zondag 19 juli 2015

HELLO

Begin van de maand was Mieke gezellig nog een paar uurtjes bij me voor ze op 5 juli naar Davos is vertrokken. Twee kleine kinderen achterlaten en dat ook nog de hele grote vakantie is wel heel heftig!! Ik hoop toch zo dat ze het redt in 9 weken (de artsen willen 12!!) want ook al ken ik haar nog maar een paar jaar: hier gaat ze alleen maar achteruit hoe hard ze ook knokt.
 
De grootste hype is al weer voorbij maar eindelijk ben ik ook eens aan een "card in a box" begonnen. Wat is dat leuk om te maken en dankzij een paar tutorials en een voorbeeldkaart die ik voor mijn verjaardag van GerJanne had gekregen bleek het lang niet zo ingewikkeld als het er uit ziet!!
 

Ik heb hem gemaakt uit zachtgele cardstock en al het DP is uit een groot blok van de Action (Craft Sensations Mix&Match) vol met beeldschoon dik papier. De bloemen, de vogeltjes en de hartjes komen ook allemaal uit het papier (knip knip knip *lol*). De grote pijl  zat in een Decotime 3D stansblok en ook dat heb ik ooit bij de Action gekocht.
HELLO is een stans van Lawn Fawn, 2 keer gestanst voor de stevigheid en helemaal boven aan geplakt.
 
 
Ik heb het al eens eerder aan jullie gevraagd en nu in de vakantietijd zal het helemaal niet meevallen (heb tenslotte zelf ook niet zo veel zin) maar ik weet zeker dat het Mieke heel goed zal doen als ze af en toe wat post uit Nederland krijgt en ze iets leuks heeft om naar te kijken op die lange avonden in haar kamertje. Deze is al onderweg die kant op.

Haar naam is:
Mieke Wierenga, een kamernummer weet ik niet maar mijn eerste kaart is goed aangekomen dus dat is geen probleem.
Vast heel veel dank aan degenen die hier gehoor aan geven!
 

                            
 
Lieve groetjes op deze wel heel natte zondag!!
 
Challenges:
 

26 opmerkingen:

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke doosje. Prachtig gemaakt! Als ik er tijd voor heb zal ik iets voor Mieke maken, hopelijk gaat het goed met haar in Davos, het zal idd niet meevallen. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat lief om zo'n mooie kaart naar Mieke te sturen, Irene en ik ga zeker aan je oproep gehoor geven. Wat ontzettend naar zeg om steeds voor langere tijd van je gezinnetje gescheiden te moeten leven ivm je gezondheid. Juist als je iedereen om je heen zo hard nodig hebt. Vorige keer heb ik ook wat gestuurd en van de week gaat het eerste al op de post.
Mooi stevig papier is dat van de A.. hè. Ik heb laatst die grote blokken van
€ 2,00 gekocht práchtig, dat ze het ervoor kunnen maken... Leuk én lekker vrolijk met die vogeltjes en bloemen...
Liefs Miranda

GerJanne zei

Hoi Ireen,
het is een prachtige card in a box! Leuk dat je er eindelijk toekwam om er eentje te maken en zoals je al schrijft: valt reuze mee! Je hebt er een lieverdje van gemaakt.
Mijn winnende kaartje van de Liftchallenge ligt hopelijk al bij Mieke in Davos. Als ik thuis ben stuur ik er nog een, misschien wel twee. Post is altijd leuk om te krijgen.
Liefs,
GerJanne

Aartje zei

HAllo Irene,
wat vervelend om te horen dat het met Mieke nog steeds niet goed gaat. Ik ga haar zeker een kaartje sturen. Fijn dat je het adres vermeld.
Ik heb zo'n card in a box ook op mijn to do lijstje staan. Het lijkt me alleen nogal lastig om het verschil in hoogte te krijgen zodat alles goed zichtbaar is. Maar waarschijnlijk gewoon een kwestie van "aan beginnen".
Ik vind jouw exemplaar superleuk, heerlijk vrolijk in deze kleurtjes.
groetjes Aartje

Wil Frutsel zei

Prachtig Irene, mooiee kleuren en top in elkaar gezet. Voor Mieke hoop ik dat ze daar snel opknapt. Vreselijk als je voor zo'n lange tijd vanwege gezondheidsproblematiek je kinderen achter moet laten!!
xx Wilma

corryskaart zei

hoi irene
wat een geweldig leuke card in the box echt iets voor mieke om haar op te kikken!! want het ziet er vrolijk en kleurrijk uit!!
groetjes corry

Marjan zei

Juist leuk om zoiets te maken als die hype weer over is en je hebt echt een heel mooie gemaakt, schattig die vogeltjes en erg leuk zoals alles gearrangeerd is! Lief dat oproepje voor je vriendin, hopelijk krijgt ze veel post.

Alina zei

lief van je, Irene, om dit doosje voor Mieke te maken en dat papier heb ik ook gekocht, zo mooi! zelf ben ik niet gestopt met dit modelletje, maar ik laat ze niet meer zien, te lui om foto's te maken :) !
De flip flops zijn mijn ding ook niet, :) , mijn tenen gaan alle kanten op, ik vind ze verschrikkelijk en je loopt helemaal niet goed op zoiets! maar ik vind de die cuts zo leuk als ''finishing touch'' op een kaartje :) !

Mariëtte zei

Knap gemaakt! Ik vind ze prachtig maar ik heb zelf nog nooit zo'n kaart gemaakt. Ga gelijk voor Mieke een kaartje maken. Groetjes Mariëtte

Home sweet home zei

Stunning box,lovely details.

Have a nice day.

Merethe

Sarah zei

Mooi , je werkje . Ik ben helemaal niet op de hoogte van Mieke . Is ze je schoondochter ? Ik volgde je toen waarschijnlijk nog niet. Ik wil haar zeker opvrolijken . Wat is het adres juist ? ☆ Liefs ☆

Anoniem zei

Hoi Irene wat een geweldig leuke card-in-a-box! Heerlijk vrolijk en ik weet zeker dat Mieke er heel blij mee zal zijn :) Ik was al benieuwd naar jouw oproepje door je reactie. Ik ga ook zeker proberen iets naar haar te sturen :) Echt super lief van jou om dit oproepje te plaatsen voor haar en ik hoop ook dat zij heel veel post zal ontvangen :) Ik moest zo lachen om jouw reactie bij mij net! Hihi in gedachten doe ik inderdaad een ... WHOOP WHOOP ... happy dance haha :) Super bedankt hiervoor!
Groetjes Chantal

Ans zei

Heel leuk kaartje!!!!!!

Net een kaartje voor Mieke in de envelop gedaan. Morgen even naar het postkantoor voor een postzegel!

Liefs Ans

Rosina zei

Heel mooi kaart in box heb je gemaakt Irene....en ik ga haar zeker ook nog een kaartje sturen ..maar toch pas over een weekje .. wij gaan er even tussenuit met onze oldtimer tractors....Nu ga ik eerst het adres van haar noteren...
groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Irene!! Wat zal ze daar blij mee zijn.. Ik zal haar ook een kaartje sturen, dat is een kleine moeite! De vakantiekaart hieronder is ook echt heel erg leuk!
Lieve groetjes, Yvonne

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wat heb je een prachtige card in a box gemaakt, mooie kleuren, leuk de uitgeknipte plaatjes, wat zal ze daar blij mee zijn.
Ik las vanmiddag op FB dat ze eindelijk een beetje haar draai heeft gevonden..er zijn pas 2 weken voorbij, wat zal ze haar kindjes missen.
Wat lief dat je een oproep voor haar doet, post zal heel welkom zijn,
groetjes,
Ans

Antoinette Voorn zei

Wens haar heel veel kracht toe en 9 weken is niet niks! Je boxkaartje is zo lief met de vogeltjes!

Renate zei

Dit kaartje/doosje blijft ook gewoon leuk om te maken en leuk om te geven. En het mooie is, het past gewoon in een envelop.
Je hebt er een lekker vrolijk, en super leuke creatie van gemaakt.
Ze zal vast heel veel kracht halen uit alle kaartjes die ze uit ons kikkerlandje mag ontvangen. Ik vind het een super lief initiatief van je, en ik ga zeker zoeken naar zakje met extra tijd zodat ik een kaartje voor haar kan maken.

-xies- Renate.

Lia zei

Je creatie is super geslaagd Irene!
Wat zal de tijd lang duren voor Mieke, dus we gaan haar opvrolijken met (hoop ik!) een hele berg kaartjes.
Maar wat staat er achter Davos? Is het Ciavadel? Ik kan het niet goed zien (moet ik alweer een nieuwe leesbril? LOL).
Groetjes,'Lia xx

Jo Nevill zei

Just fabulous, love your pretty details

Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week.

Jo x

martine zei

Hoi Irene,
dat heb je heel knap gemaakt voor Mieke,
wat zal ze iedereen missen
hoop dat ze heel veel post ontvangt
ook bedankt voor het adres te delen fijne dag liefs van martine

Colinda zei

Wat een leukerdje!!! Daar vrolijk je Mieke vast mee op!!
Heb het adres genoteerd en ga zeker een leuk kaartje naar haar sturen. Lief initiatief!!
Een fijne week,
Colinda

P.s. had je gezien dat ik een linkje had geplaats naar de digi van het zustertje? Hoef je niet te zoeken.

Stella zei

Ik heb Mieke maar heel korte gezien tijdens twee workshops en bewonder haar vechtlust. Ai; 9 weken van huis zonder je dierbaren. Dat is wel heel taai....
Je card in a box is een beauty!
XX

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is gorgeous I love this creation, hugs Pops x

Paulien zei

Wat lief van je! Prachtig en fleurig!

Angela zei

Ik ben helemaal verslaafd aan de 'cardthebox' hihi.... vind ze enig om te maken en ze worden altijd met veel enthousiasme ontvangen.
Dat zal Mieke bij de jouwe zeer zeker doen.... vind je uitvoering van DTB helemaal geweldig!!
Dank je voor het adres...
xxAngela