vrijdag 5 februari 2016

Winnaar bloghop Dora

Wat kregen we veel leuke reacties op de bloghop ter ere van de opening van  Doortje digi shop , zo leuk ook om al die prachtige creaties van de andere dames te zien met een van Dora's beeldige tekeningen.
Zoals beloofd maken we vandaag bekend wie een digi naar keuze mag uitzoeken en omdat ik maar liefst 57 reacties had heb ik mijn man een nummer laten noemen want zelf vond ik het veel te moeilijk kiezen.
De gelukkige is geworden

 
Gefeliciteerd Adriana, ik ben heel benieuwd welke digi je gaat kiezen en wat je er mee gaat maken!
 
Fijn weekend allemaal,

2 opmerkingen:

Adriana zei

Jippieeee! :-) Dankjewel, wat een leuke verrassing! Wat kan je man goed kiezen, hi, hi. Geef mijn dank ook aan hem door! Ik ga eens op mijn gemakje kijken welke stempel het wordt. Wordt vervolgd..
Liefs Adriana

Rosina zei

Heel leuk Irene was die bloghop bij Dora....en helemaal leuk dat ik ook een van de winnaars was van een leuke digi...ga morgen eens zoeken..het zijn er heel wat die ik mooi vind...

groetjes
Rosina