zondag 20 september 2015

Golf hedgie

Ik zag een paar leuke challenges voor de maand september en zoals wel vaker heb ik eea gecombineerd in deze herfstkaart die voor golfende vriend Theo is. Zijn verjaardag is pas volgende maand maar aangezien hij toch nooit op mijn blog kijkt kan ik hem wel laten zien. Zijn vrouw Hetty is wel heel trouw en bekijkt alles maar dat is geen probleem al is de verrassing als hij straks wordt bezorgd er nu natuurlijk wel vanaf hihi!


De basis is een 15x15 kaart uit lichte Kraft-cardstock van Bazill.
Het DP is uit het leuke herfst-blokje "Apple Cider" van Imaginisce en alle randen zijn bewerkt met een schaar.
Het enige egeltje op de golfbal is van Penny Black en zoals altijd ingekleurd met Promarkers.
De acorn&leaf van Marianne Design heb ik uit 2 effen kleuren van het designpapier gestanst en er een hempcordstrikje bij gedaan.
Over de grasrand die ik had gemaakt met mijn markers heb ik ook nog de leuke stans van MFT gedaan, geeft toch net weer wat extra.

Hier begon de dag stralend maar nu is het donker en nat, echt herfst dus en freubelweer!
Fijne zondag allemaal,  


Challenges:

PB and more-september/anything goes
Duymelot-september/mannenkaart
Knutsel&kadootjes-27/dieren
ATSC-109/herfst
Stempelsonne-150/alles geht
Scrapping4fun-50/spring or autumn

43 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scraptastisch zei

Hoi Irene,
Wat een hippe en ENIG kaartje weer! En die eikeltjes met eikenblad zijn gaaf zeg! Nog nooit gezien dat mooie stempeltje van de egel op een golf bal! Missie voor Theo weer dubbel en dwars geslaagd!!! Succes met de Challenges!
Het weer valt hier ook tegen hoor! nou we mken er maar weer wat van!
Fijne zondag en lieve groetjes van mij.

GerJanne zei

Hoi Irene,
Wat een enig stempeltje van Penny Black. Deze ken ik niet, maar wat is hij toepasselijk voor Theo. En dat papier is heel gaaf, ook de randjes heb je weer mooi gemaakt.
Ook de standjes van de blaadjes en eikels zijn er leuk bij. De grasrand geeft wat diepte. Ja, helemaal geslaagd volgens mij!
Groetjes,
GerJanne

Monique zei

Ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangsters. Wat een prachtige kaart!
Gezellig dat je meedoet bij K&K.
Lieve groet, Monique

Anoniem zei

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dit enige herfstkaartje meteen met ons wil delen Irene! Daar had ik niet nog een maand mee kunnen wachten hoor hihi ;) Heerlijke herfst verjaardagskaart! Dat stempeltje is te schattig gewoon en wat een mooie combinatie van DP! Ik vind 'm helemaal leuk en ik denk Theo ook :)
Groetjes Chantal

Marjan zei

Lief dat egeltje op zijn golfballetje. Waarschijnlijk treft jouw golfende vriend dat nooit aan op deze manier :) Des te leuker op een kaartje wèl! Erg gaaf kaartje, met alle gescheurde randjes en de mooie blaadjes en eikeltjes!

Sonja von Zauberhaft handgemacht zei

Liebe Irene,

deine herbstliche Seite ist ganz toll geworden. Ich bin begeistert!
Liebe Grüße,
Sonja

Wybrich zei

Leuk!! Ik kende het stempeltje wel! Mooi papier erbij!
Hier motregende het zo nu en dan....zon is er heel even geweest.

Je@net zei

Wat een leuke herfstige golfkaart, Irene. En wat een geweldig geinig plaatje erbij.
Hier nog steeds droog....al wordt het nu wel heel erg donker!

Ans zei

hele leuke herfstkaart, mooi de warme kleuren.

Liefs Ans

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat leuk het egeltje op de golfbal, hier gelukkig geen regen maar bewolkt en een grijze dag.......niks aan.
Groetjes Anita

Sylvia zei

Hallo Irene,

Mooie herfst/verjaardagskaart.Enig stempeltje en prachtig ingekleurd.
Leuk vrolijk designpapier en zo leuk afgewerkt met de blaadjes en eikeltjes.Top.

Groetjes,Sylvia.

corryskaart zei

hoi irene
wat een vrolijke herfstkaart met leuke afbeelding en prachtig gebruikt dessinpapier!!
groetjes corry

Sabine zei

Wat een mooi en schattig kaartje! Liefs Sabine

Rosina zei

Een schitterend herfstkaartje Irene...prachtige leuke detail erop...en het stempeltje past perfect bij dat leuke papier...Dat heb ik hier ook nog ergens liggen...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Irene,
wij hebben het de hele dag droog gehouden, wel veel wind..
Ik vind je kaartje voor Theo, heel erg leuk, wat heb je een grappige stempel gebruikt en ook je stansjes met hempcord strikje is heel erg leuk, missie geslaagd!
groetjes,
Ans

Aartje zei

Wat een superleuke kaart alles weer prachtig met elkaar gecombineerd. En met deze afbeelding scoor je denk ik enorm bij de ontvanger.
Groeten, Aartje

Linda zei

Hoi Irene,
Wat een leuke kaart!
Mooi en leuk plaatje zo.
PS ja ik heb het gezien en al gemaild!! Lief dat je het nog even vertelde.
Ik heb een bericht ingepland waar ik het er wel over heb maar dat is pas later in de week ;)
Fijne week!
Lieve groet, Linda

Hermien zei

Ze blijven zo leuk dit egeltjes van Penny Black, en je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt! Gezellig dat je met ons mee doet bij K&K.

Groetjes Hermien

Colinda zei

Wat een leuke herftkaart!! Helemaal passend zo dat egeltje op de golfbal!
Groetjes,
Colinda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat schattig het egeltje op de golfbal, en ook nog voor iemand die daar zo van houdt. Leuk dat papiertje Irene, zijn echte herfstkleuren, nu maar hopen dat zijn vrouw het niet laat zien....gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

Angela zei

Prachtige kaart Irene.... leuke kleurtjes; echt herfst!! De egeltjes van PB blijven leuk om op een kaart te gebruiken!!!
Fijne dag....
xxAngela

Kreatief met Maria zei

Wat leuk dit schattige egeltje. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Irene.
Groetjes Maria

Nicole zei

Prachtig Irene en ook nog eens in jouw kleurtjes. Fijn hè?! Dat het nu herfst is hihih!!
Theo zal m vast mooi vinden en in het echt zijn de creaties toch altijd mooier dus voor Hetty toch nog iets om naar uit te kijken.

Hier is het heerlijk weer met zon en een lekkere temp. Hopelijk voor jullie vandaag ook.
Liefs, Nicole

Misseke zei

Prachtig kaartje is het geworden Irene - ze blijven leuk die stempeltjes van Penny Black, het zijn altijd van die lieffies - een superkaart!

Groetjes,
Misseke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, kijk 'm zitten op z'n golfballetje, zo leuk én heel toepasselijk voor iemand die van golfen houdt. Inderdaad mooi papier en leuk dat je verschillende dp gecombineerd hebt Irene.
Verder wil ik je nog bedanken voor de lieve, mooie verjaardagskaart. Ik had natuurlijk al een sneak peak op je blog maar in het echt vind ik kaarten toch altijd mooier. Hij staat te pronk op de kast hoor, ik kan er zo van genieten...lief van je.
Lieve groetjes Miranda xx

Wil Frutsel zei

Een prachtig lief kaartje met deze vrolijke Hedgie!!
xx Wilma

Unknown zei

Wat een leuke en toepasselijke kaart heb je gemaakt.

Groetjes, Joke

Andreja zei

What a pretty card you made! I like the colours of autumn and sweet image :-))
Thank you for entering at Scrapping4Fun this time, Hugs, Andreja

Linby zei

What a gorgeous autumn card, those papers are lovely and complement hedgie perfectly.
Thanks for sharing with us at Penny Black & More this month.
Lynn x
DT

Trijntje zei

Hoi Irene. Wat heb je alle papiertjes leuk gecombineerd! Heel mooi met de kleuren en design. Mooi afdrukje en de blaadjes en eikeltjes een erg leuk detail. Weer super geslaagd. Groeten Trijntje.

Dreja zei

Ein großartiges Werk. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
LG Dreja

ANJA 3D zei

Een hele mooie kaart. Met mooie kleuren en details ☺
Groetjes, Anja

Marlies zei

Een hele mooie herfstkaart met een super schattig PB stempeltje!! Leuk papier en een mooi design. Kortom, Geweldig! Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij ATSC. groetjes, Marlies

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een prachtige herfstkaart Irene! Heel mooi! In vind de kleuren zo mooi van de herfst en die komen in je kaart helemaal terug.. En het egeltje is ook al zo schattig! De kaart hieronder knalt eruit door de felle kleuren, ook al zo leuk!!
Lieve groetjes, Yvonne

Mieke'S zei

Schattig herfstkaartje.
Het egeltje druk aan het babbelen met het vogeltje.
Mooie herfst kleuren.
Groetjes Mieke'S

Sue from Oregon zei

Thanks for sharing with us at Penny Black Saturday Challenge!

Great card and perfect for those die hard golfers!!!

♥ Sue Kment

Sylvia zei

HOi Irene,

Wat blijven deze egeltjes toch lief ;). Schitterende kaart! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Duymelot.

Groetjes
Sylvia

Willeke zei

Superleuke kaart ! Bedankt dat je ons deze kaart hebt laten zien en ik wens je veel geluk bij de challenge. Ik hoop dat je de volgende keer ook weer meedoet,
Groetjes van Willeke
DT Stempelsonne Challenges
Made by Willeke {My personal Blog}

Daniela zei

Eine wundervolle Karte. Lieben Dank für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
Liebe Grüsse Daniela

Scrapping4funChallenges zei

Stunning card, love the autumn and the lovely paper.
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Ann Chuang Crafts zei

What a beautiful card you made! I like the colours of autumn. Thanks for sharing your talent with us at Scrappind4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT

Sarah zei

Oooo , deze is geweldig lief !!!
Groetjes Sarah