zaterdag 2 mei 2015

Vlinders

Vandaag start de door collegaatje Marleen bedachte Challenge 23 op het Don&Daisy Blog en de opdracht is: VLINDERS!!!! 
Er zijn deze maand heel veel mooie nieuwe MD-dingetjes op de markt gekomen waaronder ook vlinderstempels en stansen maar ik heb voor "goud van oud" gekozen.  
 
                                                      
Ik heb het MDF-hart eerst helemaal met Gesso ingesmeerd en daarna bekleed met het beeldschone "Eline's Huis" papier PB7028 en daar zijn ook de met een figuurschaar uitgeknipte bloemenrand en de uitgeknipte bloemetjes (hier en daar verhoogd opgeplakt), vlinders en postzegels van.
De randen zijn bewerkt met Vintage Photo. Op het papier heb ik met witte inkt vaag een grote "scriptstempel" van Artemio afgedrukt en met Vintage Photo ook nog een honingraat er overheen gestempeld.
Op een wondgaasje zit het stempeltje DDS 3328 "Coffee time". De randen heb ik afgescheurd en ook met Vintage Photo bewerkt en als vanouds is het plaatje weer ingekleurd met Promarkers en veegjes witte gelpen.
Ik heb het hart aan Marjan gestuurd die op 27 april jarig was en bewust voor deze stempel gekozen.  Zij geniet intens van haar kleindochter oftewel haar "apie" en daarom heb ik ze ook zo ingekleurd: blonde Oma Marjan en donkerharige kleine Emmy die het samen weer dolletjes hebben!!
De tekststempel zat in mijn vooraad en het houten theepotje is van de Wibra. 
Bovenin een roze satijnlint en aan een hempcordstrikje 4 belletjes JU0939 en JU0940.

 
Ook de achterkant is een beetje aangekleed met weer dezelfde scriptstempel maar deze keer heel duidelijk met Vintage Photo gestempeld. Een hart van Nellie Snellen uit weer een ander vel van het mooie papier gestanst en onderaan nog een keer een uitgeknipt vlindertje.
"Dream" is uit een vel van  Studio Light.
 
Het DT heeft enige voorbeelden gemaakt, je mag zo vaak meedoen als je wilt en bij 25 inzendingen gaan er 2 super prijzen uit dus ik zou zeggen.......doe gezellig mee!!
 
Fijn weekend,




Challenges:

30 opmerkingen:

Je@net zei

Wat heb je dit leuk gedaan, Irene. Marjan zal er super blij mee geweest zijn!

Angela zei

Woww Irene wat een beauty.... dat zal Marjan gewaardeerd hebben! Gaaf hoor.
Ik heb dit DP ook nog en gebruik het nog zeer regelmatig... vind het nog steeds prachtig; temeer omdat je de vlinders zo leuk apart kunt gebruiken...net als jij gedaan hebt. Een dot van een creatie! Toppie!!
Fijn weekeinde.
xxAngela

Anoniem zei

Schitterend hart Irene! Zulke mooie, vrolijke kleuren en Marjan (oma) en Apie hebben het zo gezellig samen met de thee :) Prachtig hoe je de vlinders hebt verwerkt! Ik vind het helemaal geweldig!
Groetjes Chantal

Diny zei

Zowel de voor als de achterkant zien er prachtig uit Irene....schitterend!
Groetjes Diny

Just me... zei

Wat een prachtig hart en met veel liefde gemaakt dat zie je er gelijk aan af...

Liefs,
Diana
xxx

Hanny zei

Wat een super leuke creatie Irene en ik gebruik ook vaak oud en nieuw door elkaar.

Groetjes Hanny.

Scraptastisch zei

ik heb weer heerlijk zitten lezen, wat en hoe je dit allemaal hebt gemaakt! Het ziet er weer zo enig uit allemaal en je hebt je helemaal ingeleefd in Oma Marjan! Kijk ze samen zitten, hihi Je papier en vlinders zijn Super en dit bewijst, dat je niet altijd maar nieuwe spullen hoeft te gebruiken!! Hele mooie oud en nieuw Mix Irene!
Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

LAURA KANT zei

Wat ziet dit er weer super mooi en fleurig uit, Irene! Om helemaal blij van te worden!

Hugs, Laura

GerJanne zei

Hoi Irene,
wat een topcreatie heb je gemaakt voor Marjan! Hoe je het beschrijft, dan zie ik ze zo voor me zitten, maar dan met een kinderserviesje en limonade in de kopjes ipv thee.
Dit zal wel een ereplaatsje krijgen, denk ik!
Groetjes,
GerJanne

Lia zei

Dit is weer een beauty Irene. Zo mooi hoe alles precies bij elkaar past!!
Lia xx

Adriana zei

Wat prachtig en persoonlijk gemaakt, die zal vast in de smaak zijn gevallen. Leuk idee om zo'n hart te sturen ipv een kaart!
Dank-je-wel voor het meedoen met de meichallenge bij AnMaCreatief!
Liefs Adriana

Marjan zei

In het echt nog veel mooier!! Deze hangt in mijn hobbykamer. Zo lief van je en hoe leuk is het dat je onze haarkleuren zo gedaan hebt. Mooi cadeau, dank je wel Irene! Liefs vanuit een heel zonnig Spanje!! Wat een pret hier met z'n allen!

martina's kaartjes zei

wat een leuk, fris kaartje ! mooi
grtjs,martina
x

corryskaart zei

Hoi Irene
Wat een geweldige leuke en vrolijke creatie en bij deze heel hartelijk dank voor je geweldig mooie kaart die nu op de kast staat te pronken
Groetjes van corry

Wybrich zei

Super je creatie! Leuk met de uitgeknipte vlinders, bloemenrand is erg leuk!

Misseke zei

Wat een schitterend hart heb je ervan gemaakt Irene - wat supermooi samengesteld en gedaan.
Groetjes,
Misseke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend gaaf dit hart Irene én zeker goud waard...hihi. Ja we hebben natuurlijk allemaal al best wel vlinders en bloemen in onze kastjes en zonde om die dan ook niet te gebruiken.Ik vind het in ieder geval een plaatje en ik denk dat Marjan er wel een mooi plaatsje voor heeft. Fijne zondag en lieve groetjes Miranda xx

Trijntje zei

Hoi Irene wat prachtig dit hart en heel mooi opgemaakt. Lekkere frisse kleuren Top! Ik hoop dat het lukt om mee te doen! Groeten Trijntje

Angelique zei

Prachtig hart heb je voor Marjan gemaakt. Zo leuk met al die details.
groetjes Angelique

Rosina zei

Prachtig zoals je dit leuke hart opgepimpt hebt Irene...heel mooi gedaan en ook de achterkant is heel leuk....

groetjes
Rosina

Marlies zei

Een hele mooie creatie Irene. Mooie vrolijke kleuren en leuke details. Oma en kleinkind zien er schattig uit. Marjan zal hier heel blij mee zijn. groetjes, Marlies

Henriëtte zei

Wat heb je het MDF hart prachtig gepimpt Irene.

groetjes Henriëtte

Wil Frutsel zei

Prachtige hanger in deze vorm, leuek stempel mooi gekleurd en prachtig papier en details. Echte vrolijke lente/ zomerkleurtjes!!
xx Wilma

Jacqueline Presentje zei

Wat een prachtig hart! Mooie kleuren en de vlinders vind ik geweldig met de vleugels dubbel geplakt.
Erg leuk ook dat zelfs de achterkant helemaal in stijl is afgewerkt.

Groetjes, Jacqueline

Stella zei

Irene wat gaaf dat je er ook nog weer zo'n hartstikke leuk persoonlijk tintje aan geeft; briljant blond en donker haar. Marjan is er wég van la sik al. Het is ook een juweeltje! Dat je die vlinders hebt uitgeknipt; wat een klus. Bij mij waren het uitgeknipte wespjes geworden :)
XXX

Aunty Sue zei

such a brilliant project and thank you for sharing with us at LTSCB and good luck

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schitterende creatie heb je voor Marjan gemaakt kan mij voorstellen dat ze daar super blij mee is! zo leuk met al de vrolijke vlindertjes en bloemetjes.
groetjes Anita

Lin zei

What a beautiful heart. All those lovely butterflies, and the image is sweet and coloured really well.

Thanks for sharing with us

Lin
ABC

Meighan Wheller zei

Wow what a beautiful creation. Love everything about this heart. Thanks for sharing with us at ABC Challenges. Meighan DT

Helen zei

Wat een geweldig leuk hart en super dat persoonlijke tintje eraan. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen