi Irene,. Wat een superleuke kaart. Wat mooi met de foto van Christa. Heel mooi bedacht. Het afdrukje is echt heel mooi. De kaart leuk afgewerkt. IK denk wat een bekende foto, inderdaad Sneek. Leuk om even te shoppen bij de DEvo en Sneek heeft ook een gezellig centrum. Groeten Trijntje

Neline zei

Geweldig leuke kaart en wat een super gaaf idee om Christa in een postzegel te plakken.
groetjes
Neline

GerJanne zei

Ha Irene,
wat en haaf kaartje heb je voor Christa gemaakt! Ik vind hem helemaal leuk!! Zo mooi weer met al de bij elkaar passende details.
En wat gezellig een dagje Sneek. Ik wacht op ene bestelling uit Sneek....ja ja ook van DeVo.
Lieve groetjes,
GerJanne

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Christa gemaakt. Leuk ook, de foto van haar erbij. Past leuk bij de foto toestellen. Prachtig ingekleurd.

Mooi foto heb je ook gemaakt, mooi met de weerspiegeling in het water.

Groetjes, Astrid.

Jolanda zei

heel leuk gemaakt Irene! een persoonlijke kaart vind ik nog altijd het leukst...heerlijk zo'n uitstapje en ja dan moet je natuurlijk ook ff shoppen als je in de buurt bent:0)ben benieuwd wat je gaat maken met je nieuwe aanwinsten...
grtz Jolanda

Colinda zei

SUPER!! Vind hem helemaal leuk! Leuk zo haar naam in de filmstrip en je hebt Brigitta erg mooie gekleurd!
Een fijne dag,
Colinda

Blankina zei

Te gekke kaart Irene, zoals gewoonlijk weer super origineel!
Leuk dat je ook meedoet bij Marianne Design Diva's..
LG Blankina

Je@net zei

Wat een mooie en persoonlijke kaart heb je voor Christa gemaakt.
Leuk, joh!
En wat een heerlijk dagje uit zal dat geweest zijn. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Diny zei

Wat een prachtige foto van Sneek!
En jullie hebben daar heerlijk genoten van een lekkere lunch....heerlijk!
Je kaartje ziet er prachtig en heel persoonlijk uit Irene!

Groetjes Diny

Gea zei

wat een leuke kaart! Je hebt het echt heel persoonlijk gemaakt.
Sneek is echt een heel leuke stad en heel gezellig ook met al die bootjes. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit bij Devo ben geweest..

Rosina zei

Een prachtige kaart heb je voor Christa gemaakt...heel persoonlijk met die foto erop....en wat een mooie foto van Sneek..... leuk zo´n daggie uit als het mooi weer is en dan ook nog in een hobbywinkeltje geweest....jouw dag kon niet meer stuk....

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

... en daar is je kaartje weer,
wat mooi gemaakt Irene, leuk met de foto, de camera..de ballonnetjes en de tekst..Lekker zo'n dagje Sneek, vooral met mooi weer..hier was het vandaag ook zonnig, een uurtje geleden hadden we een flinke plensbui, liefs Ans

Durvina zei

Wat een gave en zeer persoonlijke kaart voor Christa.
Ziet er echt weer helemaal geweldig uit!

liefs, Durvina

Wendy Fraser zei

Oh wow, what a fabulous card, love how you've added a photo. Thanks for joining us at I Love Promarkers xx

Jantine zei

Mooie kaart!

Alina zei

Een prachtige kaart heb je voor Christa gemaakt, Irene, leuke details!!!!
En ja, ik heb ook toevallig op Facebook gelezen dat Sanne in verwachting is en ik vond het leuk om haar te verrassen! Op haar blog heeft ze hier over nog niks gezegd!

Ik heb oude berichten gelezen, je vroeg me hoe je digi's kan spiegelen, en ik ben vergeten je vraag te beantwoorden, sorry!!!!!!
Dat kan in Paint, als het goed is heb je Paint op je computer (klik op Start-> Alle programma's-> Bureau-accesoires en daar krijg je een lijst te zien en daar staat Paint tussen).
Ga maar naar je map met digi's, klik met de rechtermuisknop op de digi, in het nieuwe venster ga maar met het pijltje op ''Openen met...'' staan, en in het nieuwe venster klik op ''Paint''.
Dan heb je je afbeelding met Paint geopened, klik boven op ''Afbeelding''->Spiegelen/Draaien->Horizontaal spiegelen (dit moet je aanvinken).
Dat was het, ik hoor het graag als je nog vragen hebt.

Groetjes,
Alina

jolanda zei

hele mooie kaart, erg leuk met de foto

Marijke zei

Wat een mooie en persoonlijk kaart heb je weer gemaakt Irene! Erg leuk dat fotolijstje erop!
Mooie foto van Sneek, ziet er gezellig uit.
Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Wat is dit geweldig leuk gedaan Irene. Echt zo mooi gecombineerd alles en zo persoonlijk met die foto erop. Echt een super kaart hoor. Wat een mooie foto van Sneek heb je erop staan. Als ik dit zo zie wil ik ook wel eens een dagje Sneek doen. Had van anderen ook al eens gehoord dat dit zo'n mooi plaatsje is.
groetjes Joke

Mieke'S zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
De foto is ook heel sfeervol.
Groetjes Mieke'S

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart voor Christa, en volgens mij is ze goed verwent want ik heb al eerder kaarten met haar foto voorbij zien komen. Super mooi gemaakt!!!!
liefs Wilma

Scraptastische hobby zei

Heel leuk om nu ook de andere helft te zien, haha! Het is een hele gave kaart, en helemaal leuk voor de jarige Christa! Die houten lettertjes wil ik ook!!!! ze zijn echt heel leuk. Mooi gedaan Irene en ben benieuwd wat je bij DeVo hebt gescoord. Ik ben ook wel eens in Sneek geweest...errug leuk stadje!!
Lieve groetjes van Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaaa, géwéldige kaart voor de jarige Christa heb je gemaakt Irene. Ik ben er helemaal weg van,je hebt overal aan gedacht. Wat een bofbips die Christa...Wat een mooie foto van Sneek, prachtig. Fijn dat je genoten hebt, dat zijn de krentjes in de pap toch? Lieve groetjes Miranda

Summer-design zei

Wat heb je weer wat moois uit je mouw geschud, zo persoonlijk met de foto van Christa en haar naam erop, super gedaan, wat zal ze daar blij mee zijn Irene!
Sneek is leuk he, geniet nog maar ff na. Wens je veel plezier met je nieuwe stans van DD.

Groetjes, Wietske

Christine zei

Wat een prachtcreatie, enig met de foto erop!
Liefs
Christine

Danoesja zei

Hoi Irene
Wat een geweldige kaart voor Christa, alles past zo mooi bij elkaar, erg leuk om haar foto te gebruiken.
Wat gezellig een dagje naar Sneek, het is altijd genieten om samen even weg te zijn met mooi weer.
Liefs, Danoesja

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk kaartje heb je voor Christa gemaakt, en heel persoonlijk zeg, met de foto. Verder heb je het helemaal in stijl gehouden, en alles heel goed op elkaar afgestemd. Leuk zeg, een dagje Sneek, ik kan me voorstellen dat je daarna weinig puf mee hebt. Groetjes, Ingrid.

Adriana zei

Gaaf gedaan! Heel mooi!

Nicole zei

Oooohhhh wat heb je toch weer mooi ingekleurd, schitterende haren ook!!
En wat eenschattige kaart voor Christa, leuk ook zo met dat fotootje van haarzelf. Dat maakt het meteen superpersoonlijk.
Liefs, Nicole