woensdag 28 mei 2014

Oh la la

Vandaag ben ik weer aan de beurt om iets te laten zien op het Don&Daisy Blog.

 
Het gebeurt niet vaak maar deze keer had ik geen enkel idee wat ik zou gaan maken. Dus een beetje opruimen en rommelen in mijn hobbykamer op zoek naar inspiratie en toen zag ik bij de linten dit beeldige kaartje (heeft zoiets eigenlijk een naam??) met Romantic Lace van Marianne Design en zo ben ik tot onderstaande, vrij eenvoudige creatie gekomen maar ik vind hem wel heel leuk geworden......jullie ook???
  
 
 De vorm nagetekend en uitgeknipt van zware Kraft cardstock.
Het gebruikte DP is allemaal van het Pretty Papers Bloc "Noir&Blanc" PK9103.
Bij Pretty Papers Bloc PKPK9107 zit een cadeauvel met 4 leuke afdrukjes en daar is deze Diva Daisy er een van.
Ze is weer ingekleurd met Promarkers en heeft Glossy Accents op haar bril en glaasje en met een zilveren pen heb ik haar pumps, ketting, oorbel en de stippen op haar bril gekleurd.....helaas is de glans op een foto nooit zo goed te zien.
Uit het gestreepte DP een banner COL1325 gestanst en daar op "Oh la la" gestempeld dat bij de French Cats COL1344 hoort.
Uit zwarte cardstock de paspop LR0292 gestanst, het lijfje heb ik zelf geknipt uit een grijs velletje van het DP. Uit hetzelfde grijze papier en vellum het kleine veertje van Joy gestanst.
De beeldige bloemen zijn zelfgemaakt door Danoesja en zaten bij een candy die ik een tijdje geleden bij haar had gewonnen, ik vind ze hier super bij!!! 
 
Op de valreep -want het blog gaat er mee stoppen helaas - ben ik met dit kerstkaartje   
 
 
                                                                         in de
 
 
gekomen bij CCWS, altijd leuk!!
 
 Lieve groetjes en dank voor jullie bezoekje,
   
 

47 opmerkingen:

GerJanne zei

Daar ben ik alweer Je kaartje is echt weer superleuk. Waar je al niet door geïnspireerd kunt raken...Mooie kleuren heb je gebruikt!
Echt gaaf. Enne...weer een top 3 plekje veroverd! gefeliciteerd!
GerJanne

Anoniem zei

Apart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sabine zei

Hartstikke leuk gedaan zeg, en zo zie je maar weer waardoor wij geinspireerd kunnen raken. Liefs Sabine

Anoniem zei

Ohhh dit is echt leuk Irene. Echt super gedaan joh, echt een kaart voor zo'n tienermeisje. Mooi hoe jij een soort rokje hebt gemaakt op de paspop. Echt een topper hoor.
Groetjes Joke

Christa zei

Ik vind het super gaaf geworden !
Wat wij al niet kunnen gebruiken voor inspiratie he ....
Leuk ook dat zwart/grijs met beetje roze.
Fijne dag !
XX Christa.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Irene, wat een leuk idee om uit te werken, waar de ideeën al niet vandaan komen ;p Het afdrukje vind ik echt een leukerd en de mooie bloemen van Danoesja passen er zeker heel mooi bij. Ik vind het een dotje en het modelletje zeker voor herhaling vatbaar. Lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Wat een dotje en wat we allemaal wel niet voor ideeen kunnen krijgen he? Ik vind het supergaaf!

Danoesja zei

Hoi Irene
Ik ben er helemaal weg van, superleuk om het kant/wol/garenkaartje als model te gebruiken en chic door het zwart/wit met een beetje roze, en wat een knap dametje zeg. Erg leuk om die bloemen voorbij te zien komen, ze passen er heel mooi bij.
Liefs, Danoesja

Wil Frutsel zei

Prachtig supermooi kaartje heb je gemaakt, een lust voor het oog.
liefs Wilma

Liesbeth zei

Wat een mooie uitvoering van je kantkaartje Irene, en bedankt voor je trouwe lieve reacties op mijn blog.
liefs Liesbeth

Mieke'S zei

Schitterend is je kaartje!
Het model en kleuren combinatie is ook heel mooi.
Groetjes Mieke'S

Marijke zei

Oooh GAAF is dit kaartje. Leuk model en alles past zo mooi bij elkaar. Mooi ook de rozetbloemen! En gefeliciteerd met je top 3 plek.
Groetjes,
Marijke

Colinda zei

Hij is leuk geworden!
Hihihi, zat al naar het lintje te zoeken.
Gefeliciteerd met je top 3 plekje!
Een fijne dag verder, Colinda

Marianne Schut zei

En dat noem jij eenvoudig Irene? Je moet er maar opkomen! Super leuk bedacht en uitgevoerd! Alles past perfect bij elkaar! Gefeliciteerd ook met je top 3 notering! Het is je van harte gegund! Liefs Marianne

Mariëtte zei

Prachtig ensuper orgineel. Leuk om je inspiratie in je hobbykamer te vinden! Groetjes mariëtte

marion zei

prachtig gemaakt weer, liefs, Marion

Je@net zei

Oh lala, wat een mooie kaart :o)
Hartstikke leuk gedaan, Irene, en gefeliciteerd met je top 3 notering!

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
Wat een superleuke creatie, leuk om het kaartje als model te gebruiken, leuk afdrukje en mooi ingekleurd en toen ik de bloemen zag, dacht ik, die ken ik..ze passen er super bij,
liefs Ans

Louise zei

Nee, geen idee of dat een naam heeft Irene,volgens mij zat daar vroeger stopwol op, mijn Oma zat altijd de sokken van mijn broers te stoppen en dat deed ze altijd zo mooi! Als je dat tegen de jeugd zegt staan ze je raar aan te kijken!.
Maar waar je al geen inspiratie van krijgt, ik vind het echt een geweldig creatie, TOP!!.


gr.LOuise

Gea zei

waar je soms al inspiratie vandaan kan halen, wat een leuk idee!
je kaart is erg mooi geworden. en gefeliciteerd met je top 3!

LAURA KANT zei

Deze kaart is echt helemaal te gek, Irene! LOVE IT!

Hugs, Laura

Scraptastische hobby zei

Ik vind je model kaartje helemaal geweldig!!!!! En wat een gave kleurtjes bij elkaar en ook zo leuk als je gekregen spulletjes er zo mooi bij passen. En wat zijn je haren mooi gekleurd!!! Heel gaaf!!!!
En van harte met je top 3 plek altijd een bekroning!!
Morgen en leuke dag en ik stuur wat zon!! Lieve groetjes van Gerie

Scraptastische hobby zei

Hier ben ik nog een keer....volgens mij heet het een garen kaartje, hihi.
groetjesssssssss

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat een leukerd . Mooie details. Leuke daisy. Heel mooi met de mal erbij. Groeten Trijntje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

oh la la, dat ziet er super mooi uit, Diva Daisy heb je heel mooi gekleurd, mooi de zwarte accenten op je kaart.

groetjes jolande

Aleida zei

Al rommelend komen de leukste ideeën boven drijven... Een heel leuk kaartje, origineel model! Super.
groetjes,

Paulien zei

Dat is pas creatief Irene! Ziet er prachtig uit! Leuk model.

Groetjes Paulien

Cornelie zei

Noem jij dat maar eenvoudig! Onwijs leuk gedaan juist! Mooi kaartje!

Anke zei

Hij is echt heel leuk Irene, goed gelukt hoor.
liefs Anke

Anita Meijer zei

Wauw schitterend weer Irene, ik vind het prachtig gemaakt.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Wat een geweldig mooi kaartje, alles past super leuk bij elkaar.

Groetjes Ans

Alina zei

heel erg mooi, Irene, leuk bedacht! alles klopt!!

Misseke zei

Schitterend kaartje Irene - superleuk samengesteld en gedaan - ik vind hem super.
Gefeliciteerd met je top 3tje.
Groetjes,
Misseke

Wybrich zei

Super leuke kaart Irene!!

Ans zei

Vind hem superleuk, een heel leuk idee om het zo te doen!

Kerstkaartje is ook heel leuk.

Liefs Ans

Thea zei

Nou dat heb je maar weer superleuk bedacht vrouw Marsman! Prachtig in het zwart/wit, zo is het een heel sjiek geheel geworden.

Liefs Thea
xx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Heel leuk kaartje Irene, mooi modelletje!
Groetjes van Jacqueline

Henriëtte zei

Je kaart ziet er weer super uit Irene.

groetjes Henriëtte

Nicole zei

Oooohhhh wat een bjoetie Irene en wat een geweldig idee zeg! Ik dacht je gaat iets maken met het kant, maar niets is minder waar. Geen kant te zien...hahah!!
Ik vind je 'm geweldig met die leuke Daisy, ze is een echte diva met die prachtige bloemen van Danoesja!!
Een dikke proficiat met je top 3 plekkie!!
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

Nicole zei

Oooohhhh wat een bjoetie Irene en wat een geweldig idee zeg! Ik dacht je gaat iets maken met het kant, maar niets is minder waar. Geen kant te zien...hahah!!
Ik vind je 'm geweldig met die leuke Daisy, ze is een echte diva met die prachtige bloemen van Danoesja!!
Een dikke proficiat met je top 3 plekkie!!
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

http://cheryl-cherylscreativeatcscards.blogspot.co.uk/ zei

Oh Irene hun this is gorgeous live the design along with that fab dress form just lushes hun hugs cheryl xxx

Adriana zei

O, wat leuk zeg en grappig om te lezen waar je je inspiratie vandaan haalt :-)

Creaine zei

wow die is apart. leuk hoor! Dankjewel voor je deelname bij KIC.
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Unknown zei

Wow this is stunning, such a gorgeous image and love all the detail on your card. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

Kimmie zei

Hoi Irene

Je hebt een hele leuke bijzondere kaart gemaakt!
Mijn petje af!
Dank je wel voor je bijdrage aan KIC!
Morgen gaan we weer van start met onze nieuwe challenge. Doe je dan weer mee?

XXX Kim

Kimmie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marjolein zei

Mooi!
Krijg je nu nog steeds een cadeaustelsel bij het kopen van het blok? En zo ja waar?