dinsdag 27 maart 2018

Verjaardagspost en uitslag weggevertjes

Wat ben ik verwend met beeldige verjaardagskaarten.....het is elke keer zo leuk die grote plof op de mat te horen en te zien wat voor moois er uit de enveloppen komt...
DANK JE WEL
Gerie, Ans, Danoesja, Miranda, Nicole, Nancy, Diny, Rosina, Marjan, Marianne, Mieke, Isolina, Sarah, Lia, Jeanet, Annerieke, Trijntje, Anita, GerJanne, Colinda, Angela, Durvina, Corry, AussieAnnie en natuurlijk Annemarie -vandaag jarig!!! en Merit!!!
Ik laat ze tot na de Pasen staan en daarna gaan ze mee naar mijn hobbyzolder waar ze wat oudere kaarten op mijn pinwand  (1 x 1,5 meter) gaan vervangen zodat ik ze nog heel lang kan bewonderen!
Lastig alles goed op de foto te krijgen  dus ik laat er maar veel zien en sorry als niet elke kaart er 100% op staat:  ze zijn me allemaal even lief!!!!





Nu de uitslag van de weggevertjes:

 7 Gypsies vintage clearstamp: 

- Nancy
   
Druppels Craft Emotions en Wild Rose beertje:

Marjan de druppels
Colinda het beertje

Memory Box/Poppy Stamps kerstornament: 

- Anita

ScrapBerry's konijntjes:

- Isolina (Crealientje)

Veel plezier er mee!!!

Het lentekaartje hier onder heeft gewonnen bij de lots of green challenge op het Di's Blog en ik heb weer 2 dotjes mogen uitzoeken......blij mee!



Fijne avond, tot de donderdagse kerstkaart.........

24 opmerkingen:

Sarah zei

Zoveel!!!
Wat een feest! Xxx

Marjan zei

Wat een collectie, je bent echt verwend, erg leuk!! Leuk dat jij ze ook laat hangen in je hobbykamer en wat gaaf dat ik de druppels mag krijgen, blij mee!

Trijntje zei

Wat leuk dat je zoveel post hebt ontvangen Irene. Een echt feestelijk tintje voor je verjaardag. Groeten trijntje

Scraptastisch zei

Wouw Irene wat ben je verwend met zoveel kaarten!!! Zo leuk op je verjaardag zoveel moois uit blogland! En wat heb je mooie paas takken staan...leuke haasjes hihi. Ook je candy uitslag zorgt vast voor hele blije reacties.
Geniet maar lekker na....liefs Gerie

Dora zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heb je veel kaarten ontvangen. Mooi!

!neke zei

Hoe leuk !!!!
Stuur me je adres en datum van verjaardag
dan sta ik er volgend jaar ook bij !!!

groeten Ineke

Creanita60.blogspot.nl zei

Wow Irene wat veel zelfgemaakte kaarten heb jij gekregen! Wat een verwennerij!
En wat lief en leuk dat ik in de prijzen ben gevallen! Super blij mee!
Groetjes Anita

Caroline zei

O wow, wat een hoop kaarten! Altijd zo leuk die kaarten op je verjaardag!
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

zo tof al die variatie aan kaarten voor je verjaardag
en wat leuk dat ik die mooie stempelset mag winnen!
groetjes
nancy

Angela zei

Wat staat dat gezellig zoveel kaarten..... en straks lekker aan een lijntje op je hobbykamer :).
Hopelijk heb je een leuke dag gehad.... lekker gegeten;)?
xxAngela
p.s. proficiat met je gewonnen prijs.... je kaart is ook zo'n snoepie :)

Crealientje zei

Hoi hoi,
Wat een mooie collectie kaarten heb je gekregen.
Gezellig om ze uit te stallen.
Geniet ervan!!
Joehoe, ik ben gelukkige winnaar geworden van de schattige konijntjes. Heel erg bedankt💐!
Gefeliciteerd met je mooie Spring kaart.
Liefs Isolina.

Rosina zei

Dat maakte je dag nog feestelijker met zoveel mooie verjaardagskaartjes irene
wat een kunstwerkjes allemaal...fijn dat er die van mij ook bijstaat, en bedankt voor je mailtje...
ook de winnaars gefeliciteerd en veel knutselplezier met de weggevertjes.. en jijzelf Irene met je winnende kaartje

lieve groetjes
Rosina

Colinda zei

Wauw, wat een boel mooie verjaardagskaarten!! Je bent verwend!!
Wat een bofferd ben ik dat ik het beertje heb gewonnen, dank je wel!!
Gefeliciteerd met je prijs!
Een fijne avond,
Colinda

karien zei

Wat heb je mooie kaarten ontvangen
Groetjes Karien

Diny zei

Wauw Irene,.......wat heb je veel leuke kaartjes gehad voor je verjaardag! Het staat zo gezellig en maakt zo'n dag nog feestelijker he? Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.....heel leuk!
Ook aan alle winnaars van harte gefeliciteerd.
Lieve groetjes en bedankt voor je mailtje,
Diny

GerJanne zei

Wauw Irene, wat staat dat gezellig! En zoveel! Helemaal leuk om er nog lang van te genieten. Doe ik bijna dagelijks nog. Ze hangen op mijn deur... bedenk me nu dat ik daar nog helemaal geen foto van gemaakt heb..

aussie aNNie zei

Lovely post today.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

Blankina zei

Wat ben je zalig verwend, sorry ik zie nu pas van je verjaardag, alsnog van harte Irene!Ga je blog in mijn sidebar zetten zodat ik niets meer mis..fijen Pasen alvast! Blankina

Annemarie en Merit zei

heerlijk he om zo verwend te worden met al die post.
Ik vind het ook genieten!!

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

leuk al die verjaardagskaarten. Ik heb de zelfgemaakte kerstkaarten van vorig jaar op mijn hobbykamer een ereplekje gegeven, leuk om nog naar te kijken.
En ik mag wel een verjaardagskalender gaan aanleggen, ik zie zoveel jarige langskomen in blogland :-)
Geniet lekker na.
Groetjes
Jantine

Lia zei

Wat leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen. Geniet er maar van hoor!
Lia xx

Sylvia zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag,Irene.Je hebt een prachtige collectie kaarten ontvangen.Ik weet ook niet wanneer iedereen jarig is.Weer gefeliciteerd met je winnende kaart.

Groetjes,Sylvia.

Annerieke zei

Wat een geweldig mooie verzameling heb je ontvangen Irene! Daar kun je vaak naar kijken en iedere keer zie je iets nieuws, althans, dat heb ik altijd ;-). En je krijgt er misschien ook nog inspiratie van.

SylS creaties zei

Wow prachtige kaarten heb je ontvangen!
Alsnog van harte gefeliciteerd!
groetjes,
Syl