dinsdag 21 juli 2015

KERST SNOESJES

Toen Marianne me in april vroeg of ik 2 kaartjes wilde maken voor het Marianne Magazine van augustus hoefde ik geen fractie van een seconde na te denken....graag!!!
Wat ik me totaal niet realiseerde: in de lente is de designerwereld volop met KERST bezig en daar moest ik dus ook mee aan de slag.
Het inkleuren was weer een feestje, vooral om de kleuren van het designpapier terug te laten komen.

                                                  OH DENNEBOOM OH DENNEBOOM


Het patroon van deze ster staat in het blad en al het gebruikte materiaal wordt onderaan deze post opgesomd.



Zijn ze niet schattig??? Als vanouds weer ingekleurd met Promarkers en een veegje witte gelpen.


                                                    OEHOEOEHOE!!!!!! CHRISTMAS

De tweede kaart is een easelcard en gelet op het Snoesje met haar lantaarn heb ik er een "nachtkaartje" van gemaakt en alles in blauwtinten gedaan.
Oehoeoehoe! is van de Eline's Words clearstamp en ik heb "je bent jarig" weggelaten, past toch perfect bij de uil op haar arm?? 




't Is dat Snoes zo'n lief koppie heeft want een beetje scary is het toch wel zo in het donker???
Onderaan heb ik in natte Stickles bolletjes strooimateriaal gedrukt voor een leuk sneeuweffect.


Gebruikt materiaal: (wat nieuw is maak ik voor jullie gemak rood)

Collectables: COL1325 (banner), COL 1339 (Christmas)
Craftables: CR1329 (Oh Denneboom), CR1335 (snowflakes)
Creatables : LR0370 (Pine tree set)
Clearstamp: HM9474
Clearstamp: EC0147
JU0900 (uiltjescharm)JU0902: charms (winter)
JU0940:little bells blue
Papicolor Perla Sensations mint
Pretty Papers : PK9115 (Artic Winter)
Snowpaper: CA3104
Stempelinkt: Memento Rich Cocoa, Tuxedo Black, Teal Zeal, Nautical Blue enRanger Vintage Photo Distress Ink
Glistening Snow Tex
Hotfixsteentjes: blauw en bruin
Satijnlint. organzalint en hempcord
Promarkers
Signo Uniball witte gelpen
Stickles Stardust
Strooimateriaal         
 
We genieten nu eerste even van de zomer maar je zou toch bijna weer zin in Kerst krijgen bij het zien van al dit leuks!! 
Ik heb er in ieder geval met veel plezier aan gewerkt.

34 opmerkingen:

Anoniem zei

Snoesjes...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat heb je twee prachtige kerstkaartjes gemaakt Irene.....mooie kleurtjes heb je gebruikt en heel erg mooi ingekleurd!
Ja...wij bewaren van alles he...ik zie ook altijd overal wat in...zonde om weg te gooien.....de kinderen moeten er vaak om lachen!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel erg leuk, wat een verrassing om je in de Marianne tegen te komen :-)
Het zijn Snoesjes :-)
Groetjes,
Jantine

Wil Frutsel zei

Schitterende kaarten Irene, prachtig ingekleurd en de bontrandjes mooi bewerkt met sneeuw!!
xx Wilma

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaarten. Ik vind kerstkaarten in het blauw ook heel erg mooi. Mooi met al het glitter.

Groetjes, Astrid.

Lia zei

Wat een snoezige creaties, vooral de ster is superleuk, mooi ingekleurd weer,
groetjes Lia

Je@net zei

Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt, Irene. Allebei erg mooi geworden, mijn complimenten, hoor!

Colinda zei

Wat leuk zeg dat je weer bent gevraagd!!
Het zijn mooie kaarten geworden, ga van de week zrker even in de Marianne kijken!
Groetjes Colinda

Blankina zei

Prachtige Snoesjes kaarten Irene, prachtig gekleurd en fijn dat je gevraagd bent. Deze Snoesjes komen snel in de collectie geloof ik, dat word weer snullen, lg Blankina

debby4000 zei

Fabulous and oh so cute Christmas cards.
luv
Debby

Marjan zei

Ja, moet je ineens aan de kerst :) Maar je hebt je prima van je taak gekweten hoor, twee prachtige creaties, vooral die hanger ... die is mijn favoriet!

Marleen zei

Hoi Irene,
Ik kreeg de nieuwe Marianne gisteren binnen hoor en kwam jou mooie werkstukken al gelijk tegen toen ik er doorheen bladerde.
Ontzettend gaaf dat je gast-auteur bent! Je werkstukken zijn geweldig mooi, voor al je kerstster vind ik het einde... het (nieuwe) Snoesjes plaatje heb je zo onwijs mooi ingekleurd. Mijn complimenten!
Lieve groetjes, Marleen

GerJanne zei

Ha Irene,
wat heb je een geluk dat je dat mag doen, wat een eer zeg.
Je creaties zijn weer prachtig ne je kleurwerk is op en top gaaf! De ster: heel mooie kleuren en prachtig DP en je easelkaart is ok weer zo mooi afgewerkt.
Geniet van de zomer!
Lieve groetjes,
GerJanne

Cornelie zei

Waahh kerst! Snap dat dat schakelen is, maar hoe leuk is het om voor dat blad wat te mogen maken! Super mooi kleurwerk ook. Schattig deze plaatjes, en het papier lijkt me ook mooi in deze kleuren combi! Top!
Nee, nog geen zin in kerst hoor, eerst nog heeeeeeel veel zonnestraaltjes opsnuiven! ;-)

Anoniem zei

Hoi Irene nu kan ik het tegen jou zeggen ... WHOOP WHOOP HAPPY DANCE ... hihi ;) Wat waanzinnig dat je gast-auteur bent! Ik heb de Doe eind van de middag binnen gekregen en wat een pracht exemplaren heb je gemaakt!! Zo mooi hoe je alle materialen hebt verwerkt en hoe je hebt ingekleurd! Gefeliciteerd Irene en je hebt het dik verdiend om in de Doe te stralen ! Ik ga weer genieten van jouw crea's in de Doe :)
Groetjes Chantal

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wat leuk dat je gevraagd werd om 2 kerstkaarten te maken, ze zijn prachtig..mooi kleurwerk en de ster is prachtig..
De 2de is ook top, vooral als je leest hoe je hebt bedacht om hem te maken..super gedaan
groetjes,
Ans

FiestyCrafter (Tina) zei

Both are gorgeous! Love the Christmas ornament, it's just beautiful and cute. The card is whimsical. Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
Tina dt

Anoniem zei

Hoi Irene mijn mailadres is: askimpje@live.nl. Als je mij een mailtje stuurt dan stuur ik jou een foto van de Doe :) Je staat er zo mooi in!
Groetjes Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gááf Irene om gast-auteur te zijn in de nieuwe Marianne en wat een snoesjes van kaarten heb je gemaakt. Die stervorm blijft mooi en de kleuren blauw-bruin doen het super. Wat een leuke stempel is dat met die zangertjes erop. Mooi ingekleurd staan ze te stralen.
Ook je "nacht-easelcard" is goed bedacht én uitgevoerd en wat goed die "oehoe" stempel erbij, je moet het maar bedenken op dat moment dat je die in je collectie hebt ;p.
Genieten dit...lieve groetjes Miranda

Sonja zei

Op en top mooie kerstkaarten ...

groetjes,
Sonja

Adriana zei

Wat zijn ze mooi! Echt bladwaardig!! Leuke details.

Antoinette Voorn zei

Wauwwwww wat schitterend gemaakt super voor het blad! Mooi ingekleurd wat een schatjes Irene!

Linda zei

Hoi Irene,
Wat een eer!!
En wat zijn ze leuk!!!
Wat heb je dat leuk gedaan bij beide kaarten :) en weer zo mooi gekleurd.
Leuk die oehoe tekst zo anders gebruikt. Ja past perfect zo :)
Lieve groet, Linda

Aunty Sue zei

How adorable and cute are these. Thanks for sharing with us at in our ATG challenge atLTSCB
Aunty Sue DT

Nicole zei

Wat heb ik toch allemaal weer voor moois gemist. Moet toch echt vaker langs komen.........schiterende kerstkaarten in die mooie koele blauwe tinten. Je card in a box is ook te leuk Je Don & Daisy is een plaatje en superleuk bedacht en dan je foto's van je tuin!!
WAUW, wat staat ie er mooi fris en groen bij zeg!! Supermooi.
Ik ga weer snel verder hihihi!
Liefs, Nicole

Tina zei

Hallo liebe Irene,
das sind ja wieder wundervolle Werke die Du uns hier zeigst. Super schön gestaltet.
Ich wünsche Dir einen schönen Samstag
Liebe Grüße
Tina

Durvina zei

Wauw!!
Ik reserveer er alvast 1 ;)
Wat zijn ze gaaf en wat mooi gekleurd!!

liefs, Durvina

Trijntje zei

Hoi Irene schitterend deze geweldige snoezige kaarten ze zijn beide prachtig! De ster heel mooi gemaakt met deze snoesjes. Leuk afdrukje en de easelkaart ook erg mooi samengesteld met die materialen. Mooi ingekleurd. 2 top creaties. Heel leuk dat je GD mocht zijn in de Marrianne. Ik heb het blad nog niet maar zal binnenkort wel komen. Jij ben best actief! Maar dat komt vast van dit weer. Groeten Trijntje

Angela zei

Schitterende kerstkaarten Irene..... jij bent inmiddels écht een superster in het kleuren met promarkers!! Geweldig zoals jij de lichtinval en plooien creëert; toppie!!
Wat gaaf dat Marianne je gevraagd heeft voor het magazine!! Het zijn allebei super mooie kaarten geworden; écht 'magazinewaardig'!
xxAngela

martine zei

Wauwww geweldig mooi zijn je Kerskaartjes
fijne zondagavond groetjes van martine

Stella zei

Nou ik snap wel waarom ze jou vragen:) En wat gaaf! Toch heeft ook wel iets om al aan de Kerst te werken; maar is wel even schakelen. Ik ben nog niet bezig met kerst; eerst zomervakantie :)
XX

Sylvia zei

Hoi Irene,

Het zijn twee beauty's geworden.Wat een eer dat je gast designer mocht zijn voor de nieuwe Marianne.

Zeker toevallig dat we allebei op bladzijde 25 staan in een hobbyblad. :)

Groetjes,Sylvia.

Judy McKay zei

wow!!! Gorgeous card. Thank you for joining us at Holly Jolly this week. Judy DT

Cindy van Oorschot zei

Gorgeous card, love the star shape to it, and how you did the lettering. Thanks for sharing with us at Holly Jolly this week.
Cindy DT